Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκλογές στο κατεχόμενα κυπριακά εδάφη

Εκλογές διεξάγονται σήμερα στα κατεχόμενα από τους Τούρκους κυπριακά εδάφη. Οι Τουρκοκύπριοι και έποικοι Τούρκοι ψηφίζουν σήμερα για την ανάδειξη του Προέδρου του «ψευδοκράτους».
Το ενδιαφέρον για τους ελληνοκύπριους εστιάζεται στο αποτέλεσμα των εκλογών, διότι, θα αναδείξει τον εκπρόσωπο των τουρκοκυπρίων στις ενδοκοινοτικές συνομιλίες με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ.Χριστόφια, για την επίλυση του πολιτικού προβλήματος της Κύπρου.

Βασικοί αντίπαλοι στην σημερινή εκλογική αναμέτρηση είναι ο Τουρκοκύπριος ηγέτης Μεχμέτ Αλί Ταλάτ και ο «πρωθυπουργός» του ψευδοκράτους Ντερβίς Έρογλου.

Ο Ταλάτ δηλώνει ότι υποστηρίζει τη διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία, αν και κάποιες θέσεις του στις έως τώρα διαπραγματεύσεις με τον Κύπριο Πρόεδρο Δ. Χριστόφια, δημιουργούν πολλά ερωτηματικά, αν τελικά εννοεί και τα όσα λέει.
Ο βασικός αντίπαλός του , ο Έρογλου , χαρακτηρίζεται ως εθνικιστής και τάσσεται ανοικτά υπέρ της λύσης της συνομοσπονδίας, της αναγνώρισης του τουρκοκυπριακού ψευδοκράτους, της νομιμοποίησης των τετελεσμένων της στρατιωτικής εισβολής του 1974 και γενικά είναι ο εκφραστής της σκληρής γραμμής. Ο Έρογλου δηλώνει, ότι μια έντιμη λύση του Κυπριακού θα είναι η διχοτόμηση και κατηγορεί τον Αλί Ταλάτ για αδικαιολόγητη υποχωρητικότητα στις συνομιλίες με τον Δ.Χριστόφια.
Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι τις «εκλογές» θα κερδίσει ο Έρογλου, που υποστηρίζεται με φανατισμό από το σύνολο σχεδόν των τούρκων εποίκων.
Πάντως τον πρώτο λόγο στα κατεχόμενα έχει η Άγκυρα.
Η Ισλαμική Κυβέρνηση Ερντογάν στηρίζει τον Μεχμέτ Αλί Ταλάτ, ενώ το «βαθύ» κεμαλικό κράτος τον Ντερβίς Ερογλου.


Η διαμάχη Ισλαμιστών και Κεμαλιστών για τη νομή της Εξουσίας στην Τουρκία, έχει μεταφερθεί και στην τουρκοκυπριακή διοικητική περιφέρεια.
Στην περίπτωση εκλογής του Ερογλου, τότε οι ενδοκοινοτικές διαπραγματεύσεις για το Κυπριακό, το πιθανότερο είναι, ότι θα καταρρεύσουν.
Σε κάθε περίπτωση, ο νικητής των λεγόμενων προεδρικών εκλογών στα κατεχόμενα, αν δεν είναι ο εκλεκτός της Άγκυρας, θα είναι σίγουρα ο συνεχιστής του επικοινωνιακού παιγνιδιού της Τουρκίας.
Η Στρατηγική της Τουρκίας στο Κυπριακό, είναι σαφές, ότι δεν επηρεάζεται από το αποτέλεσμα των εκλογών στο τουρκοκυπριακό ψευδοκράτος.

Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, Αχμέτ Νταβούτογλου, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων της Ουάσινγκτον, αναφερόμενος στο Κυπριακό είπε ότι: « χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία με την απόρριψη του σχεδίου Ανάν το 2004, και αναρωτήθηκε πώς είναι δυνατόν η διεθνής κοινότητα να εξακολουθεί να στηρίζει την ελληνοκυπριακή πλευρά η οποία το καταψήφισε χωρίς να την "τιμωρεί" γι αυτή την απόφασή της, και να διατηρεί σε απομόνωση την τουρκοκυπριακή κοινότητα παρότι αυτή το υπερψήφισε.»


Σχόλια

  1. Ανεξαρτητα εαν διαφωνουμε με τον Ερογλου, οποιος υποστηριζει την κυριαρχια του και τον λαο του και τιμα τους νεκρους του (εχοντας το προνομιο του νικητη του πολεμου) ειναι Εθνικιστης; Αυτα λεγατε στους οπλιτες σας; Tι συμπερασματα ειναι αυτα κυριε Καπουτση; Δεν πρεπει να βαζουμε ταμπελες οποτε μας συμφερει και οποτε θελουμε για τις αποψεις του οποιουδηποτε.Η αγαπη για την πατριδα δεν ειναι Εθνικισμος. Αν διαβασετε τις δηλωσεις του Ερογλου θα δειτε οτι τονιζει παντοτε οτι θα υποστηριξει το ''Κρατος του'' και τον Λαο του οπου και αν βρισκεται.Που ειναι το κακο; O Ερογλου ειναι παντοτε παρων σε παρελασεις, σε εθνικα μνημοσυνα,επισκεται ευαγη ιδρυματα ,ομιλει σε πανεπιστημια της Τουρκιας, και σε ψευδοπανεπιστημια των κατεχομενων,σεμιναρια κτλ. Ας κανουν και οι Ελληνες πολιτικοι αυτα και μετα βλεπουμε.Ο Ερογλου ειναι ενας σοβαρος εθνικος Ηγετης και δεν πρεπει να μας κακοφαινεται. Μακαρι να ειχαμε και εμεις εναν Ελληνα Ερογλου.
    Εγω σεβομαι τον καθε ηγετη ο οποιος υποστηριζει τον Λαο του ανεξαρτητα εαν διαφωνω μαζι του και ειναι απεναντι μου.
    Ταυτα για Αμμοχωστιανο Ιατρο Derviş Eroğlu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα