Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Στην χθεσινή συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής των Συνεργαζομένων Ενώσεων στον χώρο των ΜΜΕ και ύστερα από σχετικές αποφάσεις των ΔΣ της και των Ομοσπονδιών του κλάδου αποφασίστηκε η κήρυξη 24ωρης προειδοποιητικής 24ώρης απεργίας την Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010 από τις 6 π.μ μέχρι τις 6 π.μ της Τετάρτης 1 Δεκεμβρίου 2010.
Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ (συντάκτες, υπάλληλοι και τεχνικοί) διατρανώνουμε την συνολική αντίθεση του Κλάδου στην συστηματική λεηλασία των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων μας και διακηρύσσουμε την συνολική και πολύμορφη αντίδρασή μας απέναντι στις υπαγορευόμενες μεθοδεύσεις από κυβέρνηση, εργοδοσία και ΔΝΤ. Υπογραμμίζουμε, επίσης, τις αδιαπραγμάτευ­τες θέσεις μας, όπως ήδη έχουν διατυπωθεί στις μέχρι τώρα αγωνιστικές μας κινητοποιήσεις, οι οποίες ενημερώνουμε ότι θα ενταθούν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Δεν αφήνουμε να περάσει η απορρύθμιση των εργασιακών μας σχέσεων με την κατάργηση των ΣΣΕ, με την ελαστική απασχόληση, με την αυθαίρετη μετατροπή των εργασιακών σχέσεων και αμοιβής, με τις μαζικές απολύσεις. Αντιμετωπίζουμε σε κάθε επίπεδο την δημιουργία κλίματος φόβου και τρομοκρατίας σε βάρος των συναδέλφων μας με απειλές η και κλείσιμο εφημερίδων, περιοδικών, ραδιοτηλεοπτικών μέσων, την ανατροπή θεμελιωδών ασφαλιστικών δικαιωμάτων, την σφαγή της ελεύθερης και αντικειμενικής ενημέρωσης στο βωμό της διαπλοκής, της εμπορευματοποίησης και μιας ψευδεπίγραφης δημοκρατίας όργανο των μονοπωλίων.
Καλούμε τους συναδέλφους μας που εργάζονται στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ να μετάσχουν δυναμικά στην συγκέντρωση στις 11 η ώρα το πρωί της Τρίτης 30 Νοεμβρίου έξω από το κτίριο της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20) και στην πορεία προς το υπουργείο Εργασίας. Οι εργαζόμενοι δεν συναινούν σε μέτρα εναντίον τους. Στο σκοτεινό μέλλον που επιχειρούν να δημιουργήσουν αντιτάσσουμε το αγωνιστικό μας παρόν.
 
ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε.
----------

Σχόλια

  1. ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ: ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗ ΘΡΑΚΗ


    Aπ.Κακλαμάνης΅"Για να μην χαθεί η Θράκη πρέπει οι Έλληνες χριστιανοί να αλλάξουν συμπεριφορά"!

    Μεγάλο θέμα δημιουργήθηκε απόψε στην ομιλία του πρώην προέδρου της Βουλής, Απόστολου Κακλαμάνη στην Βουλή, όταν το ακροατήριο "εξερράγη", ακούγοντας τον βουλευτή να ξεστομίζει την φράση «Για να μη χαθεί η Θράκη πρέπει και 'σεις οι Έλληνες χριστιανοί να αλλάξετε συμπεριφορά»!

    Η ατμόσφαιρα - η οποία ήταν επιβαρυμένη από τις μέχρι τότε τοποθετήσεις του Α.Κακλαμάνη οι οποίες θεωρήθηκαν "υπεκφυγές" - κυριολεκτικά απέκτησε τα χαρακτηριστικά "μπουρλότου" και οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να φυγαδεύσουν τον κ. Κακλαμάνη αφού όλοι απαιτούσαν να φύγει από την εκδήλωση.

    Ενωρίτερα ο Α.Κακλαμάνης στην ομιλία του για την Θράκη που διοργανώθηκε στο κτίριο της Παλαιάς Βουλής άρχισε με μία αναδρομή στο παρελθόν λέγοντας "Πόσες φορές επισκέφθηκε τη Θράκη και πώς έδειξε την πόρτα στον τέως πρεσβευτή των ΗΠΑ στην Ελλάδα, όταν ο τελευταίος του ζήτησε λογαριασμό επειδή ο Σγουρίδης είχε πάει στην κοιλάδα Μπεκάα και είχε συναντήσει τον Οτσαλάν".
    (Αυτό βέβαια που δεν είπε, είναι γιατί ο ίδιος παραμένει στέλεχος στο κόμμα που πρόδωσε τον Οτσαλάν, και πως ανέχεται να είναι αντιπρόεδρος της κυβέρνησης του το τέρας που τον παρέδωσε στους Τούρκους).



    Στο τέλος της εκδήλωσης η Χαρά Νικοπούλου που ήταν στο πάνελ των ομιλητών, απεύθυνε την εξής ερώτηση στον πρώην πρόεδρο της Βουλής:
    «Μέχρι ποίου σημείου προδοσίας πρέπει να φτάσουν οι Ματατζη, Ιλχαν, και Χατζηοσμάν για να τους διώξεται από τη Βουλή;»

    Εκεί το ακροατήριο άρχισε να χάνει την υπομονή του και να φωνασκεί, διότι φαινόταν ότι ο Κακλαμάνης δεν είχε σκοπό να απαντήσει.
    Τότε ο Α.Κακλαμάνης ύψωσε τον τόνο της φωνής του και απαίτησε από το ακροατήριο να σωπάσει και να τον αφήσει να ασκήσει το δημοκρατικό του δικαίωμα να μιλήσει. Το ακροατήριο εξαγριώθηκε και τότε ο κ. Κακλαμάνης «έβαλε» φωτιά στην ήδη ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα με αυτά που προαναφέραμε.

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα