Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε εξέλιξη είναι η μεγάλη αεροπορική άσκηση της Ελλάδας με στο Ισραήλ

Σε εξέλιξη είναι η μεγάλη αεροπορική άσκηση της Ελλάδας με το Ισραήλ, που διεξάγεται στην ευρύτερη περιοχή της αεροπορικής βάσης στην Ανδραβίδα.
Συμμετέχουν υπερσύγχρονα επιθετικά ελικόπτερα από το Ισραήλ και ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη και Ε/Π Σούπερ Πούμα.
Τα ισραηλινά ελικόπτερα AH-64D Apache και UH-60(μπλάκ χωκ), φτάνουν  στην αεροπορική βάση στην Ανδραβίδα, μετά από σειρά εναέριων ανεφοδιασμών στην Ανατολική Μεσόγειο και το Αιγαίο από ισραηλινά ιπτάμενα τάνκερ,  για να συμμετάσχουν στην μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ελληνοϊσραηλινή στρατιωτική άσκηση.
 Το βασικό σενάριο της άσκησης είναι η διάσωση πιλότων μαχητικών αεροσκαφών, που το αεροσκάφος τους έχει καταρριφθεί και έχουν εγκλωβιστεί σε εχθρικό έδαφος.
Είναι η πρώτη φορά που τα ισραηλινά ΑΗ-64D, πετούν τόσο μακριά από το Ισραήλ, κάτι που καταδεικνύει ότι οι Ισραηλινοί έχουν εντάξει τα Ε/Π ΑΠΑΤΣΙ  σε σχέδια επιχειρήσεων βαθιάς διείσδυσης.
Η κοινή εκπαιδευτική άσκηση  εντάσσεται στο πλαίσιο της αναβαθμισμένης στρατιωτικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ.
Πρόκειται για μια στρατιωτική άσκηση, με ευρύτερο πολιτικό ενδιαφέρον, όχι μόνο σε διμερές , αλλά κυρίως σε διεθνές επίπεδο.
Το Ισραήλ αξιοποιεί συχνά την ισχύ της πολεμικής του  αεροπορία, για την επίτευξη πολιτικών αποτελεσμάτων.
Είναι σχεδόν υπόθεση ρουτίνας, οι φονικές αεροπορικές επιδρομές των Ισραηλινών μαχητικών αεροσκαφών και μαχητικών ελικοπτέρων σε βάρος των Παλαιστίνιων στη Λωρίδα της Γάζα, ενώ  πρόσφατα είχαμε και αεροπορική προσβολή των ισραηλινών μαχητικών σε βάρος στρατιωτικών βάσεων στη Συρία. Και ακόμη, σύμφωνα  με τα διεθνή ΜΜΕ, το  Ισραήλ προετοιμάζει αεροπορική επιδρομή με στόχο την καταστροφή των πυρηνικών εγκαταστάσεων του ΙΡΑΝ.
Γι’ αυτό ακριβώς, η ελληνο-ισραηλινή στρατιωτική άσκηση, έχει προκαλέσει  δυσαρέσκεια στην Τεχεράνη, αλλά και σε κάποια Αραβικά κράτη.
Αρμόδιοι παράγοντες από τα συναρμόδια Υπουργεία Εξωτερικών και Εθνικής Άμυνας, εκτιμούν ότι, η αναβάθμιση των πολιτικο-στρατιωτικών σχέσεων Ελλάδας και Ισραήλ, είναι θετική για τα εθνικά μας συμφέροντα και σε καμιά περίπτωση δεν απειλούνται οι παραδοσιακά καλές σχέσεις της Ελλάδας με τον Αραβικό Κόσμο.
Κατά τα άλλα, να ευχηθούμε, απόψε το βράδυ στο Στάδιο Καραϊσκάκη η Εθνική Ελλάδας, να είναι αποτελεσματική, στην αναμέτρηση της με την ομάδα του Ισραήλ.

Σχόλια

  1. "Μέτρα για τη ρατσιστική βία "
    "Παρέμβαση για την έξαρση της ρατσιστικής βίας κάνει η Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ), καλώντας την πολιτεία να πάρει επειγόντως μέτρα για την προστασία όλων των ατόμων ανεξαρτήτως της ιθαγένειας, της καταγωγής ή του καθεστώτος διαμονής.
    Η ΕΕΔΑ τονίζει ότι η πολιτεία οφείλει να κινηθεί με αποφασιστικότητα για να άρει τις συνθήκες που δημιουργούν εύφορο έδαφος για τη ρατσιστική βία, επιφυλασσόμενη να διατυπώσει συγκεκριμένες προτάσεις προς τους αρμόδιους φορείς."" (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=36666949)

    Αυτο το φρουτο με το κενο ουσιας ψευδωνυμο εθνικη επιτροπη (κατα λογικη σημασια του ελληνικου εθνους,δηλαδη ημων) δημιουργηθηκε με νομο του κ.σημιτη το 1998,ως παραθεσμος του αθεατου κρατους, νεοταξιτικης νομικης κατευθυνσης.Αν ανοιξουμε το σχετικο συνδεσμο http://www.nchr.gr/, βλεπουμε μια ατζεντα που μονο εθνικη προελευση δεν εχει η προασπιση δικαιωματων.Εκει βλεπουμε οτι ασχολειται μεταξυ αλλων με νομικο λομπινγκ των γκει,των αλλογενων εποικων κλπ. κλπ. ενω καταδικαζει παραδοξως το μνημονιο,ελπιζοντας ισως σε γρηγοροτερη καταρρευση της χωρας-εθνους..Ενω δεν λειπει στην πρωτη σελιδα περηφανα η καταγραφη αποφασεων κατα της ελληνικης πολιτειας απο ξενα δικαστηρια !
    Ολα αυτα ενω συντηρειται απο το εθνος και την πολιτεια μας!Τωρα πως ειναι δυνατον η ελλαδικη πολιτεια να δημιουργει υπηρεσιες που επιχαιρουν ρουφιανευοντας αυτην,μαλλον μαζι πολεμουν εμας τους πολιτες....

    Καλει λοιπον αυτη η "εθνικη" επιτροπη την πολιτεια των ελληνων να παρει μετρα εναντια στη "φυλετικη" βια,ανεξαρτητως αν υφισταται σε βαρος προσωπου οποιας "ιθαγενειας καταγωγης η καθεστωτος διαμονης".

    Δεν χρειαζεται μεγαλη αντιληψη οτι η "εθνικη" αυτη επιτροπη που λειτουργει στο ονομα των ελληνων και του συνταγματος αυτων,οταν μιλα για ρατσιστικη βια,αναφερεται μονοπλευρα σε εποικους στο ρολο θυματων ,ειναι εμφανες απο τις τρεις ιδιοτητες και την πλαδαρη υφη του κειμενου,αλλα και την συνολη δραστηριοτητα και θεσεις της καθως και ολων αυτων των παραθεσμων και ομαδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικα ειναι τετοια η προκαταληψη της που οταν μιλα για ανεξαρτητως ιθαγενειας εξαιρει ντε φακτο την ρατσιστικη βια σε βαρος ελληνων το γενος και την ρατσα πολιτων!
    Στην συνεχεια ζητα να καταργησει η πολιτεια τις συνθηκες που γεννουν αυτο που αποκαλει φυλετικη βια .(ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΣ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ,ΣΕ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΗ ΡΑΤΣΑ -ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΙΣΑΞΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΠΟΙΚΩΝ,ΣΕ ΚΟΙΝΟΒΙΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΙΔΟΚΤΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΤΡΑΠΕΖΙΤΙΚΑ ΚΟΛΧΟΖ!)
    Απειλει δε με προτασεις- μετρα σχετικα!

    Ειναι φανερο οτι κινειται σε μεροληπτικη κατευθυνση.Οταν μιλα για αρση καταστασεων δεν εννοει να αρθουν οι συμπεριφορες των εποικων και τα κοινωνικα προβληματα που προκαλουν,να ελεγχθει ο πληθωριστικος αριθμος που ειναι αδυνατον να παραμεινει και να απασχοληθει,να βελτιωθει η διαβιωση των πολιτων και να μην σωρευονται σε γειτονιες για να στελεχωσουν συμμοριες και φανατικες θρησκευτικες σεκτες σε υπογεια,να βελτιωθει η οικονομικη αναπτυξη της χωρας και η εφαρμογη του δικαιου της πολιτειας ,αλλα να σκληρυνει η σταση της πολιτειας απεναντι στον αντιδρωντα χειμαζομενο ελληνικο πληθυσμο,απο τον οποιον πηγαζουν και οι δικες της παραεξουσιες!!!

    Εν ολιγοις,ζητα προστασια απο την βια σε βαρος μονομερως εποικων επι δικαιων και αδικων που γεννα η μεροληψια,παραγνωριζοντας μεν την αναγκη προστασιας των ελληνων πολιτων απο αυτους και περιθωριακους συμμαχους τους,την δε βια αρνειται να την ενταξει σε αντιδραση που γεννα η απροκλητη βιαιη δραση εποικων που αναποφευκτα δημιουργει αντιδραση απο στοιχειωδες ελλογο ενστικτο επιβιωσης ημων!

    Ειναι τετοια δε η ρατσιστικη-ανθελληνικη προκαταληψη αυτων των "εθνικων" παραεπιτροπων που ζητουν προστασια μονοπλευρη στον αρξαντα επι αδικω,ωστε με κρατικη ασυλια να ημπορει μονο αυτος να ασκει βια στους ελληνες πολιτες!

    Τι προαναγγελει λοιπον με βαση αυτην την μονομερεια σε βαρος μας κατοπιν αυτων η... "εθνικη" , υποσχομενη μετρα- προτασεις στην πολιτεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα μετρα που θα αρουν τις συνθηκες αυτου που επιλεκτικα και μυωπικα βλεπει ως "βια σε βαρος εποικων" ,μεσω αγριας κρατικης καταστολης και τρομοκρατησης εναντι καθε ελληνα πολιτη που αντιδρα απελπισμενος στην βια και την καταπιεση που απροκλητα και αφορητα υφισταται αυξανομενη!!!Τα κελια που αδειαζουν απο ληστοσυμμοριτες θα γεμισουν ισως απο αντιστεκομενους "ελληνες ρατσιστες" μαζι με απροσαρμοστους στις διαταγες της αγορας!
    Καθως και ενταση της προπαγανδας ψυχολογικων επιχειρησεων ψυχικης αποδοχης της ("ρατσιστικης" και αλλης) βιας εχουσας ως θυμα τον ελληνα και απορριψης της ως αντιδραση αυτου στην καταπιεση και τρομοκρατια και των εποικων πλην δντ και σια!!!

    Μετρα εν ολιγοις στοχευοντα στην διαλυση και υποταγη του ψυχισμου του ελληνος πολιτη,διευκολυνοντα απλα την στηριξη της παγιωσης της καταπιεσης του και της υποταγης στους "(παρα)νομους" που οριζει στην καθημερινοτητα και τον πολιτισμο του η εποικιστικη βια,που δεν ενοχλει την
    "εθνικη" επιτροπη ,αφου οι ελληνες πολιτες εχουν μονο υποχρεωσεις ενω οι εποικοι μονον δικαιωματα περιλαμβανομενης της ασκησης ψυχικης βιας στις γειτονιες ημων ,αν οχι και ως λαφυρο εκεινων...
    ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΕΣ "ΕΘΝΙΚΕΣ" ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
    Η προκαταληψη τους αφηνει μονιμα εξω απο καθε δικαιωμα τους γηγενεις ελληνες και εφευρισκει υποχρεωσεις προς παντα αλλογενη και μονον,παγιωνοντας ενα σχημα μιας σκιωδους πλανητικης πολιτειας που εχει ως χαιδεμενα παιδια αλλογενεις και εν γενει εποικους και μισητα αποπαιδια εμας τους γηγενεις απλους πολιτες.

    Το μονο που θα καταφερουν ομως ετσι με την μονομερεια αυτη και την εμπαθεια τους εις βαρος μας,θα ειναι να γιγαντωσουν την βια και να θεριεψουν το αισθημα αδικιας μας, με την δε αυξηση της παντοιοτροπου καταστολης εις βαρος των ελληνων πολιτων θα καταστησουν πιο αποφασιστικη την αντιδραση που γεννα η αντιμετωπιση μας ως αποπαιδια που οφειλουν να εκμηδενιστουν και να παραιτηθουν απο τα δικαιωματα τους πληρως μεχρι εξολοθρευσης για το καλο της παπανδρεικης πλανητικης διακυβερνησιμοτητας...
    Και αυτη η μεροληψια δεν ειναι λογικος συμμαχος ουτε θα λυσει τα αδιεξοδα εις βαρος μας οπως νομιζουν λογω υποχωρητικοτητας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ (KΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΟΠΟΥ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΘΕΑΤΟΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ ΧΟΡΗΓΟΙ) ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΦΛΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΠΟΙΚΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ;
    (Περαν απο τις εξαγορασμενες συνειδησεις απο τους επιδιωκοντες τις αναλογες στοχοθεσιες...)

    Οι μεν μαρξιστες,στηριζουν μονοπλευρα και δογματικα χωρις να εξεταζουν την πραγματικοτητα,γιατι αφενος ετσι νομιζουν οτι εκπληρωνουν το καθηκον προλεταριακης συμμαχιας περα και πανω απο λαους και συνορα,αφετερου υστεροβουλα σκεπτομενοι οτι θα επελθει ετσι βιαια προλεταριοποιηση των γηγενων (ανταμα με τους εποικους,παραγνωριζοντας οτι ο μαρξισμος δεν μπορεσε ουτε μπορει ποτε να καθυποταξει ισχυρα οικονομικα η πολιτισμικα εθνη αλλα και πολιτικα συστηματα ανταγωνιστικα και εξισου μεσσιανικα οπως λ.χ το ισλαμ) και τοτε αυτοι ως αυτοκλητοι σωτηρες θα κληθουν να κανουν την δικτατορια του προλεταριατου!τοσο επαφη εχουν με την πραγματικοτητα!

    Οι δε νεοταξιτες νεοφιλελευθεροι βλεπουν στους εποικους ενα εργαλειο που σκοπιμα δημιουργησαν οι δομες της πλανητικης αγορας για να χρησιμευσει ως οχημα προωθησης της πλανητικης αθεατης κυριαρχιας ολιγων στον πολιτικο πυλωνα της,μεσω της κατακερματισης πληθυσμων και κοινοβιακης-απολιτισμικης μεταπολυεθνοτικης υποταγης στα εσφαλμενα διαταγματα της δηθεν ελευθερης και ηδη σκορπουσας χαος αγορας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι παραδοσιακά καλές σχέσεις της Ελλάδας με τον Αραβικό Κόσμο

    Ας ήξερα πώς βγήκε αυτό το παραμύθι, το οποίο μας κράτησε επί πολλά χρόνια καθηλωμένους σε μία αδιέξοδη εξωτερική πολιτική.

    Ασφαλώς η στροφή προς το Ισραήλ είναι στην σωστή κατεύθυνση, αρκεί να επεκταθεί στον τομέα των αμυντικών συμπαραγωγών και της σχετικής τεχνογνωσίας, την οποία το Ισραήλ διαθέτει άφθονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πρωί βρίσκουμε αίματα και δόντια στα πεζοδρόμια, από τις συμπλοκές

    Και εργαζόμενοι μετανάστες, θύματα ομάδων αλλοδαπών
    Του Κωστα Oνισενκο
    «Εξω οι έμποροι και τα ναρκωτικά από το πάρκο», γράφει το τεράστιο πανό που έχει αναρτηθεί στο «πάρκο Κύπρου και Πατησίων. Ομως, έχει νυχτώσει και μέσα στο πάρκο βρίσκονται συγκεντρωμένα περίπου 50 άτομα αφρικανικής καταγωγής - το αλισβερίσι έχει ξεκινήσει. Η «πραμάτεια» είναι θαμμένη σε λακκούβες, κάτω από θάμνους. Μερικοί έχουν το φακελάκι μέσα στο στόμα τους προκειμένου να το καταπιούν σε περίπτωση που γίνει έφοδος της αστυνομίας. Δύο Αφρικανοί πηγαινοέρχονται για να φυλούν τσίλιες, ενώ «σκοπιές» έχουν στηθεί λοξά απέναντι στη στάση του λεωφορείου. Ατομα με κινητά τηλέφωνα στο χέρι υπάρχουν διασκορπισμένα σε διάφορα σημεία της περιοχής. Μετά τα μεσάνυχτα, η ίδια περιοχή γεμίζει με κορίτσια από την Αφρική που κάνουν «πιάτσα» για δέκα ευρώ. Η κρίση κατεβάζει την «ταρίφα» και στα πέντε ευρώ, ενώ, το τελευταίο διάστημα, τα ίδια κορίτσια έχουν αρχίσει να ζητιανεύουν.
    Η οδός Πατησίων, από την Ομόνοια μέχρι την πλατεία Κολιάτσου (με ενδιάμεσα σημεία κυρίως την οδό Τοσίτσα, την πλατεία Βικτωρίας, την πλατεία Αμερικής) έχει μετατραπεί σε ναρκοπάζαρο που ελέγχεται από συμμορίες Αφρικανών. Εχουν «μετακομίσει» εκεί μαζί με τις «κοπέλες», μετά την εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση που πραγματοποιείται στο ιστορικό τρίγωνο (μεταξύ Πειραιώς, Αθηνάς, Μάρνη) τους τελευταίους μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το προηγούμενο διάστημα, Γερανίου, Σοφοκλέους και Μενάνδρου «φιλοξενούσαν» τη δράση συμμοριών που εμπορεύονταν ναρκωτικά. Στην ίδια περιοχή βρισκόταν το κέντρο του παρεμπορίου, αλλά και μεγάλο μέρος της διακίνησης των κλοπιμαίων (κινητά, γυαλιά ηλίου). Το περασμένο καλοκαίρι, οι δρόμοι κοντά στη Μενάνδρου αναστατώθηκαν από δύο αιματηρές συγκρούσεις αντίπαλων συμμοριών, χωρίς να γίνουν γνωστές πολλές λεπτομέρειες. Ενώ η πληροφόρηση από την Αστυνομία έκανε λόγο για «συγκρούσεις με φόντο πολιτικές διαφορές», ανώτατο στέλεχος της ΕΛ. ΑΣ., μιλώντας στην «Κ», μίλησε για «μάχες» που αφορούν στη μοιρασιά της περιοχής από τις συμμορίες κακοποιών.
    Σήμερα, μικρότερης έκτασης επεισόδια σημειώνονται σχεδόν καθημερινά σε περιοχές όπου έχουν μεταφερθεί οι συμμορίες: πλατεία Αμερικής, πλατεία Κολιάτσου, πλατεία Αττικής, Τοσίτσα, πλατεία Βάθης και αλλού. «Βρίσκουμε το πρωί αίματα και δόντια στα πεζοδρόμια μετά τις συμπλοκές», λέει στην «Κ» ο Γιάννης Τσιμάρας, ηλεκτρολόγος με κατάστημα στην περιοχή της πλ. Αμερικής. «Τους βλέπουμε να κυκλοφορούν χτυπημένοι, με πληγές. Δεν πηγαίνουν στο νοσοκομείο γιατί φοβούνται ότι θα τους συλλάβουν επειδή δεν έχουν χαρτιά, με αποτέλεσμα οι ίδιοι να υποφέρουν και να κινδυνεύει η ζωή τους». Σύμφωνα με μαρτυρίες φαρμακοποιών της περιοχής, από τα φάρμακα που αγοράζουν οι νέοι μετανάστες φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα με την υγιεινή και δεν έχουν πρόσβαση στο σύστημα περίθαλψης.
    Παράλληλα, όλο και περισσότερα παγκάκια και πεζούλια είναι γεμάτα από μετανάστες και χρήστες ναρκωτικών που ζουν στον δρόμο με χαρακτηριστικό παράδειγμα την πλ. Κουμουνδούρου. Σε επιβαρυμένες περιοχές, όπως ο Αγιος Παντελεήμονας, ο σταθμός Λαρίσης κ.ά., οι άστεγοι κοιμούνται κυριολεκτικά στον δρόμο και την ημέρα προσπαθούν να επιβιώσουν ζητιανεύοντας και τρώγοντας στα συσσίτια διαφόρων φορέων.
    Βίαιες επιθέσειςΤα σπασμένα τζάμια αυτοκινήτων που βλέπει κανείς καθημερινά στα στενά του Μεταξουργείου είναι σημάδια από τη δράση συμμοριών -κυρίως Αλγερινών και Μαροκινών σύμφωνα με την Αστυνομία- που δραστηριοποιούνται γύρω από την πλατεία Βάθης. Τα τελευταία δύο χρόνια, μάλιστα, έχουν γίνει εξαιρετικά βίαιες. Στο 30% των περιπτώσεων, οι ληστείες πεζών καταλήγουν σε τραυματισμό των θυμάτων. Οι δράστες τραβούν τις αλυσίδες από τους λαιμούς των περαστικών, ακόμα και σκουλαρίκια από τις γυναίκες. Περικυκλώνουν, απειλούν ή και μαχαιρώνουν όποιον αντιστέκεται. Ολο και συχνότερα τα θύματά τους είναι κι αυτά μετανάστες που εργάζονται για ένα κομμάτι ψωμί.
    Μεσάνυχτα, οδός Γερανίου. Δύο αλλοδαποί αλλάζουν δρόμο βλέποντας την κλούβα των ΜΑΤ που βρίσκεται σταθμευμένη. Πιο κάτω έχει σταθμεύσει ένα συμβατικό αυτοκίνητο της Ασφάλειας, ενώ στους γύρω δρόμους κινούνται μηχανές των ομάδων «Ζ» και ΔΙ. ΑΣ. Κανείς άλλος. Ολη η περιοχή θυμίζει απαγορευμένη ζώνη, επικίνδυνη και άδεια. «Οσες ώρες είναι εδώ η αστυνομία τα εγκληματικά στοιχεία πάνε πιο κάτω», λέει στην «Κ» ο κ. Παράσχος Καρδόγερος, ένας από τους ελάχιστους Ελληνες κατοίκους της οδού. Το ίδιο υποστηρίζουν και οι υπάλληλοι του ενός από τα δύο ξενοδοχεία του δρόμου - το άλλο έχει ήδη κλείσει εξαιτίας της υποβάθμισης.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 26/9/10

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα