Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ραδιοφωνική ανάλυση του Χρήστου Καπούτση 28-8-10

Μεταδόθηκε από τον Ρ/Σ "Αθήνα 98.4" το Σάββατο 28 Αυγούστου 2010 στις 8:08 το πρωί.

Σχόλια

  1. Μπορεί να έχουμε πολλές φορές πάνω στη δουλειά μας διαμετρικά αντίθετες απόψεις, ωστόσο δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με το σημερινό σου σχόλιο για τις Ένοπλες Δυνάμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομίζω ότι έχουμε και τόσο διαφορετικές απόψεις. Πάντως σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Χρήστο.. όλοι τους τα τελευταία 20 χρόνια έχουν καταντήσει το στράτευμα ένα ακόμα μαγαζάκι όπου βολεύονται κατά περίπτωση οι ημέτεροι, αδιαφορούν για το αξιόμαχο ευελπιστούν ότι δεν θα χρειαστεί να εμπλακούμε σε εμπόλεμο επισόδειο και αν γίνει κάτι τέτοιο θα μας βοηθείσουν οι σύμμαχοι κλπ κλπ. Οι άνθρωποι αυτοί, τα καφενειο-πολιτικο-λαμόγια είναι επικύνδινοι φυσικά και δεν είναι πολιτικοί ηγέτες αλλά πολιτικά τέρατα (όλοι τους. Άχρηστοι άσχετοι κλπ κλπ
    Για το στράτευμα, πολύ καλά τα λες, δεν ξέρεις όμως την έκταση της κατάστασης που περιγράφεις και σε διαβεβαιώ ότι κανένας Ελληνας δεν θέλει να την μάθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουρκοκύπριος στο φετινό συνέδριο των αποδήμων, δεν είναι ανέκδοτο !!!

    Η χτεσινή παρουσία νεαρού Τουρκοκυπρίου στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο των αποδήμων ΠΟΜΑΚ-ΠΣΕΚΑ-ΝΕΠΟΜΑΚ, προκαλεί πολλά πολλά ερωτηματικά, τα οποία παραμένουν αναπάντητα!

    Οι απόδημοι (Ελληνο)κύπριοι, αιχμή του δόρατος της εξωτερικής μας πολιτικής, φορείς που ενεργούσαν ως λόμπυ άσκησης πίεσης σε ορατά και αόρατα επίπεδα άσκησης πολιτικής στις χώρες όπου ξενιτεύτηκαν για μια καλύτερη ζωή, κυρίως μετά τον βίαιο εκτοπισμό τους δια των όπλων της τουρκικής εισβολής του 1974, ομάδες που μέχρι πριν 1-2 χρόνια βρίσκονταν στην εμπροσθοφυλακή της προβολής του Κυπριακού στη σωστή του βαση, ως προβλήματος εισβολής και κατοχής δηλαδή, φαίνεται ότι έχουν πλέον αλωθεί από τον άνευ ορίων ενδοτισμό του ΔΗΣΑΚΕΛ σε επικίνδυνο βαθμό....

    συνέχεια εδώ

    http://antiparakmi.blogspot.com/2010/08/blog-post_3821.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι «μπουκαδόροι» του Υπουργείου Άμυνας

Του Χρήστου Καπούτση Υπάρχουν όρια στην παρακμή, στη σήψη , στη βλακεία; Υπάρχει κάποιο οριακό σημείο, που δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Δύσκολη η απάντηση, αφού και σε αυτό τον τομέα,    οι «δυνατότητες» των ανθρώπων είναι απεριόριστες. Ωστόσο, συνιστά έσχατο σημείο παρακμής και παραλογισμού, η εκθεμελίωση θεσμών, η απαξίωση αρχών και η τυφλή βία εναντίον ανθρώπων. Αναφέρομαι στην βίαιη εισβολή   κάποιων απόστρατων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φαινόμενο πρωτοφανές παγκοσμίως!! Η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική της Κυβέρνησης πλήττει τους Δημόσιους υπαλλήλους και του ευρύτερου και του στενού Δημόσιου τομέα. Άρα και τους στρατιωτικούς, εν ενεργεία και απόστρατους. Οι απόστρατοι υποστηρίζουν ότι έχουν μειωθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους κατά 40%. Πιθανόν να έχουν δίκαιο. Όμως το ίδιο έχει συμβεί και με ΟΛΟΥΣ τους συνταξιούχους του Δημόσιου τομέα.    Οι απόστρατοι ζητούν να εξαιρεθούν από τις μειώσεις των αποδοχών τους, επειδή υπηρέτησαν στις Ένοπλες Δυνάμεις!    Γιατί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί