Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

να βγουν οι "σκελετοί" από τα ντουλάπια του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Σκληρή η απάντηση των στρατιωτικών συντακτών στον πρώην ΥΕΘΑ Πάνο Μπεγλίτη,από τον οποίο ζητούν "ονόματα και διευθύνσεις" και καλούν την ΕΣΗΕΑ,όχι απλά να προχωρήσει σε μία απλή ανακοίνωση καταδίκης,αλλά "να προβεί σ΄ όλες τις δέουσες νομικές και άλλες ενέργειες,προκειμένου να δοθεί απάντηση στις έωλες καταγγελίες"!

Με απλά λόγια ζητούν τη παρέμβαση της Δικαιοσύνης για να μπει οριστικό τέλος σ΄ αυτή την υπόθεση


Με έκπληξη, που εξελίχθηκε σε οργή, ακούσαμε τον τέως υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Πάνο Μπεγλίτη, να κατηγορεί ανοιχτά, διαπιστευμένους στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας δημοσιογράφους, ότι παίζουν «παιχνίδια συμφερόντων» με το αζημίωτο.


Οι φράσεις που χρησιμοποίησε ο βουλευτής Κορινθίας, σε συνέντευξή του στις 14/11/2011, στον τηλεοπτικό σταθμό SKAI, ήταν επί λέξει : «Κατήργησα τις απόρρητες δαπάνες εκατομμυρίων της στρατιωτικής ηγεσίας. Ξέρετε, ότι είχε την ευκαιρία η στρατιωτική ηγεσία να κάνει «παιχνίδι» - και το λέω πολύ καθαρά - με συναδέλφους σας δημοσιογράφους, με ντελίβερι μπόις, δημοσιογράφους διαμεσολαβητές, στον ευρύτερο χώρο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Όχι στις προμήθειες, αλλά στις αγορές βιβλίων, στην προνομιακή σχέση… Ορισμένοι δημοσιογράφοι, διαπιστευμένοι στο υπουργείο, με περιοδικά ιλουστρασιόν, γίνανε ουσιαστικά οι διαμεσολαβητές διαφόρων συμφερόντων. Προσπάθησα όλα αυτά να τα κόψω, να τα τσακίσω…».


Είναι σαφές ότι οι καταγγελίες του κ. Μπεγλίτη, αφού δεν συνοδεύτηκαν από συγκεκριμένα ονόματα, αποτελούν κοινές και άθλιες συκοφαντίες και θίγουν κατάφωρα όλους εμάς τους διαπιστευμένους στρατιωτικούς συντάκτες.
Αναγκαζόμαστε λοιπόν να καταγγείλουμε το βουλευτή Κορινθίας για τα όσα συκοφαντικά εκστόμισε και τον καλούμε, εάν δεν μπορεί να πει ονόματα και να αποδείξει τα όσα λέει, καλύτερα να σιωπά.
Καλούμε την ΕΣΗΕΑ να προβεί σε όλες τις δέουσες νομικές και άλλες ενέργειες, προκειμένου να δοθεί απάντηση στις έωλες καταγγελίες, αλλά και να λάμψει η αλήθεια.

Οι Στρατιωτικοί Συντάκτες

Ευθύμιος Πέτρου (ΕΣΤΙΑ)
Γιώργος Τσακίρης (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)
Πάρις Καρβουνόπουλος (ΑΝΤΕΝΝΑ-REAL-ONALERT)
Κώστας Συμεωνίδης (STAR CHANNEL-ΑΥΡΙΑΝΗ)
Άλκης Μαλλίδης (ΕΡΤ)
Αντρέας Κούτρας (ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ)
Δήμος Βερύκιος (ΕΘΝΟΣ-ALPHA T.V.)
Άγγελος Αθανασόπουλος (ΒΗΜΑ)
Γιάννης Κοκκινίδης (ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ)
Ηλίας Νταλούμης (ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ)
Πέτρος Τρουπιώτης (ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ)
Πασχάλης Κορωναίος (ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)
Μάνος Ηλιάδης (ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ)
Λεωνίδας Μπλαβέρης (ΤΗΛΕΑΣΤΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ)
Χρήστος Καπούτσης (ΑΘΗΝΑ 9.84 – BLUE SKY)
Κωνσταντίνος Γιανναράκος (ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ)
Ιωάννα Ηλιάδη (ΕΘΝΟΣ)
Δημήτρης Μανακανάτας (REMOVE BEFORE FLIGHT)
Σάββας Βλάσσης (ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ)
Μάκης Παπαγεωργίου (ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ)
Τάσος Γκουριώτης (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ-DEFENCE NET)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα