Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Π. Καμμένος κάλυψε πολιτικά τον Φ. Κουβέλη, αλλά διέψευσε κατηγορηματικά τις δηλώσεις του για τις γαλλικές φρεγάτες!!


Δεν θα έρθουν οι γαλλικές φρεγάτες μέχρι τον Αύγουστο στο Αιγαίο για να ενταθούν το πολεμικό Ναυτικό, όπως είχε δηλώσει Ο ΑΝΥΠΕΘΑ Φ. Κουβέλης. Κατά την σημερινή συνέντευξη τύπου,  ο ΥΠΕΘΑ Π. Καμμένος, παρουσία και του ΑΝΥΠΕΘΑ, διέψευσε κατηγορηματικά τις  δηλώσεις του Φ. Κουβέλη,  ενώ του  παρείχε πλήρη πολιτική κάλυψη. Απέδωσε τις δηλώσεις του κ. Κουβέλη, στην αγωνία του, όπως είπε, για την Αμυντική Βιοομηχανία!
Το θέμα των γαλλικών φρεγατών, είπε ο Π. Καμμένος, είναι σε επίπεδο συνομιλίας Μακρόν-Τσίπρα , όπου εξετάστηκε η πιθανότητα,  ποσό από τα χρήματα που οφείλουν οι ευρωπαϊκές χώρες για τη διαφορά των ομολόγων 8 δισ. που πρέπει να επιστραφούν στην Ελλάδα, να χρησιμοποιηθεί για να υπάρξει συνέργεια για την κατασκευή φρεγατών στην Ελλάδα. Ωστόσο, πρόσθεσε,  οι συζητήσεις είναι σε πρώιμο και διερευνητικό στάδιο. Και το σημαντικότερο, δεν συμμερίζονται αυτές τις απόψεις οι γερμανοί δανειστές μας.
Για το πρόγραμμα του εκσυγχρονισμού των μαχητικών αεροσκαφών F-16, ο ΥΠΕΘΑ είπε ότι,  τυγχάνει της εγκρίσεως της Βουλής των Ελλήνων. Έχει επέλθει συμφωνία στο 1,2 δισεκ. ευρώ, όμως οι απαιτήσεις των αμερικανών για προκαταβολές, για τα επόμενα τρία χρόνια, ξεπερνούν τις δυνατότης της ελληνικής οικονομίας. Οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται... Συμπέρασμα: Και αυτό το εξοπλιστικό πρόγραμμα είναι στον αέρα!
Σε ερώτηση του ΑΘΗΝΑ 984 για την τύχη των δύο ελλήνων στρατιωτικών,  που  παραμένουν προφυλακισμένοι στην Αδριανούπολη, ο  Π. Καμμένος, δεν έκρυψε τον εκνευρισμό τους, και σε υψηλούς τόνους απάντησε: «Αν εννοείτε να κάνουμε εμείς καταδρομική επιχείρηση για να τους απελευθερώσουμε, όχι δεν θα το κάνουμε. Αντί να κάνουμε αναπαραγωγή των τουρκικών σαιτ όπως κάνουν αρκετοί δημοσιογράφοι και να μετέχουμε στον ψυχολογικό εκβιασμό των Τούρκων,  από την πρώτη ημέρα θέσαμε  το θέμα στην Ευρώπη. Τα δυο στελέχη μας που βρίσκονται στην Αδριανούπολη είναι όμηροι και δυστυχώς επιβεβαιώθηκα  και από την  τελευταία συνέντευξη του Προέδρου της Τουρκίας  Τ. Ερντογάν, που ζήτησε να γίνει ανταλλαγή με τους οκτώ τούρκους που έχουν ζητήσει πολιτικό άσυλο στην Ελλάδα.». Ουσιαστικά, ο Π. Καμμένος, επέρριψε ευθύνες και στους δημοσιογράφους. Και ακόμη,  έχασε την ψυχραιμία του, σε ερώτηση δημοσιογράφου,  ανεπίτρεπτο για υπουργό Εθνικής Άμυνας. (το ρεπορτάζ όπως το μετέδωσα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984)

 Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα