Υπάρχουν πολλά βασανιστικά ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα σχετικά με την πτώση του ελικοπτέρου ΑΠΑΤΣΙ της Αεροπορίας Στρατού, που προκάλεσε το θάνατο και των δύο χειριστών του ελικοπτέρου. Δύο νέων άξιων και ηρωικών στελεχών του Στρατεύματος, τον χαμό των οποίων θρηνεί η οικογένεια της Αεροπορίας Στρατού. Θερμά συλλυπητήρια και από μας στις οικογένειες των θυμάτων στρατιωτικών.
Τα ελικόπτερα ΑΠΑΤΣΙ είναι από τα πλέον σύγχρονα ελικόπτερα στον Κόσμο και έχουν πολύ χαμηλό έως μηδενικό δείκτη ατυχημάτων.
Όμως, είναι το δεύτερο ατύχημα για την Ελληνική ΑΕΡΟΠ. ΣΤΡΑΤΟΥ, καθώς το Νοέμβριο του 2008, ένα άλλο ΑΠΑΤΣΙ κατέπεσε, ενώ πραγματοποιούσε επικίνδυνη άσκηση μέσα σε στενή χαράδρα, με αποτέλεσμα και εκεί να σκοτωθούν και οι δύο πιλότοι του ελικοπτέρου.
Τι συμβαίνει λοιπόν και πέφτουν τα ΑΠΑΤΣΙ του Ελληνικού ΣΤΡΑΤΟΥ;
Τα Ε/Π ΑΠΑΤΣΙ είναι αμερικανικής κατασκευής, της εταιρείας Μπόινγκ. Ήλθαν πακεταρισμένα από την Αμερική το 2007. Παρέμειναν πακεταρισμένα για δύο χρόνια και συναρμολογήθηκαν εδώ στην αεροπορική βάση στη ΠΑΧΗ.
Τι φταίει λοιπόν και πέφτουν τα ελληνικά ΕΛΙΚΌΠΤΕΡΑ ΑΠΑΤΣΙ;
Απαιτούνται πειστικές απαντήσεις, διότι εγείρονται πολλά ερωτήματα σχετικά με την εκπαίδευση των πιλότων, την αξιοπιστία του υλικού, την ενδεχόμενη φθορά λόγω παρατεταμένες παραμονής στις αποθήκες, ΤΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΌΓΗΣΗ, τη συντήρηση , την επάρκεια των τεχνικών ελέγχων.
Απαντήσεις, διότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό.
Και αν υπάρχουν αμφιβολίες σε τέτοιο επίπεδο, για ένα υπερσύγχρονο οπλικό σύστημα όπως τα ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΑΠΑΤΣΙ, που είναι παρόμοιες με τις επιφυλάξεις σχετικά με τις δυνατότητες των αρμάτων μάχης ΛΕΟΠΑΡΝΤ, αλλά και με το σύστημα αυτοπροστασίας των μαχητικών αεροσκαφών F-16, (ΛΕΟΠΑΡΝΤ ΚΑΙ F-16, επίσης υπερσύγχρονα και πανάκριβα οπλικά συστήματα), τότε, ευλόγως αναπτύσσεται ένας προβληματισμός, για την επάρκεια της αμυντικής θωράκισης της χώρας.
Παρεμπιπτόντως να πούμε ότι, ούτε χθες αρίστευσαν οι αρμόδιοι , για την ενημέρωση των ΜΜΕ, ΣΧΕΤΙΚΆ με αυτό το μείζον ατύχημα ΤΟΥ ελικοπτέρου ΑΠΑΤΣΙ. Για μία ακόμη φορά, το σύστημα ενημέρωσης του ΥΠΕΘΑ αποδείχτηκε μεροληπτικά διάτρητο.
I aeroporia stratou einai ENA APO TA MEGALUTERA FIASKA TIS XWRAS MAS.Pragmatika osoi metatithentai ekei i exoun skopo na metakinithoun as to apotrepsoun oso pio nwris ginetai.Ta teleutaia xronia sunexws ginontai dustuximata eks aitias kuriws twn aparxaiwmenwn aeriothoumenwn(elikoptera-aeroplana) kai deutereuontos stis elleipsis twn texnikwn elegxwn pou ginetai.PAIDIA APLA MAKRIA APO TIN AEROPORIA STRATOU MEXRI NA MPEI MAI TAKSI SE AUTO TO SWMA
ΑπάντησηΔιαγραφήY.G.Ean exei Ellinares auto to blog kai vgaloun to ellinometro tous giaa na to metrisoun me emena logw greeklish as ksanapsaxtoun ligo kalutera pali na doune poios einai perissotero Ellinas
serious
Φιλε Χρηστο μας φωτησες...
ΑπάντησηΔιαγραφήστον ελληνικο στρατο υπαρχει ενα παραδοξο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήστελνει στο εξωτερικο ανθρωπους τους εκπαιδευει και οταν αυτοι γυρισουν πισω τους στελνει σε ασχετες θεσεις...!!! απο προσωπικη εμπειρια μιλαω!!! ετσι εγινε και εδω...αλλη μαθανε να συναρμολογουν και αλλοι το κανανε ...και φυσικα συναιβει αυτο γιατι καποια βυσματα ηθελαν τις θεσεις αυτες!!!
Τα γεγονοτα δειχνουν πως ειναι κατι αλλο εδω, προβληματα με αρματα και αεροσκαφοι δεν υπηρξαν τοσο καιρο, μηχανηματα που δουλευουν πολλες φορες στα ορια τους, αρα δεν υπαρχει νομιζω τετοιο θεμα. Μηπως κατι αλλο γινεται σε ολα αυτα? Εχετε δει το μοτιβο της "ελληνικης πατεντας?" που κυκλοφορει στο στρατο? πραγματα π δεν εχουμε, που κοστιζουν, που δεν ειναι εργοστασιακα, που καποιοι τα εφεβρισκουν και τα προσαρμοζουν πανω στα εργοστασιακα συστηματα? ξερουν? εχουν κανει ερευνες? μελετες? τα προσαρμουν σωστα? τα ελεγχουν επειτα? μηπως απο τεοιους ελεγχους προκυπτουν ατυχηματα?... ευχαριστω...!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν πεφτουν μονο τα ελικοπτερα αλλα και μαχητικα αεροσκαφη και πυροσβεστικα. γινεται αυτο σε αλλα κρατη ; βεβαια εχει να κανει και με το γεγονος οτι πεφτουν αμα πετανε. ισως σε αλλα κρατη τα πιο πολλα α ειναι στο εδαφος. αλλα και παλι δικαιολογειτε τοσος μεγαλος ρυθμος πτωσης ;
ΑπάντησηΔιαγραφή