Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για τις ΗΠΑ ταξιδεύει σήμερα ο Πρωθυπουργός Γ.Α.Παπανδρέου

Για τις ΗΠΑ ταξιδεύει σήμερα ο Πρωθυπουργός Γ.Α.Παπανδρέου , προκειμένου να συμμετάσχει στις  εργασίες της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.  
Εκεί θα έχει πολύ ενδιαφέρουσες συναντήσεις, όπως με τον Γ.Γ του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, τον Αντιπρόεδρο των ΗΠΑ ΤΖΟ ΜΠΑΙΝΤΕΝ. Θα συναντηθεί ακόμη  με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Τουρκίας, Abdullah Gul  και  με τον Πρωθυπουργό της Αλβανίας, Sali Berisha , ενώ θα μιλήσει και σε ένα πολύ σημαντικό οικονομικό φόρουμ.
Το Ταξίδι του Πρωθυπουργού στις ΗΠΑ είναι σημαντικό, διότι εκεί θα συναντηθεί και με τους δανειστές μας και με εκπροσώπους του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Και ακόμη με πολιτικές προσωπικότητες που επηρεάζουν, την πορεία των εθνικών μας θεμάτων. Κυπριακό, ελληνοτουρκικές σχέσεις και Σκοπιανό, είναι μείζονος σημασίας Εθνικά ΘΈΜΑΤΑ, που ήδη δρομολογούνται, είτε στο ΠΟΛΙΤΙΚΌ προσκήνιο είτε στο διπλωματικό παρασκήνιο, σοβαρές εξελίξεις.
Επίσης, συνάντηση με τον ειδικό αντιπρόσωπο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το θέμα της ονομασίας της π.ΓΔΜακεδονίας, ΤΟΝ Μάθιου Νίμιτς , θα έχει τη Δευτέρα   ο υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας, που συνοδεύει τον Πρωθυπουργό στο ταξίδι του στη Νέα Υόρκη.
Οικονομία και Εθνικά Θέματα λοιπόν, στο επίκεντρο των επαφών που θα έχει ο Πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του Υπουργοί στη Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον, γι’ αυτό περιμένουμε με πολύ ενδιαφέρον τα αποτελέσματα, αυτών των συνομιλιών.  ΙΣΩΣ , η μεγάλη είδηση από τη Νέα Υόρκη,  να αφορά το Κυπριακό.

Η Τουρκία έχει θέσει χρονοδιάγραμμα , για την επίλυση του πολιτικού προβλήματος της Κύπρου,  που εξαντλείται στο τέλος του 2010. Αυτό το χρονικό ορόσημο δεν είναι καθόλου τυχαίο. Και αυτό διότι, η Άγκυρα, είτε θα επιτύχει τη λύση που επιθυμεί στην Κύπρο, είτε, σε περίπτωση που δεν αποδώσουν οι συνομιλίες, θα καταγγείλει την ελληνοκυπριακή πλευρά,  ως υπεύθυνη για το ναυάγιο των συνομιλιών και θα προχωρήσει στη de facto νομιμοποίηση της διχοτόμησης. Η Τουρκία, στην περίπτωση που δεν επιτύχει τη λύση που επιθυμεί, τότε,  η τουρκική διπλωματία, θα προωθήσει  πρωτοβουλία διεθνούς αναγνώρισης του τουρκοκυπριακού ψευδοκράτους, όχι μόνο από κάποια ισλαμικά κράτη όπως το Αζερμπαϊτζάν, αλλά είναι πολύ πιθανόν,  η διεθνής αναγνώριση του τουρκοκυπριακού κατοχικού καθεστώτος  να γίνει και  από κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Σουηδία.   Άλλωστε στο τελευταίο Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ε.Ε., οι υπουργοί Εξωτερικών της Βρετανίας, της Σουηδίας και της Φιλανδίας, τάχθηκαν υπέρ των τουρκικών θέσεων, σχετικά με το Κυπριακό. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα