Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χωρίς ελληνική αντίδραση οι αθλιότητες της Τουρκίας στο Αιγαίο

ΈΣΤΩ και με καθυστέρηση μιας μέρας, ανακοινώνονται οι νέες βαρύτατες τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο.
Χθες στις 9 και 20 το πρωί, ελικόπτερο ΣΙΝΟΥΚ με 20 στρατιώτες , καθώς προσέγγιζε το Φαρμακονήσι δέχτηκε μήνυμα να εγκαταλείψει την περιοχή, διότι, παραβιάζει τον τουρκικό εναέριο χώρο. Η εντολή δόθηκε από τον τουρκικό σταθμό «Ντάτσα».
Το ελληνικό ελικόπτερο αγνόησε την εντολή, προσγειώθηκε στο Φαρμακονήσι, αποβίβασε τους στρατιώτες , παρέλαβε τους παλιούς, καθώς είχαμε αλλαγή της στρατιωτικής φρουράς και επέστρεψε τη βάση του, στη νήσο ΚΩ χωρίς άλλα προβλήματα.

Επίσης χθες βράδυ έγινε γνωστό, ότι τη Δευτέρα οπλισμένα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη παρενόχλησαν αεροσκάφος της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ , που εκτελούσε τη πτήση από Ρόδο στη Μυτιλήνη. Σύμφωνα με τη μαρτυρία του πιλότου του επιβατικού αεροσκάφους, τα τουρκικά μαχητικά προσέγγισαν στα 30 μέτρα το αεροσκάφος της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ. Ενέργεια παράνομη, αφού παραβιάζει τους κανόνες ασφαλούς αεροναυτιλίας του αρμόδιου διεθνούς οργανισμού του ICAO.
Η επικίνδυνη παρενόχληση του επιβατικού αεροσκάφους, έγινε λίγες ώρες πριν από την υπέρπτηση πάνω από τη νήσο Φούρνοι , οκτώ τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών F-16, που είχαν πάρει σχηματισμό μάχης.
Η πρεσβεία μας στην Άγκυρα προέβη σε διάβημα διαμαρτυρίας για την τουρκική συμπεριφορά, ενώ υπήρξε και τηλεφωνική επικοινωνία της Υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη με τον τούρκο ομόλογό Tης ΑΧΜΈΤ Νταβούτουγλου.
Δεν έγινε γνωστό τι απάντησε ο τούρκος Υπουργός Εξωτερικών, αλλά από τα κατεχόμενα κυπριακά εδάφη, όπου πραγματοποιεί παράνομη επίσκεψη, ο κ.Νταβούτογλου δήλωσε ανάμεσα στα άλλα, ότι, « αυτοί που προσπαθούν να πιέσουν την Τουρκία, δεν αντιλαμβάνονται τη δύναμη της Τουρκίας!».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα