Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάχη να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο Σμηναγός



Μάχη  να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 35-χρονος Σμηναγός στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Κρήτης, μετά τον σοβαρό τραυματισμό στο χθεσινό μείζον ατύχημα της Πολεμικής Αεροπορίας, που έγινε νοτιοδυτικά της Κρήτης, όταν δύο μαχητικά αεροσκάφη συγκρούστηκαν στον αέρα και συνετρίβησαν.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΑ, «στο  χθεσινό δυστύχημα έχασε τη ζωή του κατά την εκτέλεση του καθήκοντος ο Σγος (Ι) Αναστάσιος Μπαλατσούκας, 33 ετών, έγγαμος.
          Ο Σγος (Ι) Ιωσήφ Αναστασάκης, 35 ετών, έγγαμος με μία κόρη, με και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης.
          Ο Ανθσγος (Ι) Παύλος Βοτζάκης, 25 ετών, είναι καλά στην υγεία του και, για προληπτικούς λόγους, μεταφέρεται στο 251 ΓΝΑ στην Αθήνα.
Η νεκρώσιμος ακολουθία του Σγου (Ι) Αναστάσιου Μπαλατσούκα θα τελεστεί αύριο Σάββατο 28 Αυγούστου 2010 και ώρα 17:30, στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στην Άρτα.»

Για μαύρη μέρα στην Πολεμική μας Αεροπορία μίλησε χθες το βράδυ από το Ηράκλειο ο υπουργός Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος μετά τις συνεχείς συσκέψεις που είχε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ηρακλείου όπου αφού ενημερώθηκε για την κατάσταση της υγείας των τραυματιών πιλότων της Πολεμικής μας Αεροπορίας,  και ενημέρωσε στη συνέχεια τον Πρωθυπουργό. Τριήμερο πένθος έχει κηρυχτεί στις Ένοπλες Δυνάμεις.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, τα αεροσκάφη είχαν απογειωθεί από την Αεροπορική Βάση στο Καστέλι και χωρίστηκαν σε 2 ομάδες για την εκτέλεση μιας ιδιαίτερα επικίνδυνης άσκησης , όπου τα δύο μαχητικά κάνουν αναχαίτιση  εναντίον των υπολοίπων τεσσάρων αεροσκαφών, που σύμφωνα με το σενάριο της άσκησης κάνουν αεροπορική εισβολή.
Η πιθανότερη εκδοχή είναι, το μονοθέσιο F-16C με πιλότο τον άτυχο σμηναγό, να κτύπησε  από κάτω προς τα πάνω, περίπου στη μέση,  το διθέσιο F-16D.  
Ο πιλότος του πρώτου αεροσκάφους , εκτιμάται ότι βρήκε ακαριαίο θάνατο κατά τη σύγκρουση. Οι  συνάδελφοί του στο  άλλο αεροσκάφος,  με τη βοήθεια του αλεξιπτώτου που ενεργοποιείται αυτόματα έπεσαν τραυματισθέντες στη θάλασσα και περισυλλέγησαν από αλιευτικό σκάφος.
Ως αιτία του δυστυχήματος είναι μάλλον το ανθρώπινο λάθος , που μπορεί να γίνει  σε τέτοιες συνθήκες,  οριακές, για μηχανές και ανθρώπους.
Είναι γνωστό ότι σε  ακραίες συνθήκες γίνονται αυτές οι υψηλού επιπέδου και ανάλογης επικινδυνότητας ασκήσεις, όχι μόνο στην Πολεμική μας Αεροπορία, αλλά και στις άλλες μάχιμες Μονάδες του Στρατεύματος. Η επιχειρησιακή ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων είναι συνάρτηση της άρτιας και επίπονης εκπαίδευσης του στρατιωτικού προσωπικού.
Για τα αίτια της σύγκρουσης έχει ήδη  συγκροτηθεί επιτροπή εμπειρογνωμόνων του ΓΕΑ η οποία αξιολογεί όλα τα ευρήματα , αλλά και  τα στοιχεία που θα προκύψουν από τις μαρτυρίες των επιζόντων, ώστε στο πόρισμα που θα συνταχθεί να υπάρχουν ασφαλή συμπεράσματα, για τα αίτια του δυστυχήματος.  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα