Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η συμμετοχή των Ε.Δ. στην ανακούφιση των πυρόπληκτων σε ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

Εξακολουθούν οι έρευνες για τον εντοπισμό αγνοούμενων στην ΘΑΛΆΣΣΙΑ περιοχή της Ραφήνας και ευρύτερα. Παραμένει και συντονίζει τις έρευνες μια  Φ/Γ ,  καθώς και δύτες και βατραχάνθρωποι του Π.Ν. Και οι έρευνες θα συνεχιστούν μέχρι να εξαντληθεί ο κατάλογος των αγνοούμενων.
Προσωπικό και Μηχανήματα τους Στρατού, εργάζονται πυρετωδώς, για τον καθαρισμό των ρεμάτων στις πυρόπληκτες περιοχές, ώστε , στην περίπτωση που θα εκδηλωθούν καταιγίδες, να αποτραπούν και πλημμυρικά φαινόμενα.
 Δυο στρατιωτικά μαγειρεία  παρασκευάζουν και διαθέτουν  500 μερίδες φαγητού καθημερινά στους πυρόπληκτους και στα συνεργεία που εργάζονται στην περιοχή και σε εθελοντές.
Τα εναέρια μέσα  του Στρατού και της Αεροπορίας, πραγματοποιούν συνεχώς πτήσεις επιτήρησης σε όλη την επικράτεια και ιδιαίτερα  σε περιοχές με υψηλό δείκτη επικινδυνότητας.
Μηχανικοί του Στρατού μετέχουν στις επιτροπές των  αρμοδίων υπουργείων για το νέο πολεοδομικό σχέδιο της περιοχής ΡΑΦΗΝΑΣ-ΜΑΡΑΘΩΝΑ και θα διατεθούν και όσα μηχανήματα  ζητηθούν.
 ΤΟ ΥΠΕΘΑ θα μετέχει στις εργασίες αποκατάστασης  των ζημιών των Καμένων σπιτιών, του  ξεμπαζώματος των ρεμάτων,  του γκρεμίσματος των εμποδίων προς τις ακτές (θα πέσουν μάντρες  και συρματοπλέγματα)  και στον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός πληρέστατου  σχεδίου  πυρασφάλειας.
Διότι, πέρα από τις αυταπόδεικτες ελλείψεις και ανεπάρκειες  του κρατικού μηχανισμού στην αντιμετώπιση της φονικής πυρκαγιάς σε ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ- ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ είναι και ο ρόλος και η συμμετοχή στην πολύπλευρη καταστροφή, ανθρωπιστική και περιβαλλοντική,  του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου αποχαρακτηρισμού των δασών, της αναγνώρισης και νομιμοποίησης των αυθαιρέτων και των αλλαγών χρήσης της γης, κυρίως σε προεκλογικές περιόδους.
Και όλες αυτές οι πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις της επομένης μέρας της τραγωδίας, φυσικά,  υπό το πρίσμα της ανθεκτικότητας της πυροπαθούς κοινωνίας, της ανοχής ή  και της συναίνεσης,  σε αλλαγές με σαφές οικολογικό πρόσημο, που πιθανόν όμως, να θίγουν ιδιωτικά μικροσυμφέροντα.  (Ρεπορτάζ όπως το μετέδωσα στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984) Χρήστος ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα