Οι Γερμανοί ιδιοκτήτες των ναυπηγείων του Σκαραμαγκά και του Κίελου (ThyssenKrupp), ειδοποίησαν τους αξιωματικούς του Πολεμικού μας Ναυτικού, να αποχωρήσουν, το συντομότερο δυνατόν, από τις εγκαταστάσεις και των δύο ναυπηγείων. Τα στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού βρίσκονται εκεί, προκειμένου να παρακολουθήσουν τις εργασίας ναυπήγησης των νέων υποβρυχίων που προορίζονται για το Πολεμικό μας Ναυτικό. Μάλιστα ,οι αξιωματικοί του Π.Ν. ενημερώθηκαν , ότι μέχρι να αποχωρήσουν, θα πρέπει σε κάθε κίνησή τους στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων, να συνοδεύονται από ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας!
Οι ενέργειες των γερμανών, εκτός του ότι είναι απαξιωτικές προς τους εκπροσώπους του Ελληνικού Κράτους, αποκαλύπτουν ταυτόχρονα , ΚΑΙ την απόφαση που έχει πάρει η ναυπηγοκατασκευστική εταιρεία η ThyssenKrupp (η HDW που εμφανίζεται ως ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων Σκαραμαγκά είναι θυγατρική της γαλλογερμανικής εταιρείας Thyssen) , μάλλον να κλείσει οριστικά τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Και αυτό διότι, στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά το μοναδικό πρόγραμμα που είναι σε εξέλιξη είναι η ναυπήγηση των τριών υποβρυχίων U-214 και ο εκσυγχρονισμός τεσσάρων υποβρυχίων τύπου 209 . Συνεπώς, μετά την καταγγελία της σύμβασης από τους Γερμανούς, τα προγράμματα ακυρώνονται και οι εργασίες αναστέλλονται.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, δηλώνει απλά «έκπληκτη» για την απόφαση των Γερμανών, να καταγγείλουν τη σύμβαση με το Πολεμικό Ναυτικό !! Και αυτό διότι, όπως υποστηρίζουν από την αρμόδια διεύθυνση του ΥΠΕΘΑ, οι διαπραγματεύσεις με τους Γερμανούς είχαν προχωρήσει αρκετά και εκτιμούσαν ότι ήταν κοντά σε συμβιβαστική λύση.
Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που οι Γερμανοί πιέζουν να παραλάβουμε το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ», διότι, διαφορετικά , ΑΠΕΙΛΟΎΝ ότι θα κλείσουν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και θα βρεθούν στο δρόμο οι 1.500 εργαζόμενοι.
Επίσης, με την καταγγελία της σύμβασης πρόβλημα έχει το Πολεμικό Ναυτικό, διότι λείπουν εφτά σύγχρονα υποβρύχια, που θα έπρεπε ήδη να είχαν ενταχθεί στη Δύναμη ΤΟΥ Πολεμικού ΝΑΥΤΙΚΟΎ.
Υπάρχει όμως και πολιτικό πρόβλημα, διότι, ενώ το ελληνικό Δημόσιο έχει καταβάλει το ποσό των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ δεν έχει παραλάβει κανέναν υποβρύχιο και επιπλέον κινδυνεύουν με κλείσιμο τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά!
Οι ενέργειες των γερμανών, εκτός του ότι είναι απαξιωτικές προς τους εκπροσώπους του Ελληνικού Κράτους, αποκαλύπτουν ταυτόχρονα , ΚΑΙ την απόφαση που έχει πάρει η ναυπηγοκατασκευστική εταιρεία η ThyssenKrupp (η HDW που εμφανίζεται ως ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων Σκαραμαγκά είναι θυγατρική της γαλλογερμανικής εταιρείας Thyssen) , μάλλον να κλείσει οριστικά τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Και αυτό διότι, στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά το μοναδικό πρόγραμμα που είναι σε εξέλιξη είναι η ναυπήγηση των τριών υποβρυχίων U-214 και ο εκσυγχρονισμός τεσσάρων υποβρυχίων τύπου 209 . Συνεπώς, μετά την καταγγελία της σύμβασης από τους Γερμανούς, τα προγράμματα ακυρώνονται και οι εργασίες αναστέλλονται.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, δηλώνει απλά «έκπληκτη» για την απόφαση των Γερμανών, να καταγγείλουν τη σύμβαση με το Πολεμικό Ναυτικό !! Και αυτό διότι, όπως υποστηρίζουν από την αρμόδια διεύθυνση του ΥΠΕΘΑ, οι διαπραγματεύσεις με τους Γερμανούς είχαν προχωρήσει αρκετά και εκτιμούσαν ότι ήταν κοντά σε συμβιβαστική λύση.
Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που οι Γερμανοί πιέζουν να παραλάβουμε το υποβρύχιο «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ», διότι, διαφορετικά , ΑΠΕΙΛΟΎΝ ότι θα κλείσουν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και θα βρεθούν στο δρόμο οι 1.500 εργαζόμενοι.
Επίσης, με την καταγγελία της σύμβασης πρόβλημα έχει το Πολεμικό Ναυτικό, διότι λείπουν εφτά σύγχρονα υποβρύχια, που θα έπρεπε ήδη να είχαν ενταχθεί στη Δύναμη ΤΟΥ Πολεμικού ΝΑΥΤΙΚΟΎ.
Υπάρχει όμως και πολιτικό πρόβλημα, διότι, ενώ το ελληνικό Δημόσιο έχει καταβάλει το ποσό των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ δεν έχει παραλάβει κανέναν υποβρύχιο και επιπλέον κινδυνεύουν με κλείσιμο τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου