Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα, είναι πάρα πολύ μεγάλες

Οι πολύ καλές σχέσεις που έχουν αναπτύξει το τελευταίο διάστημα η Ελλάδα με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, επιβεβαιώθηκαν και από τις συνομιλίες που είχε στην Αθήνα με έλληνες Κυβερνητικούς αξιωματούχους ο Σεΐχης Al Nahyan Υπουργός Εξωτερικών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων(ΗΑΕ).
Στο Υπουργείο Εξωτερικών, οι δύο Υπουργοί Ελλάδας και ΗΑΕ , υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης , για την πραγματοποίηση Πολιτικών Διαβουλεύσεων μεταξύ των δύο Υπουργείων Εξωτερικών. Με την εφαρμογή του μνημονίου μπαίνουν οι σωστές βάσεις για τη μελλοντική συνεργασία και Ελλάδας και ΗΑΕ, με έμφαση κυρίως στις οικονομικές και εμπορικές σχέσεις.
Ο αν.ΥΠΕΞ Δ.Δρούτσας σε δηλώσεις του επισήμανε ότι, «διαπιστώνουμε με ικανοποίηση ότι το ενδιαφέρον της εμιρατινής πλευράς για επενδύσεις στην οικονομία μας έχει διατηρηθεί αμείωτο, όπως αποδεικνύεται από την πρόσφατη επένδυση στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.»
Από την πλευρά του ο Σεΐχης Al Nahyan δήλωσε ότι, «ενδιαφερόμαστε πολύ για επενδύσεις σε νέους τομείς και πραγματικά ψάχνουμε αυτούς τους νέους τομείς για να επενδύσουμε. Στις συνομιλίες με τον Εξοχότατο Υπουργό εξετάσαμε τη συνεργασία στον πολιτιστικό και τον τουριστικό τομέα, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως είναι ο ενεργειακός , ιδιαίτερα στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.»
Η Κυβέρνηση με πολύ γρήγορο ρυθμό θα κάνει ό,τι χρειάζεται, διαβεβαίωσε ο Δ.Δρούτσας, για να δημιουργήσει το απαραίτητο νομοθετικό περιβάλλον, ώστε να διευκολυνθούν οι ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα.
Ερωτηθείς ο Υπουργός Οικονομικών των ΗΑΕ, αν θα μπορούσαν τα Εμιράτα να βοηθήσουν πραγματικά την Ελλάδα, που αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή οικονομική κρίση, απάντησε: «Πιστεύουμε στα Εμιράτα , πως οι επενδυτικές ευκαιρίες σε αυτήν τη χώρα, την Ελλάδα, είναι πάρα πολύ μεγάλες. Υπάρχουν ομάδες Εμπειρογνωμόνων, οι οποίες συνομιλούν στα Εμιράτα αλλά και στην Αθήνα και συνεργάζονται για να εξευρεθεί τρόπος υποβοήθησης της Ελλάδας, να ξεπεράσει την κρίση. Είναι μια κρίση την οποίαν κι εμείς αισθανθήκαμε στη χώρα μας. Θέλω να τονίσω ότι αυτή η οικονομική κρίση δεν είναι τοπική , αλλά είναι μία παγκόσμια οικονομική κρίση, γι’ αυτό θα πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες σε παγκόσμιο επίπεδο, για να ξεπεραστεί.»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα