Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προπηλακίστηκε άγρια ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θ.Πάγκαλος


Στη λίμνη της Βουλιαγμένης, κάποιοι από τους λουόμενους, μόλις αντιλήφθηκαν την παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου, του επιτέθηκαν φραστικά, με χυδαίες εκφράσεις, όπως «γουρούνι», «μαλάκα» και άλλες χυδαιότητες. Η ώρα ήταν 2.45 και τον ρωτούσαν, γιατί είναι εκεί , για μπάνιο στη Λίμνη και όχι στο γραφείο του εργαζόμενος, όπως θα έπρεπε κατά τη γνώμη των υβριστών λουομένων. Μάλιστα στις ύβρεις πρωτοστατούσε μια ηλικιωμένη γυναίκα που όπως μάθαμε απολαμβάνει τη μεγάλη σύνταξη του μακαρίτη και τα ενοίκια από 15 διαμερίσματα. Ο Θ.Πάγκαλος δεν αντέδρασε στις ύβρεις (!!!) και αποχώρησε από τη Λίμνη. Ζήτησε όμως τον Διευθυντή και επειδή αυτός απουσίαζε, σε έξαλλη κατάσταση επιτέθηκε  ΧΕΙΡΟΔΙΚΩΝΤΑΣ , στον πρώτο υπάλληλο που βρήκε μπροστά του, ένα άνθρωπο 72 ετών με σοβαρά προβλήματα υγείας (αναπηρία). Ο κ. Αντιπρόεδρος ζητούσε ευθύνες από τον υπάλληλο, διότι επέτρεψε στην κυρία να μπει στην Λίμνη!!!
Και η απάντηση του υπαλλήλου ήταν διότι πλήρωσε εισιτήριο…

Σχόλια

  1. κριμα που δεν το λυντσαρανε το γουρουνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον ξεδιάντροπο έχει το θράσος και μιλάει ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι εκανε εκει ο παραγωγικος παγκαλος στις 14:45 ενω θα επρεπε να ειναι στο γραφειο του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατι δεν τον κανουμε ζωοτροφη να ησυχασουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αιματηρή συμπλοκή Αλβανών στα Φιλιατρά
    ΜΕ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ

    Αιματηρή συμπλοκή Αλβανών σημειώθηκε χθες το απόγευμα σε αγροτική περιοχή των Φιλιατρών. Λίγο πριν από τις 7.30, πέντε Αλβανοί οπλισμένοι με καραμπίνα και μαχαίρια μετέβησαν σε αγροτική περιοχή κοντά στο δρόμο προς Λιμενάρι, όπου σε αγροικία διέμεναν τρεις ομοεθνείς τους, και μετά από έντονο φραστικό επεισόδιο συνεπλάκησαν.
    Οι πρώτοι πυροβόλησαν κατά των τριών, δυο φορές, με αποτέλεσμα ένας να τραυματιστεί στο δεξί χέρι, ενώ ένας δεύτερος στην κοιλιά από μαχαιριές.
    Οι τραυματίες διακομίσθηκαν στο Κέντρο Υγείας Φιλιατρών και εν συνεχεία στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας, όπου και νοσηλεύονται.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πέντε Αλβανοί είχαν διαφορές με ομοεθνείς τους, τους οποίους αναζήτησαν στη συγκεκριμένη αγροικία, αλλά αυτοί πιθανότατα είχαν φύγει. Βρήκαν εκεί τους τρεις Αλβανούς, τους ρώτησαν πού βρίσκονται οι υπόλοιποι και κουβέντα στην κουβέντα, συνεπλάκησαν.



    http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=28958&Itemid=32

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tis efagan kana diamerisma tis drakoulinas k evrize??????gt an vrizei auti emeis pou den ehoume oute to vasiko ti prepei na kanoume??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σωστα το βάζεις αυτό με τους αλβανους ανώνυμε
    και ο Πάγκαλος αρβανίτης είναι στην καταγώγη
    ίδια γλώσσα έχουνε με αυτούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολυ παραγωγικό να απλώνεις την κορμάρα σου στη Λίμνη της Βουλιαγμένης αν είσαι ο Πάγκαλος. Σίγουρα θα ήθελες να σκεφτείς πώς θα σώσεις τη χώρα! Φίλοι μου, και λίγα του είπε η κυρία, διότι ο Νο 1 ανίκανος φαφλατάς της χώρας θεωρεί το στράτευμα, το Δημόσιο, τις ΔΕΚΟ, τους εκπαιδευτικούς, τους γιατρούς κλπ κλπ βαρίδια της κοινωνίας. Θέλει και ασυλία; Ε, όχι! Εδώ θα μας πάει φυλακή γιατί παίρνουμε ακόμη τη συλλογική σύμβαση και δεν έχουμε παραχωρήσει στον εργοδότη μας το δικαίωμα να μας ρίξει και πάλι στο βασικό μισθό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χιλια μπραβο στη γιαγια... Αφου οι 20ρηδες και οι 30ρηδες είμαστε μονο για καναπέ, καλα πουυπαρχουν και οι γιαγιαδες να τους κράζουν.

    Κανονικα τα λαμόγια δεν θα έπρεπε καν να βγαινουν έξω απο τα σπίτια τους

    Και το άλλο το ΑΡΧΙλαμογιο στην Αεροπαγιτου που ήθελε 4 χιλιάρικα για μεταξωτά σεντονια απο το Κωλονάκι ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ (μετρητά τα πλήρωνε η σύζυγος) να δουμε ποτε θα πληρώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΙΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα καλά, χειμωνιάτικα και πήγε για μπάνιο;
    Έλεος κι εσύ που ήσουνα;
    Μήπως συνόδευες την "κυρία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "...Ο κ. Αντιπρόεδρος ζητούσε ευθύνες από τον υπάλληλο, διότι επέτρεψε στην κυρία να μπει στην Λίμνη!!!
    Και η απάντηση του υπαλλήλου ήταν διότι πλήρωσε εισιτήριο"
    Δλδ ὅταν πάει γιά μπάνιο ὁ 'κύριος (κεριά καί λιβάνια) ἀντιπρόεδρος',δέν ἐπιτρέπεται σέ ἀλλους/ες νά μποῦν στήν λίμνη;Ἤ μπᾶς καί εἶναι προικῶον του καί δέν τό ξέραμε;
    Ρέ σύ ἀντιπρόεδρε,δέν http://www.youtube.com/watch?v=8LC5Kf6IGv4 πρωΐ-πρωΐ (κατά τά λεγόμενά σου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάλιστα στις ύβρεις πρωτοστατούσε μια ηλικιωμένη γυναίκα που όπως μάθαμε απολαμβάνει τη μεγάλη σύνταξη του μακαρίτη και τα ενοίκια από 15 διαμερίσματα.

    Δηλαδή τι θέλεις να μας πεις ρε ποιητή ότι η γυναικα είναι πλούσια και τα έχωσε στον χοντρό!!!!

    μήπως η γυναίκα είναι συνταξιούχα;

    γατί αυτή η παραπληροφόρηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. G@@@@@te τον M@@@@@τι τον χονδρο μπας και πάρουμε κάνα μιστό LOL!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "...Ο κ. Αντιπρόεδρος ζητούσε ευθύνες από τον υπάλληλο, διότι επέτρεψε στην κυρία να μπει στην Λίμνη!!!
    Και η απάντηση του υπαλλήλου ήταν διότι πλήρωσε εισιτήριο"
    Γιαυτό τον έδειρε!!! γιατί έδωσε λάθος απάντηση...
    Η σωστή είναι :
    "Της επέτρεψα γιατί αυτηνής τα οπίσθια χωράνε στην λίμνη ενώ τα δικά σου δεν χωράνε!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα