Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

απο ΤΙΠΟΤΑ 3

Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014

Μάννα αυτοπυρπολήθηκε γιατί δεν είχε ένα πιάτο φαγητό για τα 4 παιδιά της...

Νέο ΣΟΚ...
Μία  μάννα , 50 ετών ,πρόσφυγας από τη Συρία, αυτοπυρπολήθηκε μέσα σε κέντρο του ΟΗΕ ,
επειδή  δεν  της έδωσαν φαγητό για τα τέσσερα  παιδιά της!...

Να  χέσω την κοινωνία μας...

Για ένα πιάτο  φαί...
Για τα τέσσερα παιδιά  της , που  δεν τόβρισκε ...

Κι αποφάσισε  να  θέσει τέρμα  στη  ζωή της.

Να ξαναχέσω την κοινωνία  μας 
Ο διευθυντής του νοσοκομείου Γκάμπριελ αλ Σάμπεχ δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι η 50χρονη πρόσφυγας από τη Συρία υπέστη σοβαρά εγκαύματα στο πρόσωπο και σε πολλά σημεία του σώματός της.
Ξαπλωμένη στο κρεβάτι και με φωνή που σχεδόν δεν ακουγόταν, η γυναίκα είπε: 
  • «το στήθος μου με πονάει, δεν έχουμε να φάμε».
Η Τζόελ Έιντ, μια εκπρόσωπος της Αρμοστείας, επιβεβαίωσε ότι η γυναίκα βρίσκεται σε «κρίσιμη κατάσταση» και πρόσθεσε ότι η υπηρεσία αυτή του ΟΗΕ θα ερευνήσει τα αίτια της υπόθεσης.
Σύμφωνα με τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, ενώ εκατοντάδες πρόσφυγες σχημάτιζαν ουρά για να λάβουν επισιτιστική βοήθεια σε ένα κέντρο της Αρμοστείας στην Τρίπολη, μια γυναίκα ντυμένη στα μαύρα άρχισε να φωνάζει, ανέφερε ο Αμπού Ριάντ αλ Αμούντι, ένας πλανόδιος έμπορος που συχνά στήνει τον πάγκο του δίπλα στο κέντρο της Αρμοστείας.
«Είπε: 
  • "Εδώ και τρεις ημέρες έρχομαι εδώ για να πάρω τρόφιμα για εμένα και τα τέσσερα παιδιά μου και κάθε φορά με διώχνουν και μου υπόσχονται ότι θα μου δώσουν βοήθεια αν επιστρέψω την επομένη. Αλλά αυτές οι υποσχέσεις είναι ψέματα"», ανέφερε ο Αμούντι.
  • «Κατόπιν, με τα τέσσερα παιδιά της στο πλάι της, έβγαλε από την τσάντα της ένα μικρό πλαστικό μπουκάλι νερού, και άδειασε το περιεχόμενό του στο κεφάλι της και πάνω στα ρούχα της. Ήταν βενζίνη. Άναψε έναν αναπτήρα κι αυτοπυρπολήθηκε», πρόσθεσε ο ίδιος, φανερά ταραγμένος.
Πηγή: tanea.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα