Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελληνίδα μεγαλοδικηγόρος δήλωσε.... πόρνη πολυτελείας για να δικαιολογήσει τις μυθικές καταθέσεις της !!!

Ελληνίδα μεγαλοδικηγόρος δήλωσε.... πόρνη πολυτελείας για να δικαιολογήσει τις μυθικές καταθέσεις της !!!



Του ΘΑΝΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ

Άλλοι τουλάχιστον 100 μεγαλογιατροί όλων των ειδικοτήτων, επιχειρηματίες, έμποροι Ι.Χ, ανώτατα στελέχη εταιρειών αλλά και του Δημοσίου άρχισαν να λαμβάνουν, τις τελευταίες ημέρες, κλήσεις απο το ΣΔΟΕ προκειμένου να καταθέσουν για τις μεγάλες διαφορές οι οποίες, όπως διαπιστώθηκε από τον έλεγχο, προκύπτουν αναφορικά με τα ποσά που δήλωσαν ως εισόδημα στην εφορία την δεκαετία 2000-2010 και
απο την άλλη τα μυθώδη ποσά των καταθέσεων τους που διαπιστώθηκε ότι διατηρούσαν σε ελληνικές τράπεζες. Πρόκειται για ένα μέρος από τους 3.500 μεγαλοκαταθέτες της Λίστας Νικολούδη οι οποίοι έχουν χαρακτηριστεί απο το ΣΔΟΕ ως δυνάμει φοροφυγάδες και όλοι τους ελέγχονται για αναιτιολόγητη προσαύξηση περιουσίας.

Ο Υπουργός Επικρατείας για την καταπολέμηση της διαφθοράς Παναγιώτης Νικολούδης είχε μάλιστα δηλώσει πρόσφατα στη Βουλή, οτι η συγκεκριμένη λίστα περιλαμβάνει 3.500 μεγαλοκαταθέτες με τραπεζικές καταθέσεις
(σε προθεσμιακούς λογαριασμούς, ομόλογα, αμοιβαία κεφάλαια κλπ) που αγγίζουν τα 7 δις ευρώ ενω ο έλεγχος της μπορεί να αποδώσει στο Δημόσιο τουλάχιστον 2,5 δις ευρώ απο πρόσθετους φόρους και προσαυξήσεις. Τα ανοίγματα των συγκεκριμένων τραπεζικών λογαριασμών έγιναν το 2011 όταν ο κ. Νικολούδης ήταν επικεφαλής της αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Η εντολή του κ. Νικολούδη είναι να επισπευσθεί η κλήση σε ακρόαση και παροχή εξηγήσεων σε εκατοντάδες μεγαλοκαταθέτες και να συντάσσονται άμεσα τα δελτία πληροφοριών απο το ΣΔΟΕ τα οποία θα αποστέλλονται για καταλογισμό του φόρου και των προστίμων στις αρμόδιες ΔΟΥ. Απώτερος στόχος να έχει ολοκληρωθεί εως το τέλος καλοκαιριού ο προληπτικός έλεγχος στις περισσότερες των περιπτώσεων. Μέχρι σήμερα έχουν αποσταλεί σε αρκετές ΔΟΥ δελτία πληροφοριών και ήδη σε ορισμένες ξεκίνησε ο καταλογισμός των φόρων και προσαυξήσεων. Οσοι απο τους εγκαλούμενους λάβουν την βεβαίωση των πρόσθετων φόρων και προσαυξήσεων έχουν το δικαίωμα να προσφύγουν στην Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών 70Β του Υπουργείου Οικονομικών η στα διοικητικά δικαστήρια καταβάλλοντας όμως το 50% των βεβαιωμένω φόρων.

Μεγαλογιατροί και έμποροι με καταθέσεις δεκάδων εκ. ευρώ
Σοκ ακόμη και στους εφοριακούς έχουν προκαλέσει οι περιπτώσεις δεκάδων μεγαλοκαταθετών οι οποίοι την πρώτη δεκαετία του 2.000 εμφανίζονταν στην εφορία να δηλώνουν εισοδήματα που μετά βίας μπορεί να συντηρηθεί μια μέση οικογένεια στη χώρα μας καθώς δεν ξεπερνούσαν τα 20.000 ευρώ το χρόνο. Στη ΔΟΥ Χολαργού έχουν σταλεί απο το ΣΔΟΕ 50 τρανταχτές περιπτώσεις κυρίως μεγαλογιατρών αλλά και εμπόρων Ι.Χ. Απο τις 10 περιπτώσεις που ελέγχθηκαν εκ νέου (το ΣΔΟΕ μέσω των δελτίων Πληροφοριών ασκεί μόνο προληπτικό έλεγχο) προέκυψαν τεράστιες διαφορές μεταξύ των δηλωθέντων στην εφορία ετήσιων εισοδημάτων και των τραπεζικών καταθέσεων. Μόνο ο πρόσθετος φόρος και προσαυξήσεις που καταλογίστηκαν στις 10 αυτές περιπτώσεις φορολογουμένων αγγίζουν τα 10 εκ ευρώ.

Αυτό όμως που προκαλεί εντύπωση αλλά και θυμηδία είναι οι δικαιολογίες που έφεραν αρκετοί φορολογούμενοι προκειμένου να δικαιολογήσουν πώς ενω στην εφορία εμφανίζονταν να διαβιούν στα όρια της φτώχειας στις τράπεζες διατηρούσαν τεράστιους καταθετικούς λογαριασμούς. Πρόκειται για δικαιολογίες αστήριχτες για το ΣΔΟΕ και τις εφορίες που δεν μπορούν να σταθούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί γυναίκα μεγαλοδικηγόρος η οποία όταν ρωτήθηκε απο τους ελεγκτές του ΣΔΟΕ πως βρέθηκαν αυτά τα ποσά στους λογαριασμούς της απάντησε ανερυθρίαστα ότι έκανε βίζιτες.

Μεγαλογιατρός ισχυρίστηκε ότι προέρχονται απο χρυσές λίρες που του χάρισε ο πατέρας του τις οποίες εξαργύρωσε σε ενεχυροδανειστήριο. Οταν ρωτήθηκε αν έχει το τιμολόγιο πώλησης απάντησε πως «το έχασα στο δρόμο». Άλλη περίπτωση αποτελεί αυτή ενος εμπόρου λαϊκών αγορών που δήλωσε στους έκπληκτους ελεγκτές του ΣΔΟΕ ότι στους τραπεζικούς του λογαριασμούς κάποιοι του έβαζαν χρήματα χωρίς να το γνωρίζει.

Στις 10 περιπτώσεις μεγαλοκαταθετών στις οποίες βεβαίωσε φόρους και πρόστιμα η ΔΟΥ Χολαργού περιλαμβάνονται.
- Ωτορινολαρυγγολόγος ο οποίος την 9ετία 2001-2009 δήλωσε στην εφορία συνολικά 500.000 ευρώ. Στους λογαριασμούς του βρέθηκαν πάνω απο 5 εκ.ευρώ. Του καταλογίστηκαν φόροι και προσαυξήσεις ύψους 2,3 εκ.ευρώ.
-  Ορθοπεδικός δήλωσε την εξαετία 2003-2008 298.000 ευρώ. Εντοπίστηκαν καταθέσεις ανω των 3 εκ ευρώ. Του επιβλήθηκαν πρόσθετοι φόροι ύψους 900.000 ευρώ.
-   Έμπορος Ι.Χ δήλωσε την δεκαετία 2.000-2010 μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ του βεβαιώθηκαν πρόσθετοι φόροι ύψους 1εκ.ευρώ.
-  Σε λογαριασμούς ανώτατου στελέχους σε Ναυπηγεία βρέθηκαν δεκάδες εκ.ευρώ. Του καταλογίστηκαν φόροι και πρόστιμα ύψους 17 εκ.ευρώ. 
- Πλαστικός χειρουργός την πενταετία 2006-2010 δήλωσε συνολικά στην εφορία 320.000 ευρώ. Οι τραπεζικοί του λογαριασμοί υπερέβαιναν τα 5 εκ.ευρώ. Κλήθηκε να πληρώσει 2,5 εκ.ευρώ.
-  Σε έτερο πλαστικό χειρουργό επιβλήθηκαν πρόσθετοι φόροι ύψους 1εκ.ευρώ.
.Τέλος σε καρδιολόγο βεβαιώθηκαν επιπλέον 1,4 εκ ευρώ φόροι και προσαυξήσεις για αδικαιολόγητη προσαύξηση περιουσίας.

Πηγή: ereportaz.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα