Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι συμβαίνει στη Θράκη;


Άρθρο Του Χρήστου Καπούτση

Καταγράφουμε τρία «περίεργα» συμβάντα στην περιοχή της Θράκης, που έγιναν τις τελευταίες μέρες και θα πρέπει να αξιολογηθούν, από τις ελληνικές αρχές, πιο προσεχτικά. Το πρώτο, η ολοσχερής καταστροφή του ιστορικού τεμένους Βαγιαζήτ από πυρκαγιά  στο Διδυμότειχο, που αναμένεται η πολιτική αξιοποίησή του από το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής, καθώς δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο της προβοκάτσιας. Το δεύτερο, σε έλεγχο που έγινε από την Αστυνομία στο τέμενος του μειονοτικού οικισμού της Ηλιόπτερας Ξάνθης, στην πεδινή περιοχή, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 3 όπλα και φυσίγγια. Ο ιμάμης δεν αποκάλυψε ποιος ήταν ο αποδέκτης των όπλων. Και το τρίτο, αίσθηση έχει προκαλέσει ο σχηματισμός του σήματος των «Γκρίζων Λύκων» από εκλεγμένο περιφερειακό σύμβουλο στην Ξάνθη.
Πρόκειται για τον περιφερειακό σύμβουλο Ξάνθης Χουσεΐν Μεχμέτ Ουστά, εκλεγμένο με την υποστήριξη του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος πρόσφατα εξελέγη γραμματέας του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης!
Να προσθέσουμε και τα εξής, που χρόνια τώρα με την ανοχή της ελληνικής Διοίκησης, συντελούνται στη Θράκη , υπονομεύοντας την ενσωμάτωση της μουσουλμανικής μειονότητας στην ελληνική κοινωνία, εννοείται με πλήρη σεβασμό στον θρησκευτικό προσανατολισμό της.
1.    Το ποσό των 500 ευρώ μηνιαίως  παρέχει ο ζάμπλουτος Τούρκος επιχειρηματίας Ομάρ Μπαμπά για κάθε παιδί που εγκαταλείπει το ελληνικό σχολείο για να φοιτήσει σε ιδιωτικό μουσουλμανικό ιεροσπουδαστήριο.
2.    Το τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής δίνει 1000 ευρώ ετησίως για κάθε κεφάλι ανήλικου κοριτσιού που θα φορά την παραδοσιακή τούρκικη μαντίλα. 
3.     Το παιδιά των πομάκων,  που δεν έχουν  σχέση  με την τούρκικη κουλτούρα και γλώσσα, υποχρεώνονται, από την πρώτη δημοτικού, να μάθουν τρεις γλώσσες!! Γιατί  θα πρέπει τα πομακόπουλα να μαθαίνουν  τούρκικα;
4.    Στην Κομοτηνή έχει την έδρα της η τουρκική  τράπεζα Ζιράατ Μπανκ η οποία δανείζει, επιλεκτικά σε μουσουλμάνους,  αλλά και συλλόγους που φωνάζουν ότι είναι τούρκικοι, με χαμηλά επιτόκια 2,5%,  ενώ οι ελληνικές τράπεζες με 15%. Με αποτέλεσμα,  ο χριστιανός να πουλά και ο μουσουλμάνος (η τράπεζα στην ουσία) να αγοράζει γη και ακίνητα.
5.    Τα στελέχη του ακραίου μουσουλμανικού – εθνικιστικού  κόμματος DEB και ο πρόεδρος του Αλή Τσαβούς, επισκέπτονται τα χωριά της Θράκης, αλλά και της Ρόδου και της Κω και κηρύσσουν τον αλυτρωτισμό και το μίσος κατά των ελλήνων,  προβάλλοντας  το αίτημα της  αυτονομίας της Θράκης.
6.    Το απεχθές πρόσωπο της τουρκικής προπαγάνδας ,γνωρίζουν πολύ καλά οι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι  οι Πομάκοι, που κατοικούν κυρίως στα ορεινά χωρία του νομού Ξάνθης. Με εκβιασμούς, προπηλακισμούς, ξυλοδαρμούς,  και άλλες μεθόδους,  όπως ο χρηματισμός, υποχρεώνουν πολλούς Πομάκους να δηλώνουν ότι είναι Τούρκοι. 

Η Θράκη κατοικείται σήμερα από περίπου 350.000 ανθρώπους, Έλληνες, πολίτες. Γύρω στους 120.000 από αυτούς είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Αυτοί λοιπόν αποτελούν και τη γνωστή ελληνική μουσουλμανική μειονότητα. Οι 60.000 από τους 120.000 είναι οι τουρκογενείς,  20.000 είναι οι Ρομά και 40.000 είναι οι Πομάκοι.
Τι είναι και ποιοι αποτελούν τη Μουσουλμανική μειονότητα;   Σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης (1923), είναι Έλληνες πολίτες, μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα.  Συνεπώς,  με βάση τις Διεθνείς  συνθήκες και συμβάσεις, υφίσταται μόνο Μουσουλμανική – Θρησκευτική μειονότητα στη Θράκη και δεν υπάρχει «τουρκική» – εθνική μειονότητα.
  Η Τουρκία, συστηματικά, εδώ και δεκαετίες, προωθεί μέσω του Προξενείου Κομοτηνής μια ανθελληνική προπαγάνδα, που στοχεύει στην τουρκοποίηση της Θράκης, δηλαδή  στον εδαφικό ακρωτηριασμό της Ελλάδας.  Οι  Κυβερνήσεις της Άγκυρας, είτε Κεμαλικές, είτε Ισλαμικές, είτε στρατιωτικές, πλειοδοτούν στην ανθελληνική προπαγάνδα , την οποία και αναθέτουν σε   πράκτορες της ΜΙΤ  που στελεχώνουν το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής.  Ο στόχος της Τουρκίας  είναι: Τουρκοποίηση του συνόλου του μουσουλμανικού πληθυσμού, δημιουργία θρακικού ζητήματος ( καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως του αυτοπροσδιορισμού), αίτημα για συνδιοίκηση, ανεξαρτητοποίηση ή αυτονομία (κατά το πρότυπο του Κοσσόβου) και τελικά προσάρτηση στην «μητέρα Πατρίδα (Τουρκία). Πως θα γίνει αυτό; Καταρχήν ειρηνικά μέσω δημοψηφισμάτων.  Και ποιοι θα αποτελέσουν την κρίσιμη μάζα για την εθνοτική αλλοίωση του πληθυσμού της Θράκης. Οι τουρκογενείς έλληνες πολίτες, που θα έχουν αποκτήσει γη και ακίνητα και οι ηγέτες τους, θα είναι μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου,  Δήμαρχοι  και εκλεγμένοι εκπρόσωποι στα Δημοτικά και περιφερειακά  Συμβούλια. 
Χαρακτηριστικό της Τουρκικής προπαγάνδας και της ανεξέλεγκτης δράσης κάποιων  χρηματοδοτούμενων, από την Άγκυρα,  τουρκικών συλλόγων στη Θράκη είναι: Η Ομοσπονδιακή Ένωση Ευρωπαϊκών Εθνοτήτων (FUEN) στην 34η συνεδρία του Συμβούλιου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ που πραγματοποιείται στην Γενεύη (27/2- 24/3) παρουσίασε δύο εκθέσεις σχετικά με τα θέματα της τουρκικής μειονότητας δυτικής Θράκης και των Τούρκων Ρόδου και Κω.
Η ΤΑG (Ομάδα Εργασίας Τουρκικών Μειονοτήτων της FUEN) σε συντονισμό με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τούρκων Δυτικής Θράκης (ABTTF), τον Σύλλογο Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης (BTAYTD) και το κόμμα DEB που εκπροσωπούν στην FUEN την τουρκική μειονότητας δυτικής Θράκης και με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αλληλεγγύης Τούρκων Ρόδου-Κω και Δωδεκανήσων, έθεσαν στην επικαιρότητα τα θέματα που αντιμετωπίζει η τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα.
H FUEN στην έκθεση αναφέρει πως η πολιτική προκατάληψη και το μίσος κατά της τουρκικής μειονότητας δυτικής Θράκης έχουν καταστεί τμήμα της κυβερνητικής πολιτικής  στην περιοχή, δημιουργώντας ένα περιβάλλον πίεσης και απειλών και η μεγαλύτερη απόδειξη για αυτό είναι oι δικαστικές έρευνες και διώξεις που υφίστανται εκπρόσωποι της μειονότητας λόγω δηλώσεων και δραστηριοτήτων τους. Η FUEN ως δείγμα των δικαστικών διώξεων που υπάρχουν στην περιοχή, ανέφερε τις διώξεις σε βάρος των εκλεγμένων μουφτήδων Κομοτηνής και Ξάνθης.
Πρόκειται προφανώς για μια άθλια προπαγάνδα, που διαψεύδεται από την καθημερινή κοινωνική και πολιτιστική δραστηριότητα των ελλήνων μουσουλμάνων.  Τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, απολαμβάνουν καθεστώς ισονομίας και ισοπολιτείας και τα ατομικά τους δικαιώματα είναι πλήρως κατοχυρωμένα από το Σύνταγμα της χώρας μας. Οι μουσουλμάνοι της Θράκης  απολαμβάνουν ελευθερίες και προνόμια, αδιανόητα για τους τούρκους πολίτες, που στενάζουν κάτω από αυταρχικά καθεστώτα, είτε είναι χουντικά (Εβρέν), είτε είναι  ισλαμικά (Ερντογάν).
          

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι «μπουκαδόροι» του Υπουργείου Άμυνας

Του Χρήστου Καπούτση Υπάρχουν όρια στην παρακμή, στη σήψη , στη βλακεία; Υπάρχει κάποιο οριακό σημείο, που δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Δύσκολη η απάντηση, αφού και σε αυτό τον τομέα,    οι «δυνατότητες» των ανθρώπων είναι απεριόριστες. Ωστόσο, συνιστά έσχατο σημείο παρακμής και παραλογισμού, η εκθεμελίωση θεσμών, η απαξίωση αρχών και η τυφλή βία εναντίον ανθρώπων. Αναφέρομαι στην βίαιη εισβολή   κάποιων απόστρατων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, φαινόμενο πρωτοφανές παγκοσμίως!! Η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική της Κυβέρνησης πλήττει τους Δημόσιους υπαλλήλους και του ευρύτερου και του στενού Δημόσιου τομέα. Άρα και τους στρατιωτικούς, εν ενεργεία και απόστρατους. Οι απόστρατοι υποστηρίζουν ότι έχουν μειωθεί οι συντάξιμες αποδοχές τους κατά 40%. Πιθανόν να έχουν δίκαιο. Όμως το ίδιο έχει συμβεί και με ΟΛΟΥΣ τους συνταξιούχους του Δημόσιου τομέα.    Οι απόστρατοι ζητούν να εξαιρεθούν από τις μειώσεις των αποδοχών τους, επειδή υπηρέτησαν στις Έν...

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσω...

Η 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία αποτελεί την άμεση αντίδραση της Ελλάδας

Του Χρήστου Καπούτση Εάν η Ελλάδα δεχτεί στρατιωτική προσβολή σε οποιοδήποτε σημείο της Επικράτειας, τότε, την άμεση απάντηση με στρατιωτικά μέσα, θα δώσει η   71 η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία . Αποτελεί την αιχμή του δόρατος της μαχητικής   ισχύος του Στρατού Ξηράς.   Έδρα της Ταξιαρχίας είναι η Νέα Σάντα του νομού Κιλκίς. Στην θέση της Νέας Σάντας προϋπήρχε ο οικισμός Βολοβότ, ο οποίος κατοικούνταν από Τούρκους που έφυγαν με την ανταλλαγή πληθυσμών του 1923, για να έρθουν στη θέση τους Πόντιοι πρόσφυγες,   που προέρχονταν κυρίως από την περιοχή της Σάντας, γι’ αυτό άλλωστε έδωσαν στο νέο οικισμό την ονομασία Νέα Σάντα. Μάλιστα , με απόφαση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου του Γενικού Επιτελείου Στρατού, η 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία,   μετονομάστηκε   σε 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία «ΠΟΝΤΟΣ». Η μετονομασία της Ταξιαρχίας έγινε προς τιμήν των απανταχού Ποντίων και των αγώνων που έδωσαν για την Πατρίδα.   Το στρατιωτικό προσωπικό της   7...