Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στον Mαραθώνιο της Αθήνας με «Φλόγα» την ελπίδα


Ερασιτέχνες δρομείς θα μεταφέρουν το μήνυμα του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια.  

ΤΟ ΒΗΜΑ / Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
 
 
Στον Μαραθώνιο της Αθήνας, στις 31 Οκτωβρίου, κάποιοι δεν θα τρέξουν ούτε για τις πρώτες θέσεις ούτε για να καταρρίψουν τα προσωπικά τους ρεκόρ. Θα τρέξουν για να μεταφέρουν μια... Φλόγα. «Κάθε Τετάρτη μαζευόμαστε μπροστά στο άγαλμα του μαραθωνοδρόμου Στέλιου Κυριακίδη στη Φιλοθέηκαι προπονούμαστε για τον μαραθώνιο. Στις προπονήσεις φοράμε μπλουζάκια με το σήμα του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια Φλόγα, κάτι που θα κάνουμε και την ημέρα του αγώνα» εξηγεί ο κοσμηματοπώλης κ. Παύλος Διακουμάκος, ψυχή της όλης προσπάθειας.

Ο κ. Διακουμάκος ήρθε σε επαφή με τη «Φλόγα» όταν συμπτωματικά βρέθηκε στο Ογκολογικό Τμήμα του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία». «Στην αρχή ήμασταν μόλις 4 ή 5 άτομα.Στον εφετινό μαραθώνιο θα τρέξουμε περισσότεροι από 40φορώντας τα μπλουζάκια της Φλόγας. Η προσπάθεια έχει μεγάλη επιτυχία αφού ο κόσμος μάς βλέπει ομοιόμορφα ντυμένους και θέλει να μάθει περί τίνος πρόκειται.Είναι πολύ πιο αποτελεσματικός τρόπος από ένα “ξερό” σποτάκι στην τηλεόραση» συμπληρώνει .
Οι υπέρ... Φλόγας ερασιτέχνες μαραθωνοδρόμοι δεν αρκούνται στη συμβολική συμμετοχή με τη χαρακτηριστική φανέλα. «Καθένας από μας συγκεντρώνει χρήματα για την οργάνωσημιλώντας γι΄ αυτήν στο επαγγελματικό και οικογενειακό του περιβάλλον.Θεωρώ ότι οι Ελληνες είμαστε ακόμη αρκετά επιφυλακτικοί και καχύποπτοι σε ό,τι αφορά τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά.Για να ευαισθητοποιηθούμε σε τέτοια θέματα πρέπει να συμβεί κάτι σε εμάς ή σε άτομα του περίγυρού μας» τονίζει ο μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών κ. Γιώργος Σκέντζος. «Συγκριτικά στις 31 Οκτώβρη θα υπάρχουν πάμπολλες ξένες συμμετοχές από ερασιτέχνες που θα τρέξουν για κάποιον κοινωνικό σκοπό» συμπληρώνει.

Πέρα από την προσφορά στο κοινό καλό, το να τρέχεις με τα χρώματα της «Φλόγας»... είναι μια καλή ευκαιρία για γνωριμίες. «Ξεκινήσαμε οι περισσότεροι άγνωστοι μεταξύ μας και πλέον δεν μπορούμε να αντέξουμε αν δεν μιλήσουμε πέντε φορές την ημέρα στο τηλέφωνο.Οταν προσπαθείς για κάτι σημαντικό δένεσαι εύκολα με τον άλλον» καταλήγει ο κ. Διακουμάκος.

ΙΝFΟ
Φλόγα: www.floga.org.gr, τηλ. 210 7485.000.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα