Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Την πρέπουσα τιμή στις Ένοπλες Δυνάμεις στους αξιωματικούς και τους υπαξιωματικούς απέδωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας

Την πρέπουσα τιμή στις Ένοπλες Δυνάμεις  στους αξιωματικούς και τους υπαξιωματικούς απέδωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, που πραγματοποίησε επίσκεψη το μεσημέρι στο ΥΠΕΘΑ.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που κατά το Σύνταγμα «άρχει των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας»  (άρθρο 45), ενημερώθηκε από την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία, για την κατάσταση των Ενόπλων μας Δυνάμεων, για θέματα αμυντικής πολιτικής,  για την πορεία των εξοπλιστικών προγραμμάτων , την αμυντική θωράκιση της χώρας και γενικά για  θέματα Εθνικής Ασφάλειας.
Μετά την ενημέρωση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δήλωσε προς τους στρατιωτικούς συντάκτες τα εξής:
 «Ευχαριστώ για την πρόσκληση, η οποία μου έγινε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Έτυχα μιας λεπτομερούς και σε βάθος ενημέρωσης για όλα τα θέματα που αφορούν τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις. Ήταν πολύ σημαντική. Πρέπει να πω ότι οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, εξαιρετικής ετοιμότητος και υψηλού φρονήματος, είναι εγγύηση και για την ασφάλεια της περιοχής αλλά και για την ασφάλεια του ελληνικού λαού, που έχει εναποθέσει τα όνειρα και τις ελπίδες του στα ένστολα παιδιά του.
Θέλω επίσης να αποτίσω τιμές και στους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων για τη δουλειά που κάνουν. Μια δουλειά που χρειάζεται γερά νεύρα και πολλές φορές ξεπερνάει ψυχοσωματικά τις αντοχές ενός ατόμου. Τιμάμε αυτές τις Ένοπλες Δυνάμεις και είμαστε βέβαιοι ότι με τέτοιες Ένοπλες Δυνάμεις –συμπεριλαμβάνω και την πολιτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων- νομίζω ότι η Ελλάδα θα έχει τουλάχιστον την ηρεμία να ρίξει τις δυνάμεις της στη μεγάλη μάχη του ξεπεράσματος της οικονομικής κρίσης.
Ακόμη μια φορά θέλω να σας ευχαριστήσω κ. Υπουργέ και εσάς κ. Μπεγλίτη και όλη την στρατιωτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων.
Ευχαριστώ πάρα πολύ».

Από το περιεχόμενο των δηλώσεων του Προέδρου της Δημοκρατίας προκύπτει ότι, δημιουργείται πρόβλημα με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, που σε πρόσφατες δηλώσεις τους, υποστήριξε ότι τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων,  δεν παράγουν έργο παραγωγικό. «Οι στρατιωτικοί είναι το πιο  αντιπαραγωγικό  κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας» υποστήριξε ο κ.Θ.Πάγκαλος.
Σήμερα ο κ. Κάρολος Παπούλιας , είπε, ότι τιμά τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων για τη δουλειά που κάνουν, «αδειάζοντας»  τον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης.
Μήπως, εκτός από ηθικό,   έχει δημιουργηθεί και πολιτικό πρόβλημα, από τις διαμετρικά αντίθετες  δηλώσεις δύο κορυφαίων πολιτειακών παραγόντων;

                               Χρήστος Καπούτσης 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα