Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Διάλογος κατά την ενημέρωση των διπλωματικών συντακτών, από τον εκπρόσωπο τύπου του Υπουργείου Εξωτερικών κ.Γρηγόρη Δελαβέκουρα.



ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ (Χ. Καπούτσης): Θέλω να ρωτήσω αν απάντησε ο κ. Παπανδρέου στην επιστολή του κ. Ερντογάν και αν θα δοθεί στη δημοσιότητα η επιστολή του κ. Ερντογάν.

κ. Γ. ΔΕΛΑΒΕΚΟΥΡΑΣ: Ο Έλληνας Πρωθυπουργός δεν έχει απαντήσει ακόμα στην επιστολή του Τούρκου Πρωθυπουργού.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Προτίθεται να απαντήσει;


κ. Γ. ΔΕΛΑΒΕΚΟΥΡΑΣ: Θα απαντήσει στην επιστολή του Τούρκου Πρωθυπουργού σύντομα. Όταν απαντήσει θα το ανακοινώσουμε. Δεν πρόκειται να δώσουμε στη δημοσιότητα επιστολή που έχει στείλει ένας ξένος ηγέτης προς τον Έλληνα Πρωθυπουργό. Αυτό είναι θέμα υπευθυνότητας.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπάρχει κάποιος λόγος της καθυστέρησης; Γιατί από την προηγούμενη βδομάδα όλο φεύγει αυτή η επιστολή και όλο εδώ μένει. Υπάρχει λόγος της καθυστέρησης αυτής;

κ. Γ. ΔΕΛΑΒΕΚΟΥΡΑΣ: Όχι. Θα απαντηθεί η επιστολή, δεν υπάρχει κάποιος λόγος βιασύνης για την Ελλάδα ώστε να απαντήσει. Το αντιλαμβάνεστε.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εγώ ρωτώ αν θα έπρεπε να έχει απαντηθεί από τη στιγμή που θέτει μια συγκεκριμένη επιχειρηματολογία, μια ατζέντα ο κ. Ερντογάν, αν θα πρέπει να απαντηθεί αυτό προτού έρθει ο κ. Νταβούτογλου τη Δευτέρα στην Αθήνα και αν υπάρξει συνάντηση…

κ. Γ. ΔΕΛΑΒΕΚΟΥΡΑΣ: Όχι, δεν υπάρχει ζήτημα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα υπάρξει συνάντηση του κ. Υπουργού με τον κ. Νταβούτογλου;

κ. Γ. ΔΕΛΑΒΕΚΟΥΡΑΣ: Πιθανόν. Με την ευκαιρία της παρουσίας του πολύ πιθανόν να υπάρξει. Δεν έχει διευθετηθεί ακόμα κάποια συνάντηση. Αλλά δεν υπάρχει κάποιος λόγος να πρέπει να απαντήσει η Ελλάδα στην επιστολή πριν να έρθει ο κ. Νταβούτογλου, δεν καταλαβαίνω τη διασύνδεση.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επειδή έχει ειπωθεί ότι είναι έτοιμη η επιστολή, γι΄αυτό ρωτάω.

κ. Γ. ΔΕΛΑΒΕΚΟΥΡΑΣ: Η επιστολή θα απαντηθεί. Όταν απαντηθεί θα το ανακοινώσουμε.  Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να συνδέσουμε αυτό το πράγμα. Δηλαδή ότι πρέπει η Ελλάδα να απαντήσει πριν να φτάσει ο Τούρκος Υπουργός.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι «μπουκαδόροι» του Υπουργείου Άμυνας

Του Χρήστου Καπούτση Υπάρχουν όρια στην παρακμή, στη σήψη , στη βλακεία; Υπάρχει κάποιο οριακό σημείο, που δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Δύσκολη η απάντηση, αφού και σε αυτό τον τομέα,    οι «δυνατότητες» των ανθρώπων είναι απεριόριστες. Ωστόσο, συνιστά έσχατο σημείο παρακμής και παραλογισμού, η εκθεμελίωση θεσμών, η απαξίωση αρχών και η τυφλή βία εναντίον ανθρώπων. Αναφέρομαι στην βίαιη εισβολή   κάποιων απόστρατων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φαινόμενο πρωτοφανές παγκοσμίως!! Η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική της Κυβέρνησης πλήττει τους Δημόσιους υπαλλήλους και του ευρύτερου και του στενού Δημόσιου τομέα. Άρα και τους στρατιωτικούς, εν ενεργεία και απόστρατους. Οι απόστρατοι υποστηρίζουν ότι έχουν μειωθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους κατά 40%. Πιθανόν να έχουν δίκαιο. Όμως το ίδιο έχει συμβεί και με ΟΛΟΥΣ τους συνταξιούχους του Δημόσιου τομέα.    Οι απόστρατοι ζητούν να εξαιρεθούν από τις μειώσεις των αποδοχών τους, επειδή υπηρέτησαν στις Ένοπλες Δυνάμεις!    Γιατί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί