Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προκαλεί και την Ε.Ε. η Τουρκια για το Αιγαίο

Νέα βαρύτατη πρόκληση σε βάρος της Ε.Ε. και της Ελλάδας από την Τουρκία. Στρατιωτικό Ελικόπτερο της Λεττονίας που μετέχει στο πρόγραμμα FRONTEX της Ε.Ε. , ενώ ίπτατο πάνω από το Φαρμακονήσι , δέχτηκε απειλητικά σήματα από τον επίγειο τουρκικό σταθμό ραντάρ «Ντάτσα» , να εγκαταλείψει αμέσως την περιοχή, διότι βρίσκεται εντός του εναέριου χώρου της Τουρκίας!

Μάλιστα από το τουρκικό ραντάρ εστάλησαν έξι (6) απανωτά και απειλητικά μηνύματα στο πλήρωμα του ελικοπτέρου και απαιτούσαν να απομακρυνθεί από αυτή την περιοχή του ανατολικού Αιγαίου, διότι δεν έχει πάρει άδεια από τις τουρκικές αρχές!

Η παρενόχληση έγινε, παρότι γνώριζαν οι Τούρκοι, ότι το ελικόπτερο εκτελεί αποστολή της Ε.Ε., που είναι η επιτήρηση των θαλάσσιων συνόρων της Ευρώπης, για τον εντοπισμό λαθρομεταναστών (πρόγραμμα FRONTEX της Ε.Ε. ).

Επίσης , καθημερινές είναι πλέον οι υπερπήσεις οπλισμένων τουρκικών μαχητικών πάνω από το Αγαθονήσι, τους Φούρνους και το Φαρμακονήσι.

Χθες και προχθές είχαμε υπερπτήσεις πάνω από τους Φούρνους και πριν από τέσσερις ημέρες παρενοχλήθηκε ελικόπτερο ΣΙΝΟΥΚ του Στρατού , που μετέφερε στρατιώτες για την αλλαγή της Φρουράς στο Φαρμακονήσι.

Η Τουρκία κλιμακώνει την έμπρακτη αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας σε νησιά του Αιγαίου, τα οποία έχει αυθαιρέτως και παρανόμως συμπεριλάβει στις «γκρίζες Ζώνες».

ΣΎΜΦΩΝΑ με τις εκτιμήσεις αρμοδίων παραγόντων του ΥΠΕΘΑ, στόχος της Τουρκίας είναι, παρενοχλώντας ακόμη και αεροσκάφη της Ε.Ε., να γνωστοποιήσει, μετά το ΝΑΤΟ , και στην Ε.Ε. , τις αναθεωρητικές πολιτικές που προωθεί για το καθεστώς του Αιγαίου, διεθνοποιώντας έτσι , τις διεκδικήσεις της σε βάρος της Ελληνικής κυριαρχίας.

ΕΊΝΑΙ μια πολιτική πρακτική, ώστε η Τουρκία να εκβιάσει τον διμερή διάλογο , για το νομικό και κυριαρχικό καθεστώς του Αιγαίοι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα