Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι κρύβει η νέα επίσκεψη Ερντογάν. Ετοιμάζεται να υπογράψει η Κυβέρνηση των δοσίλογων νέο «μνημόνιο» για τα Εθνικά μας Θέματα;


Καλοδεχούμενος είναι ο Πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, που  θα βρίσκεται στην Αθήνα την Παρασκευή, προκειμένου να μας παρουσιάσει τις ενδιαφέρουσες απόψεις του , για το κλίμα της Μεσογείου.
Ο κ.Ερντογάν θα έχει κατ’ ιδίαν συνομιλίες με τον Πρωθυπουργό τον κ.Γ.Α. Παπανδρέου.  Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του τούρκου Πρωθυπουργού, στην συνάντηση με τον έλληνα ομόλογό του, θα γίνει: «Ανταλλαγή απόψεων σε διμερή και πολυμερή ζητήματα, υπό το φως της πρώτης συνεδρίασης του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας, που πραγματοποιήθηκε στις 14-15 Μαΐου στην Αθήνα, αλλά και των θετικών εξελίξεων στις ελληνοτουρκικές σχέσεις».
Βέβαια προκύπτει ένα ερώτημα, πως ακριβώς εννοούν οι Τούρκοι, τις θετικές εξελίξεις στις ελληνοτουρκικές σχέσεις; Και αν για παράδειγμα συμπεριλαμβάνουν σε αυτές και  τις υπερπτήσεις πάνω από το Αγαθονήσι, ή  τις «γκρίζες ζώνες»!

Πρέπει να επισημάνουμε ότι, προωθείται από διάφορες πλευρές, η συζήτηση για τα μεγάλα θέματα στο Αιγαίο, δηλαδή, ο διάλογος  για τις επεκτατικές αξιώσεις της Άγκυρας, με συναινετική διάθεση από ελληνικής πλευράς!  
Μάλιστα προβάλλεται το δέλεαρ, ότι, ενδεχόμενη ελληνοτουρκική συμφωνία για συνεκμετάλλευση των πόρων του  Αιγαίου,  θα αποφέρει  τεράστια οικονομικά οφέλη στην  Ελλάδας, σε μια περίοδο βαθειάς οικονομικής κρίσης. Και ακόμη, ότι θα είναι εφικτή η δραστική μείωση των στρατιωτικών εξοπλισμών, ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα, με τα οποία θα χρηματοδοτηθεί η κοινωνική πολιτική της Κυβέρνησης. Είναι πολύ πιθανόν, να ακούσουμε και να διαβάσουμε απόψεις, ότι, η συνεκμετάλλευση του Αιγαίου  και η περικοπή των αμυντικών δαπανών, είναι αναγκαίες,  για να ενισχυθούν οι χαμηλόμισθοι και οι χαμηλοσυνταξιούχοι!
Επισημαίνουμε ότι, τέτοιες απόψεις, δηλαδή διάλογος με βάση τις απαράδεκτες απαιτήσεις της Τουρκίας για το  Αιγαίο ή τη Θράκη, από τον οποίο προσβλέπουμε οικονομικά οφέλη και «μέρισμα» Ειρήνης, είναι  πολύ επικίνδυνος. Και αυτό διότι, είναι πιθανόν, ο διάλογος να ολοκληρωθεί με  εκχώρηση κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στο Αιγαίο και τη Θράκη. Και αναπότρεπτα , με την δορυφοριοποίηση της αφοπλισμένης Ελλάδας στην στρατιωτικά πανίσχυρη Τουρκία, δηλαδή στην απαλλοτρίωση της Εθνικής μας Κυριαρχίας και Αξιοπρέπειας.
  Επαγρύπνηση και ενημέρωση, διότι αυτή η Κυβέρνηση, ετοιμάζεται να υπογράψει νέο «μνημόνιο»  για τα Εθνικά μας Θέματα!
                
                                                 Χρήστος Καπούτσης


Σχόλια

  1. "ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ":ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ!
    Πρόκειται γιά Ελληνες «πρόσφυγες» ζωντανούς-νεκρούς στις περιοχές κατοικίας τους. Οι οποίοι, λόγω απαξίας της ακίνητης περιουσίας τους και της οικονομικής δυσπραγίας τους, αδυνατούν να μετακομίσουν σ’ άλλες περιοχές, γι’αυτό κι αναγκάζονται και κλειδώνονται στα σπίτια τους από τις τρεις το μεσημέρι.

    Σχολικά λεωφορεία ΔΕΝ κυκλοφορούν στις περιοχές της άλλοτε ελιτίστικης και τώρα πλήρως απαξιωμένης και “καταμαυρισμένης” περιοχής Πατησίων, επειδή, υπάρχει υπαρκτός ο κίνδυνος απαγωγής παιδιών γιά εμπόριο οργάνων!!!

    Τα δε πρωϊνά, μανάδες και πατεράδες από το ένα χέρι βαστάνε το παιδί κι από το άλλο το μαχαίρι, για αυτοπροστασία. Εκεί κατάντησαν τους Ελληνες οι Bilderbergs.

    Μιλώ με ντοκουμέντα, επειδή έχω από τον συγχωρεμένο πατέρα μου ένα διαμέρισμα στη περιοχή των Πατησίων. Το συντηρώ, το καθαρίζω, πληρώνω ΔΕΚΟ και κοινόχρηστα και προτιμώ να το κάψω μέχρι τα θεμέλια, παρά να το νοικιάσω ή να το πουλήσω.

    Επειδή, γιά τα καλοδιατηρημένα της περιοχής, εμφανίζονται ως δια μαγείας ενδιαφερόμενοι αφρικανοί μαφιοκράτες «Τοις Μετρητοίς» αγοραστές, ή «ενοικιαστές» που μετατρέπουν τα σπίτια σε τζαμιά, πορνεία μαύρης σαρκός κι ό,τι άλλο βάζει ο νους σε «σφιγγοφωλιές».

    Κι έτσι, σιγά και σταθερά, αλλάζει ο δημογραφικός χάρτης της Αθήνας, προς το ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΤΕΡΟ!!!

    Και δεν θ’αναφερθώ στο παραεμπόριο που πλασσάρει προϊόντα/μαϊμούδες παράνομης παιδικής εργασίας και βάζει λουκέτο σ’ελληνικές επιχειρήσεις. Δεν θ’αναφερθώ στα αφροδίσια που απλώνονται σαν το συνάχι. Κυριολεκτικά φοβάσαι ν’αναπνεύσεις από τον φόβο των μικροβίων. Και Δεν θ’αναφερθώ στους ΛΑΘΡΟναρκομανείς/ναυάγια, που πέφτουν σαν τα στάχυα στα άθλια, όλο σκουπίδια πεζοδρόμια. Και Δεν θ’αναφερθώ στα δύο (ήταν ένα) μέχρι προσφάτως κρούσματα του θανατηφόρου (έπωδυνη εμπύρετη εγκεφαλική αιμορραγία – μεταδιδεται από πιθήκους!!!) ιού ΕMBOLA. Και Κυρίως, ΔΕΝ θ’αναφερθώ στην ανύπαρκτη πολυπολιτισμική αστυνομία της υποχρεωτικής εκμάθησης του Κορανίου, των Χουντοχοϊδη/Samina 2000.

    Είναι πολύ χοντρή η μπίζνα των Πατησίων.. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ «ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ» ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΩΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ!

    H κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ και δεν επιδέχεται αστείων. Πρόκειται γιά ωρολογιακή βόμβα, στην καρδιά της Αθήνας. Ας συνειδητοποιήσουμε και πιστέψουμε, ότι Ελληνική Αστυνομία γιά τη προστασία των Ελληνων Πολιτών Σήμερα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Τελεία και Τέλος. Ολα τ’άλλα ηχηρά π’ακούμε, είναι γιά να μας ζαχαρώνουν τα νεοταξικά χάπια με το δηλητήριο.

    Γι’αυτόν και άπειρους άλλους ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟΥΣ λόγους, δεν θα πάψω στιγμή να επαναλαμβάνω ότι στο ραντεβού του Νοέμβρη, ΠΙΣΣΑρισμα των ΜΠΑΣΤΑΡΔΩΝ από τον Πρώτο Γύρο!
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2010/10/blog-post_9238.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το “ισλαμικό τρίγωνο” των Βαλκανίων
    Του Μπάμπη Μπίκα

    Εμφανής είναι η παρουσία τους, οι προσπάθειες προσηλυτισμού, η προπαγάνδα ακραίων ισλαμικών θέσεων, η στρατολόγηση νέων μαχητών του “ιερού πολέμου”, μέχρι τα κηρύγματα μέσω του διαδικτύου, όπως δείχνει και ένα τελευταίο βίντεο από τους Αλβανούς της ΠΓΔΜ.

    Οι εξτρεμιστικές ισλαμικές θέσεις βρίσκουν έδαφος σε πολλές περιοχές των Βαλκανίων, εγείροντας φόβους ότι η Νοτιοανατολική Ευρώπη μπορεί να αποτελέσει το νέο χώρο ανάδειξης, στρατολόγησης, εκπαίδευσης και εξόρμησης ισλαμιστών μαχητών.

    Σύμφωνα με τελευταίο δημοσίευμα του γερμανικού δικτύου της Ντόιτσε Βέλε (DW), το ενδιαφέρον για οργανώσεις που ασπάζονται ανάλογες θέσεις εστιάζεται στα ιδρύματα ανθρωπιστικής αρωγής και πολιτιστικής δράσης διαφόρων μουσουλμανικών κέντρων -κυρίως από τη Σαουδική Αραβία- που προωθούν τον Ουαχαμπιτισμό, δηλαδή την εγκρατή και καθαρή ερμηνεία του Ισλάμ. Τέτοια εντοπίζονται σήμερα κυρίως στη Βοσνία, στο Κόσοβο, στη Σερβία, στην Αλβανία, στην ΠΓΔΜ, αλλά και στη Βουλγαρία.

    Αυξημένη δράση Ουαχαμπιτών στην ΠΓΔΜ

    Πριν από λίγες ημέρες, έκανε την εμφάνισή του στο YouTube ένα βίντεο που δείχνει Αλβανούς της ΠΓΔΜ να κραυγάζουν συνθήματα υπέρ του Οσάμα Μπιν Λάντεν, καλώντας τους ομοϊδεάτες τους μουσουλμάνους της Νοτιοανατολικής Ευρώπης να συστρατευθούν στον “ιερό πόλεμο”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην ΠΓΔΜ τελευταία έχει ξεσπάσει έντονη διαμάχη και ανοιχτή αντιπαράθεση ανάμεσα στον επικεφαλής της Ισλαμικής Θρησκευτικής Κοινότητας Σουλεϊμάν Ρετζέπι και τον ιμάμη Ραμαντάν Ραμαντανί του τζαμιού Ίσα Μπεγκ στα Σκόπια. Ο πρώτος ζήτησε από την κυβέρνηση των Σκοπίων και τη διεθνή κοινότητα να παρέμβουν για να σταματήσουν την αυξανόμενη δράση του ακραίων Ουαχαμπιτών. Μετά από αυτό ο δεύτερος εξαπέλυσε επίθεση κατά του πρώτου, επιδιώκοντας την εκδίωξή του από την ηγεσία των μουσουλμάνων της ΠΓΔΜ.

    Η Βουλγαρία νέο φυτώριο μουτζαχεντίν

    Πηγές των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων και υπηρεσιών πληροφοριών, που επικαλείται η DW, διατυπώνουν φόβους για την αυξανόμενη δράση των Ουαχαμπιτών, που στοχεύει στην παραγωγή ορκισμένων μουτζαχεντίν. Όπως στην περίπτωση της Βουλγαρίας, όπου το ένα έκτο του πληθυσμού είναι ντόπιοι μουσουλμάνοι και που τα διάφορα ισλαμικά κέντρα βλέπουν ως μία δεξαμενή μαχητών με κατοχή ευρωπαϊκών διαβατηρίων, δηλαδή με ελεύθερη πρόσβαση στην Ε.Ε.

    Συγκεκριμένα διάφοροι αναλυτές αναφέρουν ότι οι ριζοσπάστες ισλαμιστές έχουν κερδίσει έδαφος στη νότια και βορειοανατολική Βουλγαρία, όπου κατά τον πρώην βούλγαρο μουφτή Νεντίμ Γκεντζέφ επιδιώκουν τη δημιουργία ενός “ισλαμικού τριγώνου” ανάμεσα σε περιοχές της Βοσνίας, της ΠΓΔΜ και της Βουλγαρίας. Οι βουλγαρικές αρχές έχουν προβεί σε διάφορες αστυνομικές εξορμήσεις κατά ισλαμικών κέντρων στη χώρα, κλείνοντας αρκετά από αυτά, αλλά άγνωστο παραμένει τι θα κάνει με τους περίπου 3.000 αποφοίτους τέτοιων σχολείων.
    Πάνω από 3.000 ισλαμιστές στην Βοσνία

    Σταθερά από τη Βοσνία έρχονται όλο και περισσότερα στοιχεία στο φως αναφέροντας ότι η χώρα έχει μετατραπεί σε μία φωλιά ακραίων ισλαμιστών και ότι οργιάζει η σχετική προπαγάνδα μέσω ισλαμικών ιστοσελίδων για στρατολόγηση νέων μουτζαχεντίν για τη διεξαγωγή του ιερού πολέμου (τζιχάντ) στην Ευρώπη.

    Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της επέμβασης προ μηνών μεγάλου αριθμού βοσνιακών αστυνομικών δυνάμεων στο χωριό Γκόρνα Μακόα, ένα πρώην σερβικό χωριό που είχε μετατραπεί σε άντρο των ακραίων ισλαμιστών όπου ίσχυε μόνο ο νόμος της σαρίας και η κυριαρχία των Ουαχαμπιτών. Τότε συνελήφθηκε και ο φερόμενος ως ηγέτης της οργάνωσης σεΐχ Νουσρέτ Ιμάμοβιτς.

    Με αφορμή μία επιχείρηση το καλοκαίρι στο βοσνιακό χωριό Μπουγκόινο, όπου ανακαλύφθηκε οπλισμός και συνελήφθη σημαίνον στέλεχος των ισλαμιστών, ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Βοσνίας Νίκολα Σπίριτς έκανε λόγο για τη βασική επιδίωξη των Ουαχαμπιτών, που είναι η δημιουργία ενός ισλαμικού κράτους. Αυτό που είχαν στο μυαλό τους εκείνα τα ισλαμικά κέντρα που έστελναν χιλιάδες μαχητές να πολεμήσουν στον βοσνιακό εμφύλιο πόλεμο του 1992-95 (τα έλεγαν οι Σέρβοι, αλλά δεν τους άκουγαν). Τότε είχαν καταφθάσει 7.000 τέτοιοι μαχητές, ενώ σήμερα έχουν παραμείνει 3.000. Μη ξεχνάμε δε πως ο ίδιος ο Οσάμα Μπιν Λάντεν είχε λάβει τότε βοσνιακό διαβατήριο.
    http://www.makthes.gr/news/world/63344/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

    Η Αμερική δεν είναι ούτε ένα όνειρο ούτε μια πραγματικότητα, είναι μια υπερπραγματικότητα.

    Είναι μια υπερπραγματικότητα διότι είναι μια ουτοπία που από την αρχή βιώθηκε σαν πραγματοποιημένη.

    Ολα εδώ είναι πραγματικά, πραγματιστικά, και όλα σας κάνουν να τα χάνετε. 'Ισως η αλήθεια της Αμερικής να μην μπορεί να εμφανιστεί παρά μόνο σε έναν Ευρωπαίο, εφόσον μόνον αυτός βρίσκει εδώ το τέλειο ομοίωμα, εκείνο της υλικής μεταγραφής όλων των αξιών.

    Οι Αμερικανοί, αυτοί, δεν έχουν καμία αίσθηση της προσομοίωσης. Αποτελούν την τέλεια σχηματοποίησή της, αλλά όντας οι ίδιοι το υπόδειγμά της, δεν έχουν τη γλώσσα της.

    Αποτελούν συνεπώς το ιδεώδες υλικό ανάλυσης όλων των δυνατών παραλλαγών του μοντέρνου κόσμου. Ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο εξάλλου απ' όσα υπήρξαν στην εποχή τους οι πρωτόγονες κοινωνίες. Η ίδια μυθική και αναλυτική έξαρση που έστρεφε τα βλέμματά μας προς αυτές τις προϋπάρχουσες κοινωνίες, μας σπρώχνει να κοιτάμε σήμερα προς τη μεριά της Αμερικής, με το ίδιο πάθος και τις ίδιες προκαταλήψεις.

    Baudrillard Jean Luc

    http://plato.stanford.edu/entries/baudrillard/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα