Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΡΤ

ΑΠΟΡΙΕΣ: Ποιοι πήραν την απόφαση να κλείσει η ΕΡΤ. Ο Πρωθυπουργός και οι Υπουργοί που υπόγραψαν την ΠΝΠ. Οι άλλοι Υπουργοί, που έχουν υποδειχτεί από ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ διαφώνησαν. Άρα πρόκειται όχι για Κυβερνητική αλλά για κομματική απόφαση.
Πάμε ΒΟΥΛΗ. Η Ν.Δ έχει 129 έδρες. Συμφωνούν όλοι οι Βουλευτές με την απόφαση του Πρωθυπουργού. ΌΧΙ (π.χ. Α.Ντινόπουλος). Αλλά , ας υποθέσουμε ότι ΟΛΟΙ οι νεοδημοκράτες βουλευτές συμφωνούν. Δηλαδή συμφωνούν 129 Βουλευτές. Προσθέτω και τους Βουλευτές της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΟΥ είναι 18 και συμφωνούν με το κλείσιμο της ΕΡΤ, έχουν σύνολο 147. Να προσθέσω και τον Μαρκόπουλο των ΑΝ.ΕΛ., και τον Μ.Χρυσοχοίδη του ΠΑΣΟΚ ο αριθμός των υποστηριχτών Βουλευτών της κομματικής – Κυβερνητικής απόφασης, στην καλύτερη περίπτωση είναι 149. Δηλαδή μειοψηφία, ακόμη και με τον καλπονοθευτικό εκλογικό νόμο.
Όμως, αν βρουν δυο ακόμη Υπουργίσιμους βουλευτές  από το ΠΑΣΟΚ (εύκολα), ο Α.Σαμαράς θα έχει στη ΒΟΥΛΗ νέα πλειοψηφία  (151 ΕΔΡΏΝ) και μπορεί άνετα να Κυβερνήσει με τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!! (σενάριο επιστημονικής φαντασίας;)
Υπενθυμίζω ότι, περί τ α  τέλη Απριλίου 1936 απέθανε αιφνιδίως ο Πρωθυπουργός Κ. Δεμερτζής. Τον αντικατέστησε ο Υπουργός Στρατιωτικών ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ. Ακολούθως,  η Κυβέρνηση του Ι. Μεταξά έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης της Βουλής με 241  ψήφους υπέρ και 16 κατά.
Τον Αύγουστο ο Ι.ΜΕΤΑΞΑΣ με έγκριση του Βασιλέως Γεωργίου του Β’ ανέστειλε την ισχύ του Συντάγματος και κήρυξε Δικτατορία.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν υπάρχει ο παραμικρός υπαινιγμός . Μόνο κάποιες σκέψεις κάνω και κάποιες απορίες προκύπτουν….  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα