Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σχέδια των Τούρκων για κατάληψη ελληνικών νησιών, αλλά για …προεκλογικούς λόγους!!


του Χρήστου Καπούτση

Κατά καιρούς , σε εφημερίδες της Τουρκίας δημοσιεύονται ρεπορτάζ , που προέρχονται από αξιόπιστες πηγές, καθώς η ροή πληροφοριών προς τα τουρκικά ΜΜΕ, για θέματα εξωτερικής και αμυντικής πολιτικής είναι απόλυτα ελεγχόμενη.
Τα κατευθυνόμενα λοιπόν δημοσιεύματα, προέρχονται,  είτε από την ισλαμική Κυβέρνηση, είτε από το λεγόμενο «βαθύ κράτος» των Κεμαλιστών στρατηγών και δικαστικών. Και κατά κανόνα,  αποτελούν το επικοινωνιακό μέρος της έντονης αντιπαλότητας των Κεμαλιστών και των Ισλαμιστών, για τη νομή της πολιτικής εξουσίας. Να υπενθυμίσουμε ότι η Τουρκία βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο, καθώς έχουν προκηρυχτεί Βουλευτικές εκλογές για τον Ιούνιο. Και εφόσον το Ισλαμικό κόμμα του Ταγίπ Ερντογάν καταφέρει να εξασφαλίσει εκείνη την κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ώστε να σχηματίσει αυτοδύναμη Κυβέρνηση για τρίτη συνεχόμενη φορά, τότε οι  κεμαλιστές  στρατιωτικοί και δικαστικοί, δηλαδή οι πυλώνες του Κοσμικού  τουρκικού κράτους, το πιθανότερο είναι,  να βρεθούν εκτός πλαισίου   πολιτικής εξουσίας.
Η θεώρηση λοιπόν των δημοσιευμάτων των τουρκικών εφημερίδων, θα πρέπει να γίνεται και υπό αυτή την πρισματική γωνία.
                                                         *
Τώρα, σχετικά με το δημοσίευμα μιας μικρής σχετικά σε κυκλοφορία τουρκικής εφημερίδας  της "Γιενί Σαφάκ", σύμφωνα με το οποίο, το τουρκικό ναυτικό ετοίμαζε τον Μάρτιο του 2003 την κατάληψη τριών ελληνικών νησιών, της Λέρου , των Οινουσών και των  Φούρνων,   ώστε να αντιδράσει η Ελλάδα και να προκληθεί μείζονα κρίση στις  ελληνοτουρκικές σχέσεις, ώστε να απομακρυνθεί ο Ισλαμιστής Πρωθυπουργός Ερντογάν και να αναλάβουν τη διακυβέρνηση οι Στρατιωτικοί, θα πρέπει να διευκρινίσουμε τα εξής:
Είναι γνωστό, εδώ και δεκαετίες, ότι τα τουρκικά στρατιωτικά επιτελεία, έχουν σχέδια κατάληψης Ελληνικών νησιών. Γι’ αυτό άλλωστε, και η Ελλάδα, δια του ΥΠΕΘΑ  έχει οργανώσει την άμυνα των νησιών μας στο Αιγαίο, ενώ το ΥΠΕΞ φροντίζει για την δημιουργία διπλωματικών αντερεισμάτων, απέναντι στην τουρκική πολιτική, που είναι αποδεδειγμένα επιθετική και αναθεωρητική.
Επίσης, το σχέδιο «Βαριοπούλα» του τουρκικού Γενικού Επιτελείου, που πράγματι προέβλεπε επίθεση των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων, είτε στον Έβρο , είτε σε κάποιο ελληνικό νησί,  και κατάληψη ελληνικών εδαφών, αξιοποιήθηκε από τον Πρωθυπουργό της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, προκειμένου να προβεί σε εκτεταμένες εκκαθαρίσεις κεμαλιστών στρατιωτικών, πολλοί από τους οποίους είναι και υπόδικοι, με βαρύτατες κατηγορίες.
Τα όσα δημοσίευσε η τουρκική εφημερίδα, είναι ένα κεφάλαιο του γνωστού σχεδίου «Βαριοπούλα», γνωστού και στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ελληνικού ΥΠΕΘΑ.
Παρόλα αυτά, είναι ένα ακόμη σήμα κινδύνου,  από την άλλη πλευρά του Αιγαίου,  που δεν θα πρέπει να υποβαθμιστεί , αν και εκτιμώ, ότι, τέτοια δημοσιεύματα εντάσσονται, ειδικά τώρα που είναι και  προεκλογική περίοδος στην Τουρκία,  στον σκληρό αγώνα των Ισλαμιστών και των Κεμαλιστών, δηλαδή αφορά περισσότερο το εσωτερικό της Τουρκίας και στον αγώνα για την κατάκτηση ή τη νομή της πολιτικής εξουσίας .

                                         


Σχόλια

  1. Η ΝΕΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝΤΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ!


    Το πατριωτικό σάιτ "ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ" αναδημοσίευσε το χθεσινό μας άρθρο για την ΦΙΛΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ του ΣΚΑΙ,μέσω της νέας του σειράς "1821".Καμαρώστε την αντίδραση της εκπομπής,Πέτρου Τατσόπουλου:

    "Βρε λεβεντομαλάκες. Γιατί δεν κάνετε υπομονή ως την Τρίτη; Γιατί εκτίθεστε; Λέτε πράγματι να ισχυριζόμαστε ότι μια "απρόσμενη επανάσταση" διέκοψε την "οικονομική ανάπτυξη" επί Τουρκοκρατίας; Χωνεύετε αυτά που γράφετε ή τα χέζετε κατ'ευθείαν;"

    ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK,ΟΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΧΥΔΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ,ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ...ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ!

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000464884995#%21/profile.php?id=100000464884995&sk=wall

    «Στην παραγωγή του ΣΚΑΪ θα μιλάμε τεκμηριωμένα για το 1821. Το ‘21 είχαμε δύο εμφυλίους. Δεν πιστεύουμε ότι έχουμε ένα έθνος – νήπιο και μπορούμε να πούμε την αλήθεια» επισήμανε.
    «Δεν θα με ενδιέφερε να συμμετάσχω σε μια παραγωγή φουστανέλας» πρόσθεσε ο συγγραφέας, ενώ τόνισε ότι στην παραγωγή θα τοποθετούνται για γνωστές και άγνωστες πτυχές του έπους της ελληνικής επανάστασης ιστορικοί με επικεφαλής τον Θάνο Βερέμη.

    "Ελληνορθόδοξο μαλακιστήρι, ενημέρωσε κι εμάς πού αποσκοπεί η φιλοτουρκική προπαγάνδα μας σε μια σειρά που ούτε είδες, ούτε σκοπεύεις να δεις, μπας κι εμείς που, όχι μόνο την είδαμε, αλλά δουλέψαμε γι' αυτήν τρία χρόνια, μάθουμε και ξεστραβωθούμε".

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/
    2011/01/1821_4096.html
    ANEΣΥΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΕΦΤΕΡΙΑ ΠΡΟΣ ΕΥΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΟΣΜΑΝΙΚΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ!
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com
    /2011/01/1821_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣ ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛ ΜΑΡΚΕΤΣ ΛΙΜΙΤΕΝΤ ΕΝΤ ΒΕΡΕΜΙΣ ΗΙΣΤΟΡΥ ΚΟΡΠΟΡΕΙΤΙΟΝ,ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ,ΕΝΤΑΥΘΑ

    Στρατηγός-Εθναρχης Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827):

    “- Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτην σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!

    - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτζον!”


    Στραταρχης-Εθναρχης-Γεναρχης Θεοδωρος Κολοκοτρωνης

    "Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάστασι, δεν εσυλλογισθήκαμε, ούτε πόσοι ήμεθα, ούτε πως δεν έχομε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανεις φρόνιμος μας είπεν "πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιτοκάραβα βατσέλα", αλλά ως μια βροχή, έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και οι κληρικού, και οι προεστοί, και οι καπεταναίοι, και οι πεπαιδευμένοι, και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό, και εκάμαμε την Επανάστασι." (Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, "Ο λόγος στην Πνύκα" προς το Ελληνικόν Γυμνάσιον)

    "Εις τον τόπον, τον οποίον κατοικούμε, εκατοικούσαν οι παλαιοί Έλληνες, από τους οποίους και ημείς καταγόμεθα και ελάβαμε το όνομα τούτο.(Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, "Ο λόγος στην Πνύκα" προς το Ελληνικόν Γυμνάσιον)


    «Τσεκούρι και φωτιά εις τους προσκυνημένους!
    Η Ρούμελη ήτον όλη προσκυνημένη, η Αθήνα πεσμένη, τα ρουμελιώτικα στρατεύματα διαλυμένα, μόνον η Πελοπόννησος ήταν μεινεμένη με τα δυο νησιά Ύδρα και Σπέτσαις, οπού είχαν δύναμιν. Ο Κιουταχής είχε πάρει προσκυνοχάρτια, επάσχιζε να πάρη κι ο Ιμπραϊμης δια να στείλη εις την Κωνσταντινούπολιν, και όταν ή ο μινίστρος της Αγγλίας ή άλλης δυνάμεως εμεσίτευαν εις τον Σουλτάνον δια την Ελλάδα, να τους αποκριθή, ποιά Ελλάδα; Η Ελλάς είναι προσκυνημένη, και να τα προσκυνοχάρτια τους. Εκτός από μερικοί κακοί άνθρωποι, ιδού οι άλλοι επροσκύνησαν. Τότε αι δυνάμεις δεν είχαν τίποτε να αποκριθούν, και ημείς εχανόμεθα." (Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, "Απομνημονεύματα")
    «Εγώ όντας εβγήκα εις τον Άγιον Γεώργιον, έγραψα γράμματα εις τον Γενναίον και εις τον Κολλιόπουλον, οπού ήταν συνταγμένοι, και επετάχθηκσν εις το Λιβάρτζι, την επαρχία την προσκυνημένη (Καλαβρύτων), και τους διέταξα: «Τσεκούρι και φωτιά εις τους προσκυνημένους!» Και έτσι επέρασαν εις το Λιβάρτζι. Τότε έστειλεν ο Μπραϊμης καταπατητάδες, να ιδή που είμαι και τί ασκέρι έχω, και έδωσε ενός Ρωμιού τριακόσια μπαρμπούτια, δια να μάθη πού είμαι και να μου ριχθή επάνω, και εγώ τον έπιασα και έσπειλα εις την δημοσιά και τον εκρέμασα, εις τα Καλάβρυτα, δύο ώρες απ' έξω. Τον εκρέμασα με ένα χαρτί που έλεγε το φταίξιμό του: «Προδότης του Έθνους»»(Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, "Απομνημονεύματα")

    ΤΙΜΗ Σ’ΑΥΤΟΥΣ,ΔΟΞΑ Σ’ΑΥΤΟΥΣ,ΠΟΥ ΤΟ
    ΕΙΚΟΣΙΕΝΑ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΑΣ ΕΠΟΤΙΣΑΝ ΜΕ ΑΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα