Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αντίσταση στον Πόλεμο

Αντίσταση στον Πόλεμο

Του Χρήστου Καπούτση

 Το βασικό δόγμα μιας στρατιωτικής (πολεμικής) επιχείρησης είναι να επιφέρεις ένα συντριπτικό πλήγμα στην «ραχοκοκαλιά»  του αντιπάλου κράτους.  Στη περίπτωση αυτή το κράτος διαλύεται , το ηθικό των πολιτών πέφτει, η απογοήτευση διογκώνεται και η διάθεση για αντίσταση μειώνεται, καθώς ο Λαός υποτάσσεται στη μοίρα του, δηλαδή στις διαθέσεις των κατακτητών.
Η Κύπρος, ως κράτος Ελεύθερο , Κυρίαρχο και Ανεξάρτητο, βασιζότανε σε δύο πυλώνες. Στον τουρισμό και στο  Τραπεζικό,  χρηματοπιστωτικό σύστημα. Καθένας από τους δύο πυλώνες αντιπροσώπευε περίπου το 40 με 45% του Κυπριακού ΑΕΠ.
Η απόφαση του Γερμανικού imperium ή κατ’ ευφημισμό Ε.Ε., να διαλύσει εν μια νυκτί , το τραπεζικό σύστημα της Κύπρου, εκμεταλλευόμενη και εγκληματικά λάθη της ελληνοκυπριακής ηγεσίας (Δ. Χριστόφιας, Ν. Αναστασιάδης),  ισοδυναμεί με πολεμική ενέργεια καθυπόταξης ενός κράτους και υποδούλωσης του Λαού του.
Γνώριζε ο Γερμανικός άξονας (Γερμανία, Ολλανδία, Αυστρία, Σουηδία και Φιλανδία) ότι, διαλύοντας το Τραπεζικό σύστημα της Κύπρου, ουσιαστικά καταλύεται  η  ανεξαρτησία του κυπριακού κράτους και εξωθούνται οι  ελληνοκύπριοι, που βαυκαλίζονται  οι δυστυχείς  με την ιδέα ότι είναι και ευρωπαίοι  πολίτες, στη φτώχεια, την ανεργία, την εξαθλίωση, και τελικά στον αργό θάνατο, αφού θα στερηθούν τα μέσα για να ζήσουν  με στοιχειώδη αξιοπρέπεια.
Η φιλοδοξία της Γερμανίας (ομονοούν Χριστιανοδημοκράτες και  Σοσιαλδημοκράτες), είναι να έχει ισχυρή πρόσβαση στις  ενεργειακές πηγές της  Ανατολικής Μεσογείου.  Πρώτο βήμα για την υλοποίηση του γερμανικού σχεδίου είναι η μετατροπή της Κυπριακής Δημοκρατίας από κράτος κυρίαρχο, σε αποικία χρέους. Το μέσον που επελέγη  ως πιο πρόσφορο και αποδοτικό,  είναι η de facto διάλυση του τραπεζικού συστήματος της Κύπρου, ανεξάρτητα, αν αυτή η επιλογή προκαλέσει και ανθρωπιστική κρίση. Το μείζον για τις Βρυξέλλες είναι οι ελληνοκύπριοι να μην μπορούν να «ξανασηκώσουν κεφάλι»  ψηφίζοντας ΟΧΙ, είτε στο σχέδιο Ανάν, είτε στις αποφάσεις του ΓΙΟΥΡΟΓΚΡΟΥΠ. Έτσι  λοιπόν, μια Κύπρος ελεγχόμενη από την Γερμανική πολιτικο-οικονομική ελίτ, είναι η ιδανική βάση πάνω στην οποία θα «εγκατασταθούν»  οι γεωπολιτικές και ενεργειακές φιλοδοξίες της Γερμανίας.
Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι βρισκόμαστε σε έναν  αδυσώπητο Οικονομικό Πόλεμο.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση της Δημοκρατίας, του Ουμανισμού, της Αλληλεγγύης, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει υποκατασταθεί από την γερμανοκρατούμενη Ευρώπη των κερδοσκόπων Τραπεζιτών, των τοκογλύφων δανειστών, των αμοραλιστών, των λήσταρχων πολιτικών και των ανάλγητων τεχνοκρατών, που έχουν ως μοναδική Θεοποιημένη αξία τους  το ΚΕΡΔΟΣ.
Πρέπει να αντισταθεί η Κύπρος , η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Ισπανία, στην  οικονομική επιδρομή της Γερμανίας.
Επειδή όμως, οι πολιτικές ηγεσίας αποδεικνύονται εθελόδουλες, πλήρως υποταγμένες στα «κελεύσματα» του Βερολίνου και των Βρυξελών, το βάρος της αντίστασης, για μία ακόμη φορά, «πέφτει» στους ώμους των Λαών,  που δοκιμάζονται σκληρά από τις πολιτικές της άγριας λιτότητας.
Η έξοδος από το ΕΥΡΩ και την ευρωζώνη, ίσως να είναι και μια μορφή ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, την οποία πολεμούν λυσσαλέα σε Ελλάδα και Κύπρο, τα Μνημονιακά κόμματα.
«Δεν μέμφομαι εκείνους οι όποιοι θέλουν  να άρχουν, αλλά εκείνους οι οποίοι είναι έτοιμοι να υποταχθούν», μας «φωνάζει» ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ, από τις σελίδες της Ιστορίας του.  Ας τον ακούσουμε….

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα