Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πιθανή η εξωγήινη ζωή;

Η Συγκλονιστική ,  κολοσσιαίων διαστάσεων ανακάλυψη των επιστημόνων της NASA, για μια άλλη μορφή ζωής,  ίσως αλλάξει πολλά από τα δόγματα ή ακόμη ενδεχομένως να ανατρέψει βεβαιότητες, όχι μόνο στο πεδίο της Επιστήμης, αλλά και γενικότερα, όπως στη Φιλοσοφία και τη Θρησκεία.
Στην  αλμυρή λίμνη Μόνο στη Καλιφόρνια , οι ερευνητές ανακάλυψαν  ένα απόκοσμο βακτηρίδιο που ενσωματώνει στο DNA του το δηλητηριώδες στοιχείο αρσενικό. Και αυτή η παραξενιά του κάνει την ύπαρξη εξωγήινης ζωής να φαίνεται ακόμα πιθανότερη. ΣΤΗ λίμνη αυτή δεν υπάρχει ζωή όπως την ξέρουμε, κανένα ψάρι δεν μπορεί να ζήσει, όμως  τα βακτήρια  αφθονούν.
Το παράξενο με το νέο είδος είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιεί ένα δηλητήριο, το αρσενικό, ως δομικό λίθο για το γενετικό υλικό του.
Η ανακάλυψη αυτή ενισχύει την πεποίθηση ότι δεν είμαστε μόνοι στο Σύμπαν.
Ίσως να Υπάρχει μια άλλη μορφή ζωής, εκεί έξω στο πληθωριστικό Συμπαντικό στερέωμα, πέραν από αυτή που εμείς γνωρίζουμε ή που εμείς κατανοούμε!


Τις τελευταίες μέρες έγινε γνωστή και μια άλλη σπουδαία ανακάλυψη, από το Κέντρο Αστροφυσικής του ΧΑΡΒΑΝΤ.
ΟΙ  επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μπορεί να είναι τρισεκατομμύρια οι «γήινοι» πλανήτες που περιφέρονται γύρω από άστρα σε άλλους γαλαξίες. Δηλαδή οι πλανήτες που έχουν ίδιες συνθήκες με τη ΓΗ. Και αυτή η αποκάλυψη,  αυξάνει σημαντικά την  πιθανότητα ύπαρξης εξωγήινης ζωής.

Με τις αποκαλύψεις αυτές και με άλλες που έρχονται, φαίνεται ότι κλονίζεται η ιδεοληπτική εμμονή των Ανθρώπων,  ότι είναι οι Μόνοι και οι Μοναδικοί στο Σύμπαν. Όμως δεν αποκλείεται,  αυτό που εμείς αποκαλούμε Σύμπαν,  να είναι ένας ζωντανός οργανισμός,  που πολύ απλά δεν κατανοούμε.  Και ίσως το φαινόμενο της ζωής να μην είναι καθόλου τυχαίο ή να μην είναι επιλογή κάποιου υπερ-λογικού  Δημιουργού,  αλλά πιθανόν να είναι μια «κοσμική επιταγή»,  δηλαδή μια φυσιολογική εξέλιξη του Σύμπαντος.
Αλλά οι πολλές εικασίες ή οι υπεραπλουστεύσεις, το πιθανότερο είναι να  καλύπτουν την Θηριώδη άγνοιά μας,  για αυτά τα Θέματα.
Γι αυτό κάθε φορά,  που η Επιστήμη ανοίγει ένα παράθυρο  για να μπει λίγο  φως και να φωτίσει τα σκοτάδια της βεβαιωμένης  άγνοιά μας, είναι  αναμφίβολα ένα πολύ σημαντικό γεγονός.
Κάποτε ρώτησαν τον ΑΙΣΤΑΙΝ για τις εκρήξεις των Καινοφανών αστέρων και απάντησε¨: «ίσως εκεί έξω, οι σοφοί τους, να είναι σοφότεροι , από τους δικούς μας τους σοφούς»!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι «μπουκαδόροι» του Υπουργείου Άμυνας

Του Χρήστου Καπούτση Υπάρχουν όρια στην παρακμή, στη σήψη , στη βλακεία; Υπάρχει κάποιο οριακό σημείο, που δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Δύσκολη η απάντηση, αφού και σε αυτό τον τομέα,    οι «δυνατότητες» των ανθρώπων είναι απεριόριστες. Ωστόσο, συνιστά έσχατο σημείο παρακμής και παραλογισμού, η εκθεμελίωση θεσμών, η απαξίωση αρχών και η τυφλή βία εναντίον ανθρώπων. Αναφέρομαι στην βίαιη εισβολή   κάποιων απόστρατων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φαινόμενο πρωτοφανές παγκοσμίως!! Η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική της Κυβέρνησης πλήττει τους Δημόσιους υπαλλήλους και του ευρύτερου και του στενού Δημόσιου τομέα. Άρα και τους στρατιωτικούς, εν ενεργεία και απόστρατους. Οι απόστρατοι υποστηρίζουν ότι έχουν μειωθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους κατά 40%. Πιθανόν να έχουν δίκαιο. Όμως το ίδιο έχει συμβεί και με ΟΛΟΥΣ τους συνταξιούχους του Δημόσιου τομέα.    Οι απόστρατοι ζητούν να εξαιρεθούν από τις μειώσεις των αποδοχών τους, επειδή υπηρέτησαν στις Ένοπλες Δυνάμεις!    Γιατί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί