Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ούτε σήμερα εκδιώχτηκε από την Κυβέρνηση ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Στρατηγός ε.ά Π.Καράμπελας



Χθες ήταν η τελετή παράδοσης-παραλαβής της ηγεσίας του Γενικού Επιτελείου Στρατού.  Σε μια σεμνή τελετή ο Στρατηγός Κ.Ζιαζιάς παρέδωσε στον νέο Α/ΓΕΣ Αντιστράτηγο Κ.Γκίνη.
Σε αυτή την τελετή παρίσταται παραδοσιακά και  η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Είναι μια παρουσία συμβολική αλλά μεγάλης ηθικής αξίας, αφού τιμώνται δύο πρόσωπα, ο απερχόμενος Αρχηγός και ο νέος Αρχηγός του ΓΕΣ. Στην χθεσινή τελετή που έγινε στη Σ.Σ. Ευελπιδων, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ  «κρύφτηκε», δεν παρέστη, «σπάζοντας»  μια παράδοση δεκαετιών. Δυστυχώς, ο ΥΠΕΘΑ Π. Παναγιωτόπουλος και οι δύο Υφυπουργοί κρύφτηκαν πίσω από τη «λίστα της  ντροπής»  ή  «λίστα Καράμπελα».
Ποιος είναι ο Καράμπελας;
 Ο Π. Καράμπελας είναι ο εξωκοινοβουλευτικός Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας , απόστρατος Αξιωματικός,  επικεφαλής της άτυπης κλαδικής των αποστράτων της Ν.Δ., που εξανάγκασε σε παραίτηση τον Α/ΓΕΣ Αντιστράτηγο Κ.Ζιαζιά,  διότι αρνήθηκε να παραλάβει κατάλογο ονομάτων  ανωτάτων αξιωματικών που έπρεπε να προαχθούν ή να αντιστρατευθούν, σύμφωνα με τα «κέφια» του  Καράμπελα!!
Επειδή γνωρίζω τον δημοσιογράφο ΥΠΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλο,  και γνωρίζω,  ότι διαθέτει ήθος και εντιμότητα, περίμενα να είχε αποπέμψει τον ΥΦΕΘΑ Π.Καράμπελα. Πιστεύω ότι ο Π.Παναγιωτόπουλος έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση και καταλαβαίνω τον προβληματισμό και τη διστακτικότητά του, για το «μέλλον» του υφυπουργού του.
Περίμενα  και περιμένω  ακόμη, την αδυναμία του Π.Παναγωτόπουλου να καλύψει ο Πρωθυπουργός Α.Σαμαράς  και να αποπέμψει τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας .
Περιμένω τους πολιτικούς αρχηγούς των Κομμάτων που στηρίζουν την Κυβέρνηση , Β.Βενιζέλο και Φ.Κουβέλη να αποδοκιμάσουν τη ανοίκεια συμπεριφορά  του ΥΦΕΘΑ Στρατηγού ε.ά Π.Καράμπελα και να ζητήσουν την αποπομπή του από την Κυβέρνηση συνεργασίας.  
Επειδή δεν θέλω να πιστέψω,  ότι ΟΛΟΙ συμφωνούν με τις ενέργειες του ΥΦΕΘΑ, θα περιμένω υπομονετικά, την αποπομπή του Π.Καράμπελα από την Κυβέρνηση, διατυπώνοντας παράλληλα και μια απορία. Ο ίδιος ο Στρατηγός ε.ά Π.Καράμπελας δεν αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να παραιτηθεί; Οι λέξεις ήθος, αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη , ανάληψη ευθύνης, δεν θα πρέπει Στρατηγέ να κοσμούν τους στρατιωτικούς και όταν αποστρατευτούν και ακόμη περισσότερο,  όταν αναλαμβάνουν Κυβερνητικές ευθύνες;

                                            Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα