Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΠΟΥΤΣΗ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ

Βελισσάριος: Οι "σοσιαλιστικές" παρακολουθήσεις για "φιλοκομμουνιστές"!

24.11.2014 | 00:16
Image
Ακόμη και το 1986 επί “σοσιαλιστικών” κυβερνήσεων η “κατηγορία” του “φιλοκομμουνιστή” ήταν αποφασιστικής σημασίας για έναν αξιωματικό. Και πάντως σίγουρα έμπαινε στην λίστα…υπόπτων!

Ζωντανή απόδειξη ο συνάδελφος δημοσιογράφος Χρήστος Καπούτσης ο οποίος είδε το έγγραφο που τον αφορά από τις παρακολουθήσεις των υπηρεσιών πληροφορίων του στρατού και διαπίστωσε ότι τον παρακολουθούσαν και μετά από την αποστρατεία του!!!

“Θέλγεται από τον κομμουνισμό”

Σε εμπιστευτική αναφορά από την Υπηρεσία Εσωτερικής ασφάλειας προς το ΓΕΣ (με βάση σχετική αναφορά Διοικητή Μονάδας), με ημερομηνία 22-2-1984, ο Λοχαγός Χρήστος Καπούτσης, χαρακτηρίζεται ως ικανός αξιωματικός που όμως, «θέλγεται από την Κομμουνιστική Ιδεολογία, για τούτο συνιστάται η στενή παρακολούθησή του».

Ο Δημοσιογράφος Χρήστος Καπούτσης (διπλωματικός και στρατιωτικός συντάκτης από το 1990 μέχρι και σήμερα, τακτικό μέλος της ΕΣΠΗΤ), από το 1978 που αποφοίτησε από τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, μέχρι το 1986, υπηρέτησε ως αξιωματικός σε διάφορες μάχιμες Μονάδες του Στρατού. Στις 17 Νοέμβριου του 1986, ο Λοχαγός Χρήστος Καπούτσης αποστρατεύεται με απόφαση του Δευτεροβάθμιου πειθαρχικού Στρατιωτικού Συμβουλίου και παραπέμπεται να δικαστεί από το Διαρκές Στρατοδικείο. Ο λόγος ήταν η δημοσίευση ενός δισέλιδου όρθρου στην εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», με θέμα «22 προτάσεις για τη βελτίωση του Στρατεύματος», όπου μεταξύ άλλων επισημαίνει και την ανάγκη εκδημοκρατισμού των δομών των Ενόπλων Δυνάμεων. Κατηγορία, «προσβολή του Στρατεύματος δια του Τύπου»!
Μετά την αποστρατεία του, οι αρχές ασφαλείας συνεχίζουν να παρακολουθούν τον πολίτη πλέον Χρήστο Καπούτση. Απόδειξη το σχετικό έγγραφο που δημοσίευσε το Onalert, που αναφέρεται σε συνέντευξη, που έδωσε το 1989 στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΑΘΗΝΑ 984», τρία χρόνια μετά την αποστρατεία του!!


Μετά την αποστρατεία του, οι αρχές ασφαλείας συνεχίζουν να παρακολουθούν τον πολίτη πλέον Χρήστο Καπούτση. Απόδειξη το σχετικό έγγραφο που δημοσίευσε το On alert και αναφέρεται σε συνέντευξη, που έδωσε το 1989 στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΑΘΗΝΑ 984», τρία χρόνια μετά την αποστρατεία του!!

Σεπτέμβριος του 1987, στο εδώλιο του κατηγορουμένου ο Χρήστος Καπούτσης, στο Αναθεωρητικό Δικαστήριο στο ΡΟΥΦ. Καταθέτει ως μάρτυρας υπεράσπισης το ιστορικό στέλεχος της αριστεράς Κώστας Φιλίνης 1921- 2014) , τότε ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Εσωτερικού. Το Δικαστήριο, δέχτηκε την πρόταση του Στρατιωτικού Επιτρόπου και απήλλαξε τον Χρήστο Καπούτσης από την κατηγορία της «Προσβολής του Στρατεύματος δια του Τύπου»


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα