Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε πολύ καλό κλίμα έγινε η πολυήμερη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβούλιου στην Κύπρο υπό την Προεδρία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ.Χριστόφια και με τη συμμετοχή των αρχηγών των ελληνοκυπριακών πολιτικών κομμάτων

Σε πολύ καλό κλίμα έγινε η πολυήμερη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβούλιου στην Κύπρο υπό την Προεδρία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ.Χριστόφια και με τη συμμετοχή των αρχηγών των ελληνοκυπριακών πολιτικών κομμάτων .
Κατά την ενημέρωση των πολιτικών αρχηγών, ο Δημήτρης Χριστόφιας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποσύρει προτάσεις από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων, αν ο νεοεκλεγείς «Πρόεδρος» του ψευδοκράτους Ντερβίς Έρογλου διαφοροποιήσει κατά ουσιαστικό τρόπο τις τουρκοκυπριακές θέσεις που είχε υποβάλει ο προκάτοχός του, Μεχμέτ Αλί Ταλάτ .
Στη συνεδρίαση το ΑΚΕΛ υποστήριξε τη συνέχιση των ενδοκοινοτικών συνομιλιών με τη σημερινή τους μορφή. ΤΟ ΔΗΣΥ κάλεσε τον Δ.Χριστόφια να καταθέτει προτάσεις για τον τρόπο διεξαγωγής των συνομιλιών με την ουσιαστική εμπλοκή της Ε.Ε.
Το ΔΗΚΟ όπως και οι Οικολόγοι επανέλαβαν τη θέση τους γι' αντικατάσταση της πρότασης, για την εκ περιτροπής προεδρία και την παραμονή στο νησί τούρκων εποίκων. Και η ΕΔΕΚ επέμεινε στη θέση της, για ριζική αναδιαμόρφωση της στρατηγικής που ακολουθεί ο Πρόεδρος Δ.Χριστόφιας στις ενδοκοινοτικές διαπραγματεύσεις.


Επιστολές Έρογλου
Δύο επιστολές –«φωτιά» έδωσε ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας προς τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου. Πρόκειται για τις επιστολές που απέστειλε ο νέος Τουρκοκύπριος ηγέτης Ντερβίς Έρογλου προς τον Γ.Γ του ΟΗΕ Μπάν Κι Μούν, αλλά και προς τον πρωθυπουργό της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Έρντογαν .
Στην επιστολή του προς τον Γ.Γ του ΟΗΕ, ο κ.Έρογλου επισημαίνει ότι: «Η βάση οποιασδήποτε προσπάθειας επίλυσης του κυπριακού πρέπει να συνεχίσει να είναι οι παράμετροι των Η.Ε, οι οποίες προνοούν την διζωνικότητα, την πολιτική ισότητα των δύο λαών, καθώς και το ισότιμο καθεστώς των δύο συνιστώντων κρατών στο πλαίσιο ενός συνομοσπονδιακού συνεταιρισμού.»
Στην επιστολή προς τον κ.Ερντογάν ο κ.Έρογλου επισημαίνει ότι, «με τη διασταυρούμενη ψήφο γεννιέται ο κίνδυνος για άρση της πραγματικότητας ότι στην Κύπρο υπάρχουν δύο λαοί και με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται η πιθανότητα διάβρωσης της τουρκοκυπριακής ταυτότητας μέσα στο χρόνο.»
Στις επιστολές του ο κ. Έρογλου επισημαίνει ακόμη ότι: «Κατά την άποψή μας , οι πρόνοιες της λύσης πρέπει να λαμβάνουν υπόψη ότι στις δύο πλευρές του νησιού υπάρχουν δύο χωριστές δημοκρατίες με τους δικούς τους θεσμούς. Αυτή η νέα τάξη πραγμάτων που θα δημιουργηθεί στην Κύπρο, πρέπει να προστατεύεται με το ισοζύγιο των δύο εγγυητριών μητέρων πατρίδων.»
Το περιεχόμενο των επιστολών Ερογλου αποδοκιμάστηκε από το σύνολο των ελληνοκυπρίων πολιτικών ηγετών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα