Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Σταύρος Ξαρχάκος νυμφεύθηκε στα .76 του (!) την αγαπημένη του Ηρώ Σαΐα, που ειναι 36 χρονια μικρότερή του. Όλα και Τίποτα... 2tipota@gmail.com

Όλα και Τίποτα... 2tipota@gmail.com

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

Ο Σταύρος Ξαρχάκος νυμφεύθηκε στα .76 του (!) την αγαπημένη του Ηρώ Σαΐα




Δ' ένα μικρό εκκλησάκι στη Βάρκιζα, παντρεύτηκαν το μεσημέρι του Σαββάτου, ο γνωστός  μουσικοσυνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος και η εδώ και τρία χρόνια, αγαπημένη του, Ηρώ Σαΐα.
Ο 76χρονος μουσικοσυνθέτης γνώρισε το 2008 την Ηρώ σε συναυλία στην Κύπρο.
Η 40χρονη ερμηνεύτρια ξεκίνησε την καριέρα της από τη «Σπείρα Σπείρα» του Σταμάτη Κραουνάκη κι έχει σπουδάσει υποκριτική.
Η επαγγελματική τους συνεργασία ξεκίνησε το 2011 σε ένα αφιέρωμα στο Μάνο Χατζιδάκι που παρουσιάστηκε στην γνωστή αθηναϊκή σκηνή Gazarte. Το 2012, η Ηρώ Σαΐα συμμετείχε στην παράσταση του μουσικοσυνθέτη «Αμάν Αμήν», στο θέατρο Ακροπόλ. Ήταν η χρονιά που γεννήθηκε το ρομαντικό ειδύλλιο τους, το οποίο στην αρχή γνώριζαν μόνο οι φίλοι και συγγενείς του ζευγαριού. Το κοινό μυστικό που υπήρχε στους καλλιτεχνικούς κύκλους της πόλης, άρχισε να γίνεται ευρύτερα γνωστό στα χρόνια που ακολούθησαν. Τα πρώτα δημοσιεύματα που αφορούσαν τη σχέση τους έκαναν την εμφάνιση τους, το 2014, και το ζευγάρι άρχισε πια να κινείται με μεγαλύτερη άνεση και να πραγματοποιεί τις πρώτες δημόσιες του εμφανίσεις.

Βέβαια, λίγοι ήταν εκείνοι που γνώριζαν ότι ο Σταύρος Ξαρχάκος και η Ηρώ Σαΐα, επρόκειτο να παντρευτούν. Οι ετοιμασίες του γάμου έγιναν με διακριτικότητα και το ζευγάρι λίγο μετά τις 12.00 το μεσημέρι του Σαββάτου, παντρεύτηκαν στο παρεκκλήσι του Αγίου Διονύσου, στο Island, όπου βρίσκεται στην περιοχή της Βάρκιζας. Με φόντο το γαλάζιο της θάλασσας, η Ηρώ
Σαΐα φορώντας ένα εντυπωσιακό νυφικό στάθηκε στο πλευρό του Σταύρου Ξαρχάκου. Κουμπάρα ήταν η Κατερίνα Παναγοπούλου, σύζυγο του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην γαμήλια τελετή παρεβρέθηκαν, η Μαρινέλλα, ο
Μάκης Μάτσας από τη δισκογραφική εταιρία Minos Emi και ο ζωγράφος Γιώργος Σταθόπουλος.



Οι διαδικτυακοί φίλοι και θαυμαστές της ερμηνεύτριας έσπευσαν να τη συγχαρούν, ανεβάζοντας μηνύματα στη σελίδα της στο Facebook. «Θερμότατα συγχαρητήρια Ηρώ για το γάμο σου», «Να ζήσετε», «Κάθε ευτυχία στην ζωή σας», έγραφαν κάποια από τα μηνύματα.

Η 40χρονη ερμηνεύτρια, Ηρώ Σαϊα θεωρείται από τις πιο δυναμικές παρουσίες του ελληνικού τραγουδιού και μετρά αξιόλογες συνεργασίες με Έλληνες συνθέτες και στιχουργούς.

Απόφοιτη της δραματικής σχολής του Νέου Ελληνικού Θεάτρου του Γιώργου Αρμένη και του τμήματος των Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό του Ανοιχτού Πανεπιστημίου, η Ηρώ Σαϊα, σπούδασε φωνητική στο Εθνικό Ωδείο. Υπήρξε μέλος της μουσικό - θεατρικής ομάδας «Σπείρα-Σπείρα» και με τον Σταμάτη Κραουνάκη τη δένει μία μακροχρόνια φιλία. Το 2010 παρουσίασε την παράσταση Γυναίκα Τριαντάφυλλο στην Αθηναΐδα, με την υπογραφή του Σταμάτη Κραουνάκη, η ζωντανή ηχογράφηση της οποίας αποτέλεσε και την πρώτη προσωπική της δισκογραφική παρουσία.

Η παρουσία του Σταύρου Ξαρχάκου, υπήρξε καταλυτική στην καριέρα της. Το καλοκαίρι του 2013 τραγούδησε στοαφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη υπό τη διεύθυνση του Σταύρου Ξαρχάκου, στα Πρέσπεια και σε δυο sold out παραστάσεις στο Ηρώδειο.

Στις αρχές του 2014 εμφανίστηκε στο πλευρό της Ελένης Βιτάλη στο αφιέρωμα «Νυν και Αεί Τσιτσάνης» το οποίο υπέγραψε και διευθύνε ο μουσικοσυνθέτης. Το καλοκαίρι του 2014 συνεχίσε τη συνεργασία της με τον Σταύρο Ξαρχάκο, στις συναυλίες με τίτλο «Μάνα μου Ελλάς» τραγουδώντας αποκλειστικά τραγούδια του συνθέτη, μαζί με τον Ζαχαρία Καρούνη και τον Νεοκλή Νεοφυτίδη, σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας και στο Ηρώδειο. Στο πλευρό του νυν συζύγού της βρέθηκε και στην συναυλία που έδωσε ο μουσικοσυνθέτης το 2014, στο Carnegie Hall της Νέας Υόρκης με τον Σταμάτη Κόκκοτα, κερδίζοντας τις καλύτερες κριτικές και εντυπώσεις.

Για τη συνεργασία της με τον Σταύρο Ξαρχάκο είχε πει: «Είναι ένας μαέστρος που απαιτεί στη σκηνή τον καλύτερο εαυτό του τραγουδιστή. Έπρεπε λοιπόν να δουλέψω πάρα πολύ για να καταφέρω να παρακολουθώ τους "ρυθμούς" αυτού του ανθρώπου και να αποδώσω το αποτέλεσμα που ήθελε. Τώρα πια, πιστεύω ότι η επικοινωνία μας επί σκηνής είναι η ιδανική.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα