Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Σελήνη και η ηλιακή έξαρση έφεραν τον όλεθρο στην Ιαπωνία; - Μυστηριώδης δήλωση Μέρκελ






12-03-2011 20:55:07
ImageΟ σεισμός των 8,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που έπληξε την Ιαπωνία και έφερε σκηνές από την ταινία "Το τέλος του κόσμου" στις οθόνες των τηλεοράσεων μας, ίσως προκλήθηκε από τη θέση της Σελήνης και τις ηλιακές εκρήξεις που συντελούνται αυτό  τον καιρό, δήλωσε ο υποδιευθυντής της Ρωσικής Ακαδημίας των Επιστημών Arcady Tishkov. Μάλιστα κατ'αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να έλθει και ένα πραγματικό "τέλος του κόσμου" όπως τον ξέρουμε, καθώς οι ηλιακές εκρήξεις προβλέπεται να ενταθούν.
Σύμφωνα με τον Ρώσο επιστήμονα η σεισμική δραστηριότητα στη Γη, συνδέεται άμεσα με τις ηλιακές εκρήξεις και τις ηλιακές καταιγίδες οι οποίες στέλνοντας στη Γη ρεύματα φορτισμένων σωματιδίων όπως πρωτόνια, τα οποία επηρεάζουν πολλές από τις λειτουργίες του πλανήτη.
Εκτός αυτού η θέση της Σελήνης, η οποία είναι στην κοντινότερη απόσταση από τη Γη από το 2005, περίπου στα 350.000 χλμ. επηρεάζει τη συχνότητα της πλημμυρίδας και της άμπωτης στους Ωκεανούς, με αποτέλεσμα όταν αυτή η συχνότητα τείνει να ανατραπεί από την κανονική της δραστηριότητα να επηρεάζει με τη σειρά της την αλυσίδα των ηφαιστείων στο λεγόμενο δαχτυλίδι του Ειρηνικού. 
Ο επηρεασμός της γήινης λιθόσφαιρας από τη Σελήνη συμβαίνει, είναι φυσικό, τονίζει ο Ρώσος επιστήμονας, αλλά όταν αυτός συνδυαστεί με την ηλιακή έξαρση η οποία βρίσκεται στο απόγειό της τότε τα αποτελέσματα μπορεί να είναι καταστροφικά. Η αλληλοεπίδραση των φαινομένων αυτών, δεν ερμηνεύεται πάντα αμέσως, αλλά είναι εδώ και ουσιαστικά αποκαλύπτεται. 
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως θεωρεί ότι η σεισμική δραστηριότητα και η ηλικιακές καταιγίδες θα συμπέσουν στο διάστημα μεταξύ 2011 και 2015, οπότε θα έχουμε σε πολλές περιοχές του κόσμου, όπως στην Καλιφόρνιαμ την Μεσόγειο, την Κίνα, την Ινδία κλπ. τέτοιες βιβλικές καταστροφές. Λέτε να είχαν δίκιο οι Μάγια για το 2012; 
Σήμερα η καγκελάριος της Γερμανίας Α.Μέρκελ αναγκάστηκε να υποσχεθεί ότι θα γίνει ενδελεχής έλεγχος στα γερμανικά πυρηνικά εργοστάσια λέγοντας ότι "αυτό που συνέβη στην Ιαπωνία είναι σημείο καμπής για όλο τον κόσμο"... Από πότε μια φυσική καταστροφή, έστω και τόσο μεγάλου μεγέθους δικαιολογεί τέτοιο χαρακτηρισμό;

Σχόλια

  1. http://www.tsantiri.gr/apokalypseis/apokalipsi-i-lista-me-onomata-misthous-tou-athinaikou-praktoriou.html/


    http://www.tsantiri.gr/apokalypseis/apokalipsi-i-misthodosia-tis-ntropis-ston-9-84-onomata-lefta.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι «μπουκαδόροι» του Υπουργείου Άμυνας

Του Χρήστου Καπούτση Υπάρχουν όρια στην παρακμή, στη σήψη , στη βλακεία; Υπάρχει κάποιο οριακό σημείο, που δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Δύσκολη η απάντηση, αφού και σε αυτό τον τομέα,    οι «δυνατότητες» των ανθρώπων είναι απεριόριστες. Ωστόσο, συνιστά έσχατο σημείο παρακμής και παραλογισμού, η εκθεμελίωση θεσμών, η απαξίωση αρχών και η τυφλή βία εναντίον ανθρώπων. Αναφέρομαι στην βίαιη εισβολή   κάποιων απόστρατων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φαινόμενο πρωτοφανές παγκοσμίως!! Η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική της Κυβέρνησης πλήττει τους Δημόσιους υπαλλήλους και του ευρύτερου και του στενού Δημόσιου τομέα. Άρα και τους στρατιωτικούς, εν ενεργεία και απόστρατους. Οι απόστρατοι υποστηρίζουν ότι έχουν μειωθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους κατά 40%. Πιθανόν να έχουν δίκαιο. Όμως το ίδιο έχει συμβεί και με ΟΛΟΥΣ τους συνταξιούχους του Δημόσιου τομέα.    Οι απόστρατοι ζητούν να εξαιρεθούν από τις μειώσεις των αποδοχών τους, επειδή υπηρέτησαν στις Ένοπλες Δυνάμεις!    Γιατί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί