Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Σφαγή στη Ν.Υόρκη»: Δρούτσας...εναντίον Ρόντου



Εντονα ενοχλημένος ο υπουργός Δ.Δρούτσας "άδειασε" θεαματικά τις παρασκηνιακές επαφές στη Ν.Υόρκη του μυστικοσύμβουλου του πρωθυπουργού Αλεξ Ρόντου και της ευρωβουλευτίνας Μ.Κοππά σε ερώτηση του ανταποκριτή της "Ε", ενα θέμα που ανέδειξε ο Μ.Ιγνατίου απο το Mega. Ολα αυτά για τις παράλληλες μυστικές επαφές τους με τους σκοπιανούς για την...ονομασία του κρατιδίου. Οπως χαρακτηριστικά είπε ο υπουργός εξωτερικών «όπως γνωρίζετε, ο κ. Ρόντος είναι πολύ καλός γνώστης της περιοχής των Βαλκανίων. Υπήρξε και στο παρελθόν και συνεργάτης στο Υπουργείο Εξωτερικών. Ο κ. Ρόντος όμως σήμερα δεν έχει καμία θεσμική θέση, δεν υπάρχει καμία θεσμική συνεργασία με τον κ. Ρόντο, αλλά οι δικές του επαφές και η δική του προσωπική εμπειρία πάνω σ' αυτό το θέμα, εάν μπορούν και άτομα όπως ο κ. Ρόντος ή και άλλοι να μεταφέρουν τα ελληνικά μηνύματα είναι ευπρόσδεκτο. Αλλά, να το ξεκαθαρίσω δεν υπάρχει καμία θεσμική σχέση μεταξύ υπουργείου Εξωτερικών, ελληνικής κυβέρνησης και τον κ. Ρόντο». Ως τι, λοιπον συζητά ο κ.Ρόντος με τους...σκοπιανούς με την βοήθεια της κ.Κοππά; Και τι τους λέει δηλαδή; Ολόκληρη η δήλωση του υπουρού έχει ως εξης: "Δεν υπάρχει ούτε μυστική διπλωματία, ούτε παράλληλη διαδικασία. Όλα γίνονται με πλήρη διαφάνεια. Έχουμε πει από την πρώτη στιγμή ότι οι διαπραγματεύσεις είναι υπό την αιγίδα του ΟΗΕ. Εμείς, όμως, είμαστε της απόψεως ότι απευθείας επαφές με την σκοπιανή πλευρά μόνο να βοηθήσουν μπορούν αυτή τη διαδικασία από τον ΟΗΕ. Επομένως, όταν μιλάμε για απευθείας επαφές, είναι γνωστό ότι ό ίδιος ο πρωθυπουργός έχει αναλάβει πρωτοβουλίες και έχει συναντηθεί επανειλημμένως με τον κ. Γκρούεφσκι και είπαμε ότι και πάλι αν είναι εδώ ο κ. Γκρούεφσκι εμείς θα πάρουμε την πρωτοβουλία να τον συναντήσουμε.


Έχω δει και εγώ πολλές φορές τον κ. Μιλοσόσκι σε διάφορα διεθνή φόρα και έχουμε πει από την πρώτη στιγμή ότι σε πολλά επίπεδα μπορούν να υπάρξουν επαφές οι οποίες βοηθάνε την υπόθεση, όπως αναφέρατε παραδείγματος χάριν ένα όνομα, την ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μαριλένα Κοππά, η οποία συμμετέχει στην Επιτροπή Εξωτερικών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Άρα, εκεί, εκ των πραγμάτων γίνονται συζητήσεις για το θέμα της ονομασίας και είναι λογικό, αυτονόητο και χρήσιμο για μας να υπάρξουν και επαφές της κ. Κοππά γύρω απ' αυτό το θέμα, όπως έχουν υπάρξει επαφές και του κ. Λαμπρινίδη ως αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της κ. Ποδηματά και του κ. Κουμουτσάκου, οι οποίοι είναι μέλη της Κοινής Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Όλες αυτές οι επαφές είναι βεβαίως πολύ σημαντικές και χρήσιμες, συμβάλλοντας όπως είπαμε στη διαπραγμάτευση η οποία γίνεται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ.
Εμείς είμαστε της άποψης ότι αν εμείς είμαστε ανοικτοί και υπάρχουν περισσότερα άτομα σε διάφορες θέσεις τα οποία μπορούν να διοχετεύσουν και να περάσουν αυτό το δικό μας το μήνυμα της Ελλάδας ότι εμείς εδώ είμαστε, έχουμε και βούληση και ετοιμότητα για επίλυση, αλλά αυτό είναι το πλαίσιο πάνω στο οποίο εμείς με σοβαρότητα μπορούμε να συζητήσουμε. Για μας αυτό είναι μονόδρομος.
Τώρα, όσο αφορά τον κ. Ρόντο. Όπως γνωρίζετε, ο κ. Ρόντος είναι πολύ καλός γνώστης της περιοχής των Βαλκανίων. Υπήρξε και στο παρελθόν και συνεργάτης στο Υπουργείο Εξωτερικών. Ο κ. Ρόντος όμως σήμερα δεν έχει καμία θεσμική θέση, δεν υπάρχει καμία θεσμική συνεργασία με τον κ. Ρόντο, αλλά οι δικές του επαφές και η δική του προσωπική εμπειρία πάνω σ' αυτό το θέμα, εάν μπορούν και άτομα όπως ο κ. Ρόντος ή και άλλοι να μεταφέρουν τα ελληνικά μηνύματα είναι ευπρόσδεκτο. Αλλά, να το ξεκαθαρίσω δεν υπάρχει καμία θεσμική σχέση μεταξύ υπουργείου Εξωτερικών, ελληνικής κυβέρνησης και τον κ. Ρόντο.

Το έχω πει πολλές φορές από την πρώτη στιγμή όπως είναι και το θέμα του ονόματος, που δεν θα εισέλθω ποτέ σε δημόσια συζήτηση για ονοματολογία και οτιδήποτε αφορά τις διαπραγματεύσεις που διεξάγονται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, αλλά έχω πει από την αρχή ότι για μας η ουσία είναι το σημαντικό. Και πραγματικά το όνομα στο οποίο θα υπάρξει συμφωνία μεταξύ των δυο χωρών να χρησιμοποιείται απ' όλους και έχω πει πολλές φορές ότι εάν αυτό για να πετύχουμε τον στόχο: όλοι με γνώση να χρησιμοποιούν αυτή την ονομασία. Και αν χρειάζεται αλλαγή του συντάγματος της χώρας αυτής θα πρέπει να το κάνουν".


Διαβάστε περισσότερα: http://www.i-reportergr.com/2010/09/blog-post_4989.html#ixzz10BMSQwvb

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα