Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"'Λευκή απεργία" των πιλότων της Πολεμικής μας Αεροπορίας . Οργισμένη αντίδραση του ΥΠΕΘΑ Β.Βενιζέλου

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της κυβέρνησης να καταργήσει την αυτοτελή φορολόγηση του πτητικού επιδόματος οι μαχητές του Αιγαίου αποφάσισαν να κρατήσουν τα μαχητικά στο έδαφος και να μη συμμετάσχουν σε καμία εκπαιδευτική πτήση.

Οι πιλότοι δηλώνουν ότι εννοείται πως θα πετάξουν κανονικά όλες τις επιχειρησιακές πτήσεις,αναχαιτίσεις μεταφορές ασθενών κλπ όμως δεν θα πάρουν μέρος σε κανένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα καθώς θεωρούν άδικα τα μέτρα που πλήττουν το εισόδημά τους.
Οι πιλότοι της Π.Α. είναι οι πρώτοι μεταξύ των αξιωματικών που μπαίνουν στο χορό των κινητοποιήσεων θεωρώντας απαράδεκτο το γεγονός ότι η... μπάλα των περικοπών στο Δημόσιο πήρε και ανθρώπους που υπηρετούν σε μάχιμες θέσεις και μάλιστα θέσεις με τον ύψιστο βαθμό επικινδυνότητας.

Βενιζέλος: Συντεχνιακή νοοτροπία

Με μία άκρως επιθετική δήλωση απάντησε από το Λουξεμβούργο ο υπουργός ´Αμυνας Βαγγέλης Βενιζέλος στη λευκή απεργία των πιλότων. Τους κατηγορεί για συντεχνιακή νοοτροπία. «Είναι εξαιρετικά αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι οι Έλληνες αεροπόροι πετούν στους ουρανούς της πατρίδας όχι λόγω αίσθησης καθήκοντος αλλά για λόγους οικονομικούς.Αυτό αδικεί τους Έλληνες πιλότους»,αναφέρει στη δήλωσή του ο Β.Βενιζέλος.

Η δήλωση αναμένεται ότι θα ρίξει λάδι στη φωτιά. Ήδη ο αριθμός των παραιτήσεων στη ΠΑ ξεπέρασε σήμερα τις 300, προσεγγίζοντας πλέον τον αριθμό όλου του 2009.


Αναμενόμενη αντίδραση

Η "λευκή απεργία" των μάχιμων πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας, ήταν δυστυχώς αναμενόμενη. Μην παριστάνουμε τους έκπληκτους. Η απόφαση της κυβέρνησης να καταργήσει την αυτοτελή φορολόγηση του πτητικού τους επιδόματος,σημαίνει πρακτικά ότι οι έτσι κι αλλιώς κακοπληρωμένοι πιλότοι μαχητικών αεροσκαφών ,θα χάσουν μηνιαίως εισόδημα το ύψος του οποίου ανάλογα με τον βαθμό,τα χρόνια υπηρεσίας και την οικογενιεακή κατάσταση του καθενός θα ξεκινά από 500 ευρώ και θα φθάνει μέχρι και τα 1000!

Σωστά θέτουν το ερώτημα "σε ποιον άλλο δημόσιο υπάλληλο έγιναν τέτοιες περικοπές"; Και στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για "δημοσίους υπαλλήλους",που πετάνε σε συνθήκες πέρα από τα όρια της ανθρώπινης αντοχής και πολλές φορές της ανθρώπινης λογικής. Αυτή είναι η δουλειά τους και την έχουν αποδεχτεί.

Τόσο ο υπουργός Άμυνας Β.Βενιζέλος,όσο και ο αναπληρωτής Π.Μπεγλίτης προσπάθησαν να πείσουν το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης να μην καταργηθεί η αυτοτελής φορολόγηση του πτητικού επιδόματος. Φαίνεται ότι τα 8 εκατομμύρια ευρώ που εξοικονομούσε το δημόσιο ταμείο από τη κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης στο πτητικό επίδομα αλλά και στο επίδομα επικινδυνότητας για τους άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων (Αλεξιπτωτιστές,καταδρομείς,βατραχανθρώπους),κρίθηκαν πολύ σημαντικά.

Οι πιλότοι της ΠΑ κάνουν μία άκρως επικίνδυνη δουλειά. Όχι μόνο αυτοί που κάθε μέρα κάνουν μία,δύο ή και τρεις αναχαιτίσεις στο Αιγαίο,αλλά και αυτοί που σε εξαιρετικά δύσκολες,απαγορευτικές πολλές φορές καιρικές συνθήκες,σπεύδουν με μεταγωγικά αεροσκάφη ή ελικόπτερα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας για να μεταφέρουν κάποιον ασθενή.

Το ελληνικό κράτος διαχρονικά δεν έδειξε ποτέ να εκτιμά στο πραγματικό τους μέγεθος τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν αυτοί οι άνθρωποι και την αγωνία που βιώνουν καθημερινά οι οικογένειές τους. Γι΄ αυτό και οι βασικοί μισθοί των πιλότων έχουν παραμείνει σε τραγικά χαμηλά επίπεδα. Σ΄ αυτούς τους πενιχρούς για τη δουλειά που κάνουν μισθούς,όλες οι κυβερνήσεις, πρόσθεταν διάφορα επιδόματα,προκειμένου οι αποδοχές των πιλότων να αγγίξουν κάποια αξιοπρεπή όρια.

Τώρα που η οικονομία της χώρας βουλιάζει ,φαίνεται ότι δεν υπάρχει καθαρό μυαλό στο τι πρέπει να περικοπεί και τι όχι. Είναι άλλο να συμμαζέψουμε το "μαγαζί" κι άλλο να του βάλουμε λουκέτο.

Η "λευκή απεργία" στις εκπαιδευτικές πτήσεις -αναχαιτίσεις και μεταφορές ασθενών θα γίνονται κανονικά- είναι μόνο το πρώτο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν οι Ένοπλες Δυνάμεις. Ο αριθμός των παραιτήσεων που έρχονται ακόμη δεν μπορεί να προσδιοριστεί. Μέχρι σήμερα οι παραιτήσεις που έχουν υποβληθεί είναι παραπάνω από 700. Ειδικά στην ΠΑ,είναι 300,από την αρχή του χρόνου ,όταν ολόκληρο το 2009 είχαμε 352.

ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΧΙΜΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ (Ενδεικτικά παραδείγματα)

ΣΜΗΝΑΓΟΣ 15 έτη υπηρεσίας έγγαμος 1 παιδί
Εισοδήματα πριν τα μέτρα Εισοδήματα μετά από Ν.3833/10 –Φορολογικό
Μηνιαίο πληρωτέο: 1518,16 1509,71 (-8 ,45)
Πάσχα-‘Αδεια: 1391,86 973,68 (-418,18)
Δ.Χριστουγέννων: 1391,86 973,68 (-418,18)
Ετήσιο Πτητικό : 18.071,66 12.901,01 (-5.170,65)
Μηνιαίες απώλειες: 509,03

ΑΝΤΙΣΜΗΝΑΡΧΟΣ 27 έτη υπηρεσίας έγγαμος 2 παιδιά
Μηνιαίο πληρωτέο: 2167,07 2136,41 (-30,66)
Πάσχα-Άδεια: 1946,96 1308,58 (-638,37)
Δ.Χριστουγέννων: 1946,96 1308,58 (-638,37)
Ετήσιο Πτητικό: 18.071,66 12.036,80 (-6034,86)
Μηνιαίες απώλειες: 639,96

ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ 30 έτη υπηρεσίας έγγαμος 2 παιδιά
Μηνιαίο πληρωτέο: 2.430,45 2391,82 (-38,63)
Πάσχα-Άδεια: 2.173,92 1432,52 (741,39)
Δ.Χριστουγέννων: 2.430,45 1.432,53 (741,39)
Ετήσιο Πτητικό : 16.264,50 10.745,43 (-5.519,07)
Μηνιαίες απώλειες: 622,12


www.newsit.gr/default.php?pname

*******

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, από το Λουξεμβούργο όπου βρίσκεται για να μετάσχει στην Κοινή Σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών και Άμυνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Εκφράζω την βαθιά απογοήτευση του ελληνικού λαού -κατ’ εντολήν του οποίου η Κυβέρνηση ασκεί την διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων σύμφωνα με το Σύνταγμα- για τη σημερινή μαζική δήλωση δήθεν ψυχολογικής αδυναμίας ιπταμένων της Πολεμικής Αεροπορίας να εκτελέσουν τα πτητικά τους καθήκοντα στις μη επιχειρησιακές πτήσεις, επειδή ήθελαν με τον τρόπο αυτό να διαμαρτυρηθούν για την κατάργηση της αυτοτελούς ευνοϊκής φορολόγησης του πτητικού επιδόματός τους, στο πλαίσιο της νέας συνολικής φορολογικής πολιτικής.

Αυτό έγινε παρ’ ό,τι έχω δημόσια δηλώσει κατ’ επανάληψη την πρόθεση της Κυβέρνησης –όχι μόνο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας αλλά και του Υπουργείου Οικονομικών- να αποκαταστήσει την εισοδηματική απώλεια των ιπταμένων χωρίς να κάμπτεται η γενική αρχή της ενιαίας φορολόγησης όλων των εισοδημάτων. Αυτό επαναλήφθηκε μάλιστα στην τελευταία συνεδρίαση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής υποεπιτροπής, ως κοινή επιθυμία και θέση όλων των πολιτικών δυνάμεων της χώρας.

Είναι, όμως, εξαιρετικά αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι οι Έλληνες αεροπόροι πετούν στους ουρανούς της πατρίδας όχι λόγω αίσθησης καθήκοντος, αλλά για λόγους οικονομικούς. Αυτό αδικεί τους Έλληνες πιλότους.

Είναι εξίσου αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι ο καθένας μπορεί να καταχράται των μέσων πίεσης που διαθέτει για συντεχνιακούς λόγους, τη στιγμή που η πατρίδα χρειάζεται μια πανεθνική προσπάθεια ανασυγκρότησης.

Αυτές οι μεθοδεύσεις δεν τιμούν το σώμα των αξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας και τη λαμπρή παράδοση του όπλου. Εκλαμβάνω το περιστατικό αυτό ως ένα ατυχές και στιγμιαίο σφάλμα εκτίμησης που δεν αντιπροσωπεύει τα στελέχη της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, πλήττει όμως την εικόνα τους, αλλά ευτυχώς όχι και την άμυνα της χώρας.

Φταίνε πρωτίστως οι λίγοι που παρέσυραν τους πολλούς, αλλά και οι πολλοί έχουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης που παρασύρθηκαν από τους λίγους, οι οποίοι δεν είχαν προφανώς επίγνωση του ρόλου τους και της θέσης τους».


Σχόλια

  1. Δυστυχώς κανείς δεν αναφέρει ότι για κάθε ιπτάμενο που πραγματικά πετάει υπάρχει άλλος ένας ο οποίος δεν πρέπει να λαμβάνει το πτητικό επίδομα............ Όλοι κρύβουν την αλήθεια και ντροπιάζουν ένα σώμα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΧΑΝΤΑΚΟΝΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ(ΒΑΤΡΑΧΑΝΘΡΩΠΟΥΣ-ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΕΣ).ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι «μπουκαδόροι» του Υπουργείου Άμυνας

Του Χρήστου Καπούτση Υπάρχουν όρια στην παρακμή, στη σήψη , στη βλακεία; Υπάρχει κάποιο οριακό σημείο, που δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Δύσκολη η απάντηση, αφού και σε αυτό τον τομέα,    οι «δυνατότητες» των ανθρώπων είναι απεριόριστες. Ωστόσο, συνιστά έσχατο σημείο παρακμής και παραλογισμού, η εκθεμελίωση θεσμών, η απαξίωση αρχών και η τυφλή βία εναντίον ανθρώπων. Αναφέρομαι στην βίαιη εισβολή   κάποιων απόστρατων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φαινόμενο πρωτοφανές παγκοσμίως!! Η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική της Κυβέρνησης πλήττει τους Δημόσιους υπαλλήλους και του ευρύτερου και του στενού Δημόσιου τομέα. Άρα και τους στρατιωτικούς, εν ενεργεία και απόστρατους. Οι απόστρατοι υποστηρίζουν ότι έχουν μειωθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους κατά 40%. Πιθανόν να έχουν δίκαιο. Όμως το ίδιο έχει συμβεί και με ΟΛΟΥΣ τους συνταξιούχους του Δημόσιου τομέα.    Οι απόστρατοι ζητούν να εξαιρεθούν από τις μειώσεις των αποδοχών τους, επειδή υπηρέτησαν στις Έν...

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσω...

Η 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία αποτελεί την άμεση αντίδραση της Ελλάδας

Του Χρήστου Καπούτση Εάν η Ελλάδα δεχτεί στρατιωτική προσβολή σε οποιοδήποτε σημείο της Επικράτειας, τότε, την άμεση απάντηση με στρατιωτικά μέσα, θα δώσει η   71 η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία . Αποτελεί την αιχμή του δόρατος της μαχητικής   ισχύος του Στρατού Ξηράς.   Έδρα της Ταξιαρχίας είναι η Νέα Σάντα του νομού Κιλκίς. Στην θέση της Νέας Σάντας προϋπήρχε ο οικισμός Βολοβότ, ο οποίος κατοικούνταν από Τούρκους που έφυγαν με την ανταλλαγή πληθυσμών του 1923, για να έρθουν στη θέση τους Πόντιοι πρόσφυγες,   που προέρχονταν κυρίως από την περιοχή της Σάντας, γι’ αυτό άλλωστε έδωσαν στο νέο οικισμό την ονομασία Νέα Σάντα. Μάλιστα , με απόφαση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου του Γενικού Επιτελείου Στρατού, η 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία,   μετονομάστηκε   σε 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία «ΠΟΝΤΟΣ». Η μετονομασία της Ταξιαρχίας έγινε προς τιμήν των απανταχού Ποντίων και των αγώνων που έδωσαν για την Πατρίδα.   Το στρατιωτικό προσωπικό της   7...