Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

εκβιαστές, τρομοκράτες, θλιβεροι οι ηγετες της Ε.Ε.. "ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥς Η γελοιοποίηση της Κυβερνησης ΤΣΙΠΡΑ

Δραματικές εξελίξεις στη Σύνοδο - Οι μάσκες έπεσαν και οι δανειστές απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει ούτε ίχνος ευρωπαϊκής αλληλεγγύης - Μέρκελ, Γιούνκερ και Τουσκ απείλησαν ανοικτά την Ελλάδα ότι έχουν στα σκαριά σχέδιο GREXIT αν η Ελλάδα δεν υπογράψει τρίτο μνημόνιο και μάλιστα μακροπρόθεσμο - Ήδη προετοιμάζουν ανθρωπιστική βοήθεια.
Το δράμα και ο εκβιασμός μεταφέρονται σε νέα Σύνοδο Κορυφής των 28 κρατών - μελών αυτή τη φορά και με το σενάριο της εξόδου να είναι στο τραπέζι.
Η Μέρκελ πετάει το μπαλάκι του Grexit στα υπόλοιπα μέλη της Ευρώπης με εκβιαστικό τελεσίγραφο ότι μέχρι την Πέμπτη η Ελλάδα πρέπει να έχει καταθέσει αίτημα νέου προγράμματος με δανεισμό από τον ESM.
Τόσο η Άνγκελα Μέρκελ, όσο και ο Γιούνκερ στις δηλώσεις τους μετά το πέρας της Συνόδου διατύπωσαν πολλές φορές την δυσπιστία τους κατά της Ελλάδας αφήνοντας να εννοηθεί ότι η νέα διευρυμένη Σύνοδος της Κυριακής γίνεται για να εξετάσει και το ενδεχόμενο Grexit σε περίπτωση που δεν υπογραφεί τρίτο μνημόνιο. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι «μπουκαδόροι» του Υπουργείου Άμυνας

Του Χρήστου Καπούτση Υπάρχουν όρια στην παρακμή, στη σήψη , στη βλακεία; Υπάρχει κάποιο οριακό σημείο, που δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Δύσκολη η απάντηση, αφού και σε αυτό τον τομέα,    οι «δυνατότητες» των ανθρώπων είναι απεριόριστες. Ωστόσο, συνιστά έσχατο σημείο παρακμής και παραλογισμού, η εκθεμελίωση θεσμών, η απαξίωση αρχών και η τυφλή βία εναντίον ανθρώπων. Αναφέρομαι στην βίαιη εισβολή   κάποιων απόστρατων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φαινόμενο πρωτοφανές παγκοσμίως!! Η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική της Κυβέρνησης πλήττει τους Δημόσιους υπαλλήλους και του ευρύτερου και του στενού Δημόσιου τομέα. Άρα και τους στρατιωτικούς, εν ενεργεία και απόστρατους. Οι απόστρατοι υποστηρίζουν ότι έχουν μειωθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους κατά 40%. Πιθανόν να έχουν δίκαιο. Όμως το ίδιο έχει συμβεί και με ΟΛΟΥΣ τους συνταξιούχους του Δημόσιου τομέα.    Οι απόστρατοι ζητούν να εξαιρεθούν από τις μειώσεις των αποδοχών τους, επειδή υπηρέτησαν στις Ένοπλες Δυνάμεις!    Γιατί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί