Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πυροσβεστικά αεροσκάφη

Πυροσβεστικά αεροσκάφη

Κορυφαία συμμετοχή όμως των Ενόπλων Δυνάμεων στην προσπάθεια κατάσβεσης της μεγάλης πυρκαγιάς στην Αττική, είναι η διάθεση πυροσβεστικών αεροσκαφών, από την 355 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών της Πολεμικής μας Αεροπορίας.

Τα πυροσβεστικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν, μέσα σε τρία 24-ωρα 170 ώρες πτήσεως και έριξαν συνολικά 16.380 τόνους νερού!!

Ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής αναγνωρίζοντας τη σημαντική προσπάθεια των πιλότων των πυροσβεστικών αεροσκαφών, επισκέφτηκε την 355 Μοίρα στην Αεροπορική βάση της Ελευσίνας και απευθυνόμενος στο στρατιωτικό προσωπικό είπε: «Δείξατε αυταπάρνηση, ξεπεράσατε τα ανθρώπινα όρια και με τον ηρωισμό σας στείλατε στην κοινωνία μήνυμα προσφοράς και Αλληλεγγύης δήλωσε ο πρωθυπουργός ο οποίος επισκέφτηκε απόψε τη βάση των πυροσβεστικών αεροσκαφών στην Ελευσίνα.

Όλα αυτά δεν είναι αυτονόητα, συνεχίστε και κλείστε ,τα αφτιά σας στους λίγους που θέλουν να ισοπεδώσουν τα πάντα, πρόσθεσε.

Εκφράζω τα συναισθήματα όλων των Ελλήνων, τόνισε ο κος Καραμανλής λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ για την προσφορά των πιλότων στην προστασία της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος»

Η ανανέωση του στόλου

Η Πολεμική μας Αεροπορία διαθέτει συνολικά 21 πυροσβεστικά αεροσκάφη.

Από αυτά τα 13 είναι παλιά τύπου CL-215 ηλικίας άνω των 30 ετών, δεν μπορούν να πετάξουν με θερμοκρασία άνω των 38ο Κ. και χρειάζονται πολύ ώρα για ανεφοδιασμό. Θεωρείται ηρωική πράξη η πτήση με CL-215.

Τα υπόλοιπα 8 είναι CL-415 σχετικά σύγχρονα (ηλικίας 10-15 ετών). Από τα 21 πυροσβεστικά αεροσκάφη, τα 20 πήραν μέρος στις επιχειρήσεις αεροπυρόσβεσης.

Από το 1999 μέχρι σήμερα οι περισσότεροι από τους διατελέσαντες Υπουργούς Εθνικής Άμυνας έχουν εισηγηθεί την ανανέωση του στόλου των πυροσβεστικών αεροσκαφών. Το ίδιο και οι Υπουργοί Δημόσιας Τάξης. Μάλιστα ο Βύρων Πολύδωρας είχε καταθέσει ολοκληρωμένες προτάσεις, για τα νέα πυροσβεστικά αεροσκάφη.

Όμως οικονομικοί, γραφειοκρατικοί ή άλλοι λόγοι, δεν έχουν επιτρέψει την αγορά νέων και απολύτων αναγκαίων, πυροσβεστικών αεροσκαφών. Αποτέλεσμα αυτής της ολιγωρίας είναι η μη αποτελεσματική αντιμετώπιση των μεγάλων πυρκαγιών που αφανίζουν τα δάση μας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα