Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το διακύβευμα των Ευρωεκλογών

Άρθρο του Χρήστου Καπούτση

 Ποιο είναι το διακύβευμα των ευρωεκλογών της ερχόμενης Κυριακής;  Και τελικά, για ποια Ε.Ε. μιλάμε, στηρίζουμε, απορρίπτουμε, ψηφίζουμε;
Να ξεκινήσουμε καταρχήν από ένα απλό ερώτημα: Είναι η σημερινή Ε.Ε., η Ευρώπη των ΛΑΩΝ, των ίσων ευκαιριών, των ευρωπαίων πολιτών, της αλληλεγγύης, της Δημοκρατίας , του πολιτικού πολιτισμού, του ουμανισμού, της ΙΣΟΤΗΤΑΣ, της ευημερίας για όλους; Προφανής η αρνητική απάντηση... Θέλαμε να ζούσαμε σε αυτή την ιδεατή Ε.Ε.; Ερώτημα αντίστοιχο με το αν θέλουμε να ζούμε στον Παράδεισο, δηλαδή στην Ουτοπία!
Η σημερινή Ε.Ε., είναι ένα οικονομικό μόρφωμα, της παγκοσμιοποίησης, του οικονομικού ωφελιμισμού, των διακρίσεων, των εθνικισμών, των διαχωριστικών γραμμών, της εκμετάλλευσης του νότου από το βορρά, των τραπεζιτών τοκογλύφων, της οικονομικής ολιγαρχίας, του οικονομικού και πολιτικού αυταρχισμού....
 Η Ε.Ε. αποτελεί μια υπερεθνική οικονομική Ένωση, χωρίς εθνοτικά χαρακτηριστικά, με τάσεις αποεθνοποίησης των εθνών,  που είναι κράτη –μέλη της. Η εσωτερική δομή της Ε.Ε., ΟΧΙ μόνο επιτρέπει διαχωριστικές γραμμές (βορράς- νότος), αλλά «επιβάλει» την εκμετάλλευση των ασθενέστερων, προκειμένου να επιβιώσει οικονομικά. Είναι αυτή η ευρωπαϊκή αρχιτεκτονική, που ανέδειξε την Γερμανία, ως ηγέτιδα- δυναστική δύναμη,  με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η Γερμανοκρατούμενη Ε.Ε. που εξοντώνει τα «απείθαρχα» μέλη της μέσω της πολιτικής των οικονομιών λιτότητας, δηλαδή καταλήστευσης των ασθενέστερων κρατών του ευρωπαϊκού νότου.
το παράδειγμα  «Ελλάδα»
Οι επιλογές της γερμανικής οικονομικής Ελίτ, των τραπεζιτών και των γραφειοκρατών της Ε.Ε. , «έσυραν βιαίως» και επέβαλαν την Ελλάδα διεθνώς ως «πειραματόζωο», ως υπόδειγμα του νέου τύπου κράτους της παγκοσμιοποίησης, δηλαδή έναν χώρο προσφοράς φτηνών υπηρεσιών από εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα και χωρίς εθνική ταυτότητα. Η άθλια , απαξιωτική και τιμωρητική πολιτική από τους ευρωκράτες σε βάρος της Ελλάδας, είναι η αιτία, που βύθισε χιλιάδες έλληνες στην φτώχεια, στην εξαθλίωση, στον ψυχαναγκασμό, στην κοινωνική περιθωριοποίηση και εν τέλει στο μαρασμό και στον θάνατο...

Οικονομικά και Εθνικά Συμφέροντα
Σε θέματα αμυντικής και εξωτερικής πολιτικής η Ε.Ε. είναι πλήρως υποταγμένη στις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ. Η καιροσκοπική συμπεριφορά των ευρωπαίων στο προσφυγικό/ μεταναστευτικό ζήτημα, όπου κυριάρχησαν οι εθνικιστικές – ρατσιστικές απόψεις, διέσυραν την Ε.Ε., αφού έπεσαν οι «μάσκες» της δήθεν ανθρωπιστικής, Ουμανιστικής Ευρώπης.
Η προκλητική αδιαφορία των ευρωπαίων,  για τα εν δυνάμει θύματα του τουρκικού  επεκτατισμού, την Ελλάδα και την Κυπριακή Δημοκρατία, που ανήκουν μάλιστα στον σκληρό πυρήνα της Ε.Ε. (Ευρωζώνη), αποτελεί  την πολιτική έκφανση της ευρωπαϊκής οικονομικής ολιγαρχίας, που αδίσταχτα προτάσσει τα Οικονομικά συμφέροντα, έναντι της γεωπολιτικής, της  αλληλεγγύης των κρατών- μελών της Ε.Ε.. Τα περί κοινών ευρωπαϊκών συνόρων φληναφήματα, απλά εκθέτουν, τους αερολογούντες Πολιτειακούς παράγοντες. Έχει δημιουργηθεί μια Ε.Ε., που εξελίσσεται σε «χωνευτήρι» των Εθνών, στην πολιτισμική ισοπέδωση, της ανισότητας, φυσικά, με την αναγκαία αποδοχή της ανωτερότητας του Γερμανικού Έθνους, ως όρου επιβίωσης των κρατών-μελών !!!! Δηλαδή σε έναν υπερεθνικό «Φρανκενστάιν»...

Οι ευρωεκλογές
Ειδικότερα για τις προσεχείς ευρωεκλογές. Τα κατάφεραν και πάλι οι «μεγάλοι» (ΣΥΡΙΖΑ- Ν.Δ.), τουλάχιστον δημοσκοπικά, φυσικά με την αμέριστη  συνδρομή των διαπλεκόμενων και διαφθαρμένων ΜΜΕ. Ακραία πόλωση, που ευνοεί τον δικομματισμό και «εξαφανίζει» τα μικρότερα κόμματα, κυρίως τα αντιμνημονιακά. Και όμως, αν υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ αναγέννησης και ανάτασης της διαλυμένης χώρας, είναι η καταδίκη του δικομματισμού και η ενίσχυση των μικρών κομμάτων, ειδικά αυτών, που οι ηγέτες –επικεφαλής τους, δεν είναι καιροσκόποι, δεν  είναι πολιτικοί και οικονομικοί απατεώνες και το κυριότερο, δεν .... «χάνουν λάδια».
  Επιχειρείται, από τους  'Politically Correct'" του φιλοευρωπαισμού,  λοβοτομή κάθε καλοπροαίρετου ευρωσκεπτικιστή , κάθε σκεπτόμενου ευρωπαίου, πόσο μάλλον,  των αρνητών του ευρωενωσιακού εσμού των εκμεταλλευτών και τοκογλύφων των Βρυξελλών.
 Και το ερώτημα είναι, μπροστά στην κάλπη για τους Ευρωβουλευτές, τι ψηφίζεις; Μια πρώτη προσέγγιση είναι η προσωποποίηση του ερωτήματος. Ψηφίζω αυτόν (συγκεκριμένα), που θα υπηρετήσει , στα θεσμικά όργανα της Ε.Ε., την πολιτική ΕΞΌΔΟΥ και απεξάρτησης της χώρας μας, από την σημερινή Ε.Ε., που είναι πλέον «αιχμάλωτη» στην Παγκοσμιοποίηση, του αδηφάγου Τραπεζικού συστήματος, της Οικονομίας των ΗΠΑ και της στρατιωτικοποίησης  των διεθνών οικονομικών (ενεργειακών) και πολιτικών κρίσεων.
Στο ερώτημα, μπορεί να αλλάξει η σημερινή Ε.Ε.;  και ένα δεύτερο ερώτημα: ποιά είναι η Ευρώπη, ποιο είναι το πολιτικό της «προφίλ» και ποιά είναι τα όριά της; Σε αυτά δεν έχω απαντήσεις. Ωστόσο, στο ερώτημα , αν θέλω να ζω σε μία Ε.Ε., όπου ο σεβασμός στις αξίες της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της ισότητας, του κράτους δικαίου,  της αλληλεγγύης, των πολιτών, των ανθρώπινων δικαιωμάτων και με απαγόρευση των διακρίσεων (όπως ρητά αναφέρει η Μεταρρυθμιστική Συνθήκη της Λισαβώνας του 2007), η απάντηση είναι ΝΑΙ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα