Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ


Σε χθεσινή ανακοίνωση του ΝΑΤΟ αναφέρεται ότι 4 στρατιώτες, των οποίων η ταυτότητα δεν έχει δημοσιευθεί, έχασαν τη ζωή τους, σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, στο νότιο Αφγανιστάν.
Σύμφωνα με στοιχεία του γαλλικού ειδησεογραφικού Πρακτορείου «AFP», ο Ιούνιος αποτέλεσε τον πλέον αιματηρό μήνα των τελευταίων 8.5 χρόνων, σε ό,τι αφορά τις ξένες αποστολές στρατευμάτων, στο Αφγανιστάν, με απολογισμό 79 νεκρούς σε 3 εβδομάδες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2009 ήταν η αιματηρότερη χρονιά για τα ξένα στρατεύματα στο Αφγανιστάν, από την έναρξη των επιχειρήσεων, το 2001, έως σήμερα. Χαρακτηριστικά, είχαν χάσει τη ζωή τους 76 ξένοι στρατιώτες τον Ιούλιο, 77 τον Αύγουστο και 74 τον Οκτώβριο. Ωστόσο, το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους έχουν χάσει τη ζωή τους 299 στρατιώτες, ενώ εκτιμάται ότι το 2010 θα είναι η χειρότερη χρονιά από πλευράς απωλειών για τα ξένα στρατεύματα στη χώρα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα «icasualties.org.».
Στο μεταξύ, οι Taliban στο Αφγανιστάν ανακοίνωσαν, σήμερα, ότι η απομάκρυνση του Στγού McCHRYSTAL, τους αφήνει «αδιάφορους» και τόνισαν ότι θα συνεχίσουν τις επιχειρήσεις τους, μέχρι ν’ αποχωρήσουν τα ξένα στρατεύματα από τη χώρα. Ο εκπρόσωπός τους, Yousuf Ahmadi, δήλωσε στο «AFP»: «Δεν μας ενδιαφέρει ποιος είναι επικεφαλής, είτε είναι ο McChrystal, είτε ο Petraeus. Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Θα πολεμάμε τους εισβολείς, μέχρι να εγκαταλείψουν τη χώρα».
Τέλος, η κυβέρνηση της Βουλγαρίας ανακοίνωσε ότι θ’ αποστείλει, από την 01/09/10, επιπλέον 65 στρατιώτες σε Kabul και Kandahar, καθώς και ιατρική ομάδα, στην πόλη Herat, στο πλαίσιο της επιχείρησης του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα