Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΝΕΑ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΝΕΑ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

on  at 13:20
Posted In: Διεθνείς Εξελίξεις

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
*ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ.
*ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ Η ΔΑΜΑΣΚΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ. ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΣΤΟΧΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΒΔ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΑΜΡΑΓΙΑ.
*Η ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΡΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ.
*Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΟΙΧΙΩΝ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΙΣΡΑΗΛ ΠΡΟ 4 ΗΜΕΡΩΝ ΕΣΤΕΛΝΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ.
*Η ΧΕΖΜΠΟΛΛΑΧ ΣΤΟ ΛΙΒΑΝΟ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΟΜΗΣ.
*ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΣΑΝΤ.
*ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΕ ΙΟΡΔΑΝΙΑ- ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΟΙ ΣΥΣΤΟΙΧΙΕΣ ΠΑΤΡΙΟΤ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ.
*ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΣΙΡΛΙΚ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΒΑΣΗ ΜΑΦΡΑΚ ΣΤΗΝ ΙΟΡΔΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΔΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
*ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΟΤΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΟΔΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΙΣΡΑΗΛ-ΧΕΖΜΠΟΛΛΑΧ ΚΑΙ ΣΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ.
*ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΡΙΑΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΖΑΜΠΑΤΑΝΙ ΜΕ ΤΟ ΛΙΒΑΝΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑΜΠΙ ΣΕΙΘ.
*Η ΓΝΩΣΤΗ ΑΡΑΒΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ AL WATAN ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΠΥΡΑΥΛΟΙ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΑ ΟΠΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2012 ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΧΕΖΜΠΟΛΛΑΧ.
*Η ΣΥΡΙΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ 2 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ 6.
*ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΘΕΙ ΑΝ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΙ ΠΥΡΑΥΛΟΙ SA-17 ;Η ΕΔΑΦΟΥΣ-ΕΔΑΦΟΥΣ SCUD-D ;H ΕΠΑΚΤΙΑΣ ΑΜΥΝΑΣ YAKHONT. ΟΛΟΙ ΡΩΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ.
*ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΝΑ «ΚΑΡΦΩΘΗΚΕ» ΑΠΟ ΛΙΒΑΝΕΖΟ ΣΕ ΔΥΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΒΗΡΥΤΟ….
*ΡΩΣΙΚΟ MIG-31 ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΕΝΩ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΙΣΡΑΗΛ-ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ ΣΙΝΑ.
*ΤΟ ΙΡΑΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΝΕΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΗΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΝΑΤΑΝΖ.
*ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ 3 ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
*Η ΓΑΛΛΙΑ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΟΗΕ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΜΑΛΙ.
*Η ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα