Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι δραματικές εξελίξεις στη Λιβύη

Μεταδόθηκε από τον Ρ/Σ "Αθήνα 98.4" το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:05 το πρωί.

Ραδιοφωνική ανάλυση του Χρήστου Καπούτση

 

Σχόλια

  1. H δημοσια τηλεοραση σε εποικιστικη λαθροχειρια-"διεκδικητικη" αγιογραφια

    Απο το προγραμμα της δημοσιας τηλεορασεως νετ "οι φυλες των Αθηνων" παρουσιαζεται μια ατυχεστατη οσο και σκοπιμη εξισωση δια παραλληλισμου του κρυφου σχολειου επι οθωμανικης κατακτησης με τις αυτοσχεδιες πρωτοβουλιες σημερα φυλετικων ομαδων εποικων στην αθηνα για την εκμαθηση της γλωσσας προελευσεως τους.

    Προκειται για σκοπιμη οσο και αστοχη συγχυση που σκοπο εχει να καθυποβαλλει τον ελληνα θεατη σε μια παραλογικη ταυτισεως-σοφιστικης εξισωσεως- των αλλοφυλλων και λοιπων απροκλητα επιδρομησαντων και κατοπιν νομικοκρατικα αναγνωρισμενων πλειστων εξ αυτων ως εποικων,με τους καταπιεσμενους γηγενεις προγονους του γηγενους ελληνος επι οθωμανικου ζυγου!

    Ειναι δε εμφανες οτι ο παραλληλισμος του ελληνικου κρυφου σχολειου με δηθεν κρυφα (αλλα προφανως φανεροτατα και χωρις "οθωμανικο" κυνηγο για την μαχητικη καμερα της δημοσιας τηλοψιας...) σχολεια εποικων στη χωρα μας,περα απο βαθυτατα προσβλητικος για τους δυστυχους προγονους μας στα ορια της φαιδροποιησεως τους,ου μην αλλα και χλευασμου των δεινων της φυλης μας,δυναται λογικα να ερμηνευτει με δυο μονο τροπους.

    Α.Οι υποδουλοι ελληνες υπηρξαν εποικοι που εγκατασταθηκαν επι οθωμανοκρατιας στον ελλαδικο ιστορικο χωρο,υπεστησαν δε ως τετοιοι καταπιεση πολιτισμικη απο τους γηγενεις οθωμανους και εφτιαξαν κρυφα σχολεια που τωρα μιμουνται στον ιδιο ρολο οι εποικοι των αθηνων εναντι των καταπιεστων ημων γηγενων.

    Β.Οι υποδουλοι με βια ελληνες ησαν γηγενεις και εφτιαχναν κρυφα σχολεια εναντια στην καταπιεση των οθωμανων κατακτητων,κατα τον ιδιο δε τροπον και εμεις σημερα ειμαστε κατακτητες στην συμπεριφορα εναντι των φυλων των αθηνων,που προφανως ειναι γηγενεις καθοτι εγεννηθησαν ισως εδω και φτιαχνουν κρυφα σχολεια εναντι των καταπιεστων παλαιοελληνων (αν και λογικως αυτο προυποθετει να ειναι ελληνες οχι φυλες των αθηνων και εμεις περιπου καταπιεστες κατακτησεως ως νεοθωμανοι!)

    Σε καθε περιπτωση προκειται για προφανεις τηλε-λογικες ακροβασιες εκτος τοπου και χρονου,οι οποιες αποσκοπουν με τις ευλογιες της πολιτειας -αρα των δικων μας αναγκαστικων εισφορων- να εμφανισουν ως θυματα καταπιεσεως τους εποικους με τον ιδιο τροπο που θα επροκειτο για γηγενεις απο κατακτητες ελληνες σε ξενη χωρα!


    Ειναι απαραδεκτο να χρησιμοποιουνται τα ιστορικα βιωματα του εθνους μας ως αντιστροφο εργαλειο χειραγωγησεως στο επιθυμητον των αισθηματων μας απεναντι στους εν πασει περιπτωσει απροσκλητους εποικιστες μας,κατα τροπο αστοχο και λογικα πασχοντα!

    Αν η ελλαδικη πολιτεια,χρηματοδοτωντας τετοιες ανωφελες και επιζημιες για την σταθεροτητα μας λογικες αιωρησεις και τηλε σοου παρελασεως του θεατρου του Ιονεσκο,θεωρει πως θα καταστησει συμπαθητικη και βιωσιμη την εγκατασταση των εποικων στη χωρα στη βαση κατασκευης καταπιεσμενων εποικιστικων "μειονοτητων",τα αποτελεσματα θα ειναι πενιχρα ασφαλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα προτειναμε δε, στους δημιουργους-παραγωγους αυτου του τηλε-διανοητικου υβριδιου,μειγμα ασφαλως πολιτικων σκοπιμοτητων δημιουργιας επικοινωνιακου προφιλ αποδοχης του εποικισμου και γεννεσης ενος νεου "εθνους" απο τον "κατασκευαστη" κρατος της ελλαδικης πολιτειας με τα δικα μας χρηματα,στα πλαισια μιας ακομη απο το κρατος γεννεσεως εθνους απο τις "φυλες των αθηνων",κατα το προηγουμενο της δηθεν δικης μας κρατικης εθνογεννεσεως το 1821 οπως μας λεγει η πολιτεια ημων,με προφανη τη σημερινη "επαναληπτικη" σκοπιμοτητα με μαγια για το κρατος τις "φυλες των αθηνων",το εξης:

    Γιατι κυριοι παραγωγοι δεν διδεται τα εισοδηματα σας απο το προγραμμα σας αυτο στις "φυλες των αθηνων" για να ενισχυθει η εκμαθηση των γλωσσων τους;Oταν θεωρειτε οτι η πραξη αυτη συνιστα κρυφο σχολειο καταπιεσμενων ραγιαδων (αραγε ιθαγενων με βαση τον κρατικο νομο μαζικων "ελληνοεθνογεννησεων";) απο εμας τους προηγουμενα κατασκευασμενους γηγενεις,θα πρεπει να πληρωσετε ομως και απο τις τσεπες σας τα φανερα τηλε-"κρυφα σχολεια" τους ,τουλαχιστον εμεις δικαιουμεθα να ερωτηθουμε αν θελουμε να πληρωνουμε τα φανερα κρατικα τηλε-σχολεια εποικιστικης κατηχησεως στο νεο "ελλαδικον εθνος" που γενναται απο την ελλαδικη πολιτεια απο δημοσιου ταμειου και διαυλου που συγχρηματοδοτουμε ,ακομη ως ελληνες φορολογουμενοι...

    Και κατι ακομη,αραγε οι εποικοι που εισεβαλλον ως Ατομα στη χωρα,κατα ποιαν εννοια και εναντι ποιου συμφεροντος των ελληνων πολιτων και της προκοπης και ευημεριας της χωρας μεταβαλλονται σταδιακα με τις τηλε ευλογιες της πολιτειας (και οχι μονο απο τηλοψιας...) σε εθνοθρησκευτικες μειονοτητες κρατικα επιδοτουμενων συλλογικοτητων,μαλιστα δε καταπιεσμενες με "τηλεκρατικα κρυφα σχολεια" εν καταχρησει εννοιων και ιστορικης γνωσης,διεκδικουσες λοιπον εποικιστικα αιτηματα συλλογικου αυτοπροσδιορισμου και χρηματοδοτησεις "αυτονομιστικες";


    Σε τι επομενως συνεισφερει στην προκοπη μας ως Ελλαδος η κατασκευη καταπιεσμενων εποικων;Δεν συνιστα αραγε εχθροπαθεια προς τους παλαιοελληνες εμας, ποινικως προσεχως κολασιμος;

    Aραγε προβαλλοντας στο μελλον, η ενθαρρυνσις δια της τηλε-προετοιμασιας χορηγιας κρατικης της εκμαθησης απο τους εποικους των γλωσσων προελευσεως αποτελει μηπως στοιχειο ενοτητας και ενσωματωσεως στη χωρα;Mηπως δε αποτελει η γνωσις ξενων προς την ελληνικη γλωσσων... επιθυμητη προυποθεση για την αποκτηση καταχρηστικως ελληνικης "ιθαγενειας",αντι της ελληνικης γλωσσης;

    Μηπως δηλαδη σκοπουμενο νεο εθνογεννετικο κριτηριο ειναι η γνωσις αλλων πλην της ελληνικης γλωσσων για την μαζικη κρατικονομικη "ελληνογεννηση" των "φυλων των αθηνων";Γιατι αυτο θυμιζει ασφαλως την διακινουμενη απο εκλεκτους της πολιτειας ημων θεωρια δηθεν περι ηδη κρατικης κατασκευης του ελληνικου εθνους.Μηπως στο πλαισιο αυτο ετοιμαζεσθε κυριοι της πολιτειας να κατασκευασετε "ξανα" με ιθαγενοποιησεις αλλογλωσσων "καταπιεσμενων" εποικων σε κρυφα σχολεια ενα νεο "ελλαδικο εθνος" χωρις εκτος αλλων (για "ιθαγενεις" η και δια της α-παιδειας πραγματι ιθαγενεις) ελληνικη γλωσσικη ταυτοτητα αλλα αλλοφωνη; μια αλλη ελλαδα χωρις ψηγμα ελληνισμου και γλωσσικως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα