Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εξελίξεις στην Αίγυπτο - Τι είναι η ΑΟΖ? - Επέτειος Ιμίων

Μεταδόθηκε από τον Ρ/Σ "Αθήνα 98.4" το Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011 στις 8:05 το πρωί.

 
Ραδιοφωνική ανάλυση του Χρήστου Καπούτση

Σχόλια

  1. part 1
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ?

    ΜΗΠΩΣ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ , ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ?


    From HEIL GAP

    Φωτογραφία από διαδίκτυο
    http://www.wired.com/images_blogs/dangerroom/2011/01/egypt_2.jpg

    Αιγύπτιοι ακτιβιστές κραυγάζουν αντικυβερνητικά συνθήματα και κρατούν μια αφίσα του αιγυπτίου προέδρου Μουμπάρακ, που γράφει στα αραβικά: "Έλεος έλεος, προδότης για τους ανθρώπους σου», κατά τις διαμαρτυρίες στο Κάιρο την Παρασκευή. Η αιγυπτιακή πρωτεύουσα την Παρασκευή ήταν η σκηνή βίας και χάους, όταν δεκάδες χιλιάδες αντικυβερνητικοί διαδηλωτές λιθοβόλησαν την αστυνομία, οι οποία ανταπέδωσε με πυρά από πλαστικές σφαίρες, δακρυγόνα και νερό με τα κανόνια των αντλιών .
    Muhammed Abu Zaid / Φωτογραφία AP

    Μετά το σχόλιό Ομπάμα που αναφερόταν στις στις ελευθερίες οι διαδηλωτές έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους της Αλεξάνδρειας και του Σουέζ. Αλλά και στο Κάιρο, από όπου και αν δημοσίως προσεύχονταν στην οδική αρτηρία (κάτι αλήθεια μου θυμίζει αυτό) κατά την χθεσινή προσευχή της παρασκευής . Και η αιγυπτιακή κυβέρνηση φαίνεται ότι δεν μπορει να τους σταματήσουν, παρά την καταστολή, στην πρόσβαση στο internet και τις κυψελοειδείς επικοινωνίες των κινητών τηλεφώνων .


    Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι τις τέσσερις τελευταίες ημέρες των διαδηλώσεων στην Αίγυπτο, ( ωθούμενες από εκείνους που καθαίρεσαν την κυβέρνηση της Τυνησίας 14 Γενάρη) έχει πολλαπλασιαστεί η επαφή μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Το # hashtag Jan25 έδωσε την ακέφαλη εξέγερση ως μέσο εσωτερικής οργάνωσης και των παγκόσμιων επικοινωνιών .
    Για να μην κουράσουμε τους αναγνώστες μας παρακαλώ πολύ όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερες πληροφορίες να «γκουγκλαρει» το # hashtag Jan25 όπου και βρίσκει τις πληροφορίες από Twitter . Αλλοιως πηγαίνουμε στο
    Arab World: New Media and the Egyptian Demonstrations Αραβικός κόσμος: Νέα ΜΕΣΑ και οι αιγυπτιακές Διαδηλώσεις http://globalvoicesonline.org/2011/01/27/egypt_jan25_twitter/
    Γι 'αυτό δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το καθεστώς Μουμπάρακ απάντησε διατάσσοντας την ανάκληση των περισσότερων από 3.500 διαδρομών Gateway πρωτοκόλλου από αιγυπτίους παρόδους υπηρεσιών, κλείνοντας περίπου το 88 τοις εκατό της πρόσβασης στο Διαδίκτυο της χώρας, σύμφωνα με την επιχείρηση δικτύωσης BGPMon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. part 2
    Όμως, η λεγόμενη «ημέρα της οργής» είναι συνεχής. Στις Αλ Τζαζίρα ένας αξιωματούχος από το Εθνικό Δημοκρατικό Κόμμα του Μουμπάρακ αποκάλεσε την εξέγερση ως "άνευ προηγουμένου" και παραδέχθηκε ότι η κυβέρνηση χρειάζεται μη παραδοσιακούς τρόπους για την αντιμετώπιση αυτού,« συμπεριλαμβανομένων των "δράσεων κατά της διαφθοράς, κατά της φτώχειας ... [δίνοντας] περισσότερες ελευθερίες.
    Φυσικά, οι διαδηλωτές έχουν =offline= ( sic) (αιγυπτιακή εκδοχή του αντιθέτου του online ) εργαλείο δικτύωσης : τα τζαμιά. Οι διαμαρτυρίες είχαν προγραμματιστεί σε όλη την Αίγυπτο για την Παρασκευή, προκειμένου να αξιοποιηθεί η δυνατότητα του θρησκευτικού κατεστημένου να συγκεντρώσει, να οργανώσει, να εμπνεύσει και να αναπτύξει μεγάλες ομάδες ανθρώπων, με όλη την νομιμότητα και την θρησκευτική εντολή που τους δίνει ένα τζαμί.
    Το εάν η κυβέρνηση συνεχίζει την διακοπή των επικοινωνιών, είναι ένα ανοικτό ερώτημα γιατί αυτό μπορεί να είναι κάτι που η κυβέρνηση να μην μπορεί να το αντέξει οικονομικά. "Είναι θέμα χρόνου πριν από την επιστροφή του Διαδικτύου στην Αίγυπτο", λέει ο σερίφης Mansour του παρατηρητηρίου της Ελευθερίας. "Η κυβέρνηση χρειάζεται τις επικοινωνίες για την οικονομία, για τις επενδύσεις, για να λειτουργήσει σαν κράτος .

    Αλλά εάν θέλουμε να εξετάσουμε πιο βαθιά το θέμα θα πρέπει να λάβουμε υπ όψιν μας τα 60 χρόνια που οι αιγυπτιακές ένοπλες δυνάμεις βρίσκονται στην καρδιά της εξουσίας , καθώς και τις σκόπιμες διαχεόμενες πληροφορίες , από πηγές των υπηρεσιών ασφάλειας , ότι αυτές είναι ήδη έτοιμες στρατιωτικά να παρέμβουν .

    Ο στρατός όλη αυτή την εβδομάδα εξακολουθεί να βρίσκεται εκτός των συγκρούσεων μεταξύ αστυνομίας και διαδηλωτών που απαιτούν την αντικατάσταση του 82-χρονου Προέδρου Χόσνι Μουμπάρακ, , αλλά θα μπορούσε να είναι αυτός ο όποιος τελικά θα αποφασίσει για την τύχη του, επαναλαμβάνοντας τα γεγονότα της Τυνησίας.

    Δηλαδή την περίφημη αλήθεια του ότι το γενικό επιτελείο του στρατού της Τυνησίας που αρνήθηκε στον Zine Al-Abidine Ben Ali, να λάβει μέρος στην καταστολή των διαδηλώσεων , πράξη η οποία θεωρείται ευρέως ως το σημείο καμπής που ανάγκασε τον πρώην πρόεδρο ( και μέλος της σοσιαλιστικής διεθνούς του ΓΑΠα) να εγκαταλείψει την Τυνησία στις 14 Γενάρη μετά από εβδομάδες λαϊκών διαμαρτυριών.

    Οι Αιγύπτιοι στρατιωτικοί δεν αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο, αλλά βλέποντας το υπουργείο Εσωτερικών, την αστυνομία και τις δυνάμεις ασφάλειας σε ένα αγώνα που κρατεί τέσσερις ημέρες, ενάντια στις άνευ προηγουμένου διαδηλώσεις στους δρόμους των Αιγυπτιακών πόλεων , μπορεί κάλλιστα οι στρατηγοί να εξετάσουν και αυτό , σαν μια από τις επιλογές τους.
    HEIL GAP ( or mind the GAP )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ,ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ,ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΖΗΤΑΝΕ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ!!!

    «Συνδιαλλαγή» Τουρκίας –Ευρωπαϊκής Ένωσης για βίζα με μετανάστες
    Ιανουάριος 29, 2011.


    «Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να ξεκινήσει σύντομα διαπραγματεύσεις με την Τουρκία, για να ταξιδεύουν οι Τούρκοι πολίτες στην ΕΕ χωρίς βίζα, αν επιθυμεί να σταματήσει η Άγκυρα να διοχετεύει μετανάστες από την Ασία και την Αφρική μέσω των συνόρων της».

    Τα παραπάνω σημειώνουν βουλγαρικές εφημερίδες που επισημαίνουν ότι ειπώθηκαν από τον Τούρκο επικεφαλής των διαπραγματεύσεων με την ΕΕ, Εγκεμέν Μπαγκίς.

    Σύμφωνα με την ΕΕ, η Τουρκία έχει γίνει μια σημαντική δίοδος διέλευσης για τους μετανάστες από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν και την Ινδία που προσπαθούν να μπουν στην ΕΕ μέσω της Ελλάδας.

    Ο Μπαγκίς τόνισε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει καταργήσει την υποχρέωση θεώρησης για τους πολίτες ξένων χωρών όπως η Παραγουάη και η Ουρουγουάη ενώ δεν έχει καταργήσει την υποχρέωση αυτή για τους Τούρκους.

    Οι Βρυξέλλες κατηγόρησαν την Τουρκία ότι επιδιώκει ‘συνδιαλλαγή’ του ζητήματος της θεώρησης εισόδου στην ΕΕ για τους πολίτες της, με τους παράνομους μετανάστες από την Αφρική και την Ασία καθώς απειλεί ότι, αυτοί, θα κατακλύσουν την Ευρώπη από το έδαφός της.

    http://www.echedoros-a.gr/2011/01/blog-post_5748.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AΣΥΛΟN ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ,ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΥ.

    Κατοπιν πιεσεων των ΗΠΑ,μεσω τυποις της υπατης αρμοστειας του οηε και των φαρισαιων της ε.ε που εξυπηρετουνται απο την ελλαδα ως διχτυ κατακρατησεως προς δυσμας της, η ελλας εψηφισεν προ ημερων νομο προδοτικο και αντισυνταγματικο για την διευκολυνση της συνεχισης των κυματων αναγνωρισης εποικιστικων φουρνιων,παρα πασα λογικη αυτοσυντηρησεως!

    Σε αυτον το νομο,καταστρατηγειται η εννοια του πολιτικου προσφυγα,δηλαδη ατομου μεμονωμενου που κρινεται οτι η ζωη του αμεσα κινδυνευει αν απελαθει στη χωρα προελευσης του,λογω δημοσιας πολιτικης του εναντιωσης και δρασης απεναντι σε αυταρχικο καθεστως στη πατριδα του η αποτελον θυματα διωξεων του καθεστωτος λογω εσωτερικων συγκρουσεων,ωστε να χωρεσουν στις προνοιες τους οι πλειστοι απο τους τυχοδιωκτες κατευθυνομενους εισβολεις στη χωρα μας,εισερχομενοι ασφαλως απο εικοσαετιας με τις κρυφες ευλογιες της ελληνικης πολιτειας...

    Βλεποντας λοιπον οι ηπα την αντιδραση του ελληνικου λαου σε νεους γυρους μαζικων νομιμοποιησεων νεων εποικων,προχωρουν στο υποκαταστατον της παγιοποιησεως δια του τρικ των μαζικα δηθεν προσφυγων.

    Αποτελει εμφανως τρικ σταχτης στα ομματα των ιθαγενων και η δηλωσις υπουργου για μη παροχη νεου γυρου "νομιμοποιησεων" σε νεες φουρνιες εισβολεων,καθοσον αυτη θα επιτευχθει δια του νομου παρωδια για το προσφυγικο ασυλον.

    Αυτο ειναι βεβαιον μιας και στο νομο αυτο προβλεπεται οτι θα αποφασιζουν την παροχη "ασυλου" εκλεκτοι του κομματικου κρατους και της κυριαρχης αγοραιας εθνοαποδομητικης συνιστωσας ,ιδιωτες μκο των αλληλεγγυων στον εποικισμο της χωρας μας και οχι τα οργανα της πολιτειας μας κατα συνταγμα και τους θεσμους,τα μονα που εντελλονται και νομικα ειναι υπευθυνα (και διωκομενα αλλως πως) να προασπιζουν το εθνος και το συνταγμα των ελληνων!

    Ασφαλως με το αζημιωτο οπως και μεχρι σημερον,με γνωστη την καταληξιν του περιεχομενου των αποφασεων παροχης και τα "κριτηρια" που φυσικα ουδεμια σχεσιν εχουν με αληθινους προσφυγες...

    Εχουμε λοιπον την ιδιωτικοποιηση της εθνικης κυριαρχιας και ασφαλειας,την παραχωρηση εν τελει της λαικης κυριαρχιας του αποφασιζειν για τους ελληνες και τον ελληνισμον σε γκρουπουσκουλα πορωμενων ιδεοληπτικα και φιλαργυρων ημεδαπων δοσιλογων του εποικισμου κατοπιν αποφασεως των ηπα!

    Οσο για τους εισβολεις,το ποσον προσφυγες ειναι,αρκει τις να δει οτι αναμεσα τους ειναι ελαχιστα τα γυναικοπαιδα, οι αναπηροι απο συγκρουσεις και οι γεροι,δηλαδη οι κατεξοχην αδυναμοι και εν δυναμει προσφυγες,ενω σχεδον ολοι ευρισκονται στην ηλικιακη ακμη τους,ειναι αρρενες στην αναπαραγωγικη ακμη τους και πληρως πολεμικα μαχιμοι,δειγμα οτι εχουν διαλεχτει κατοπιν προδιαγραφων απο αορατη χειρα του εποικισμου ...

    Επιμυθιον

    Η Ελλας θα πρεπει αν θελει ο ελληνισμος να επιβιωσει να κατεβασει σε βαθος δεκαετιας τον αριθμο των αλλοδαπων σε μεγιστο τις 400.000 διασπαρτους στη χωρα,εθνοθρησκευτικα διαφορισιμους αναμεταξυ των, ανεξαρτητα αν τους βαφτιζει νομιμους η μη.Οι εποικοι, παρανομοι να απομακρυνθουν σταδιακα και οι "νομιμοι" να λαβουν κινητρα και αντικινητρα επαναπατρισμου και παραμονης αντιστοιχα,μεχρι επιτευξης του ανωτερω κατωφλιου ασφαλειας.

    Επειδη ομως γνωριζομε οτι μονο μια λαικη εθνικη επανασταση θα ανατρεψει τους εδω και 20 ετη σχεδιασμους,στο βαθμο που δεν υπαρξει αυτη,οι ελληνες ας ετοιμαστουν για μια πρωτοφανη δοκιμασια μεσοπροθεσμα πολυεπιπεδης κατοχης και ολοκαυτωματος πολιτισμικου,που ομοια της δεν θα εχει ζησει ο ελληνισμος στους τοσους αιωνες αγωνων πολιτισμικης και εθνικης επιβιωσεως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα