Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανατολικά Ρόδου, Καρπάθου και Κρήτης και εντός της ελληνικής ΑΟΖ, ξεκινά η Τουρκία γεωλογικές έρευνες


Στην υλοποίηση του ενεργειακού τουρκολιβυκού συμφώνου (συμφωνία Ερντογάν – Σάρατζ) προχωρά η Τουρκία, αγνοώντας τις ελληνικές αντιδράσεις, παρότι έχουν ισχυρά ερείσματα στο Διεθνές Δίκαιο.

Η Κυβέρνηση της Τουρκίας, με Πράξη που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδας της Κυβέρνηση της γειτονικής χώρας (30 Μαΐου), αναθέτει στην Τουρκική Εταιρεία Πετρελαίων (ΤΡΑΟ), να διεξάγει γεωλογικές έρευνες σε διάφορες περιοχές. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις περιοχές των ερευνών, συμπεριλαμβάνονται και αυτές βρίσκονται από έξι μίλια και πλέον ανατολικά της Κρήτης, της Κάσου, της Καρπάθου και της Ρόδου, περιοχές που επικαλύπτονται σαφώς από την ελληνική υφαλοκρηπίδα, εφόσον αυτή οροθετηθεί με βάση το νέο Δίκαιο της Θάλασσας(1982). Βέβαια η Τουρκία σέβεται και αναγνωρίζει το εύρος των ελληνικών χωρικών υδάτων στα 6 ν.μ. στην θαλάσσια περιοχή νοτίως της Κρήτης. Άρα, τα τουρκικά γεωτρύπανα, συνοδεία πολεμικών πλοίων του τούρκικου στόλου, θα «τρυπήσουν» εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας.
Σχέδια περικύκλωσης
Τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η χώρας μας από την Στρατηγική της Τουρκίας, είναι υπαρκτά, είναι σοβαρά, είναι δυσεπίλυτα. Η Τουρκία, βάσει πολύ καλά μελετημένου σχεδίου, υλοποιεί μια σαφώς επεκτατική πολιτική σε βάρος του Ελληνισμού.
Στον Έβρο, μέσω της υβριδικής επίθεσης με μπροστάρηδες τους ατυχείς μετανάστες, προσπαθεί η Τουρκία, να ακυρώσει ή τουλάχιστον να αμφισβητήσει, την υπάρχουσα συνοριακή γραμμή.
Από την Λήμνο, τη Λέσβο, τη Χίο, τη Ρόδο και το Καστελόριζο, μέσω των παραβιάσεων του εθνικού εναέριου χώρου της Ελλάδας και των υπερπτήσεων τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών πάνω από ελληνικά νησιά και βραχονησίδες, η Τουρκία, αμφισβητεί εμπράκτως ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα. Μάλιστα υποστηρίζει την αποστρατιωτικοποίηση των νησιών του ανατολ. αιγαίου, δηλαδή, ότι τα νησιά αυτά είναι μειωμένης ή αμφισβητούμενης εθνικής – ελληνικής κυριαρχίας.
Επίσης, με το ενεργειακό τουρκο- λιβυκό σύμφωνο, που έχουν υπογράψει Ερντογάν-Σαρατζ, τα πολεμικά και εμπορικά πλοία της Τουρκίας, θα αρμενίζουν ανεμπόδιστα, από την Ρόδο, την Κάρπαθο μέχρι και νότια της Κρήτης, δηλαδή εντός των ορίων της Ελληνικής ΑΟΖ, οψέποτε αυτή οριοθετηθεί.
Και ακόμη, βάση της Στρατιωτικής συμφωνίας Τουρκίας- Αλβανίας, πολεμικά πλοία του τουρκικού στόλου, θα μπορούν ελλιμενίζονται στην ναυτική βάση του Αυλώνα στην νότια Αλβανία.
Σχηματικά λοιπόν έχουμε, μια περικύκλωση της Ελλάδας, αφού η Τουρκία θα μπορεί να αναπτύσσει τα πολεμικά της μέσα, πλοία υποβρύχια, αεροπλάνα, από τον Έβρο , την Λήμνο μέχρι το Καστελόριζο. Και στη συνέχεια νότια της Κρήτης και μετά στα διεθνή ύδατα του Ιονίου Πελάγους και μέχρι τον Αυλώνα της Αλβανίας.
Και επειδή η Τουρκία, έχει άλλη προσέγγιση, για το Διεθνές Δίκαιο και τον σεβασμό των κυριαρχικών δικαιωματικών γειτονικών κρατών και επειδή η Τουρκία, θέλει να εμφανίζεται ως προστάτης μουσουλμανικών πληθυσμών , που ζουν σε περιοχές της πρώην οθωμανικής αυτοκρατορίας, για όλα αυτά, η ρήξη στις διπλωματικές σχέσεις και η πιθανότητα περιφερειακών στρατιωτικών συγκρούσεων, όπως συμβαίνει τώρα στη Συρία και τη Λιβύη, όπου πρωταγωνιστεί η Τουρκία, δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς. Αντιθέτως …
Να μην υποτιμήσει η Τουρκία της δυνατότητες μας
Στην Επιμνημόσυνη Δέηση υπέρ των πεσόντων Καταδρομέων, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ηρώο των ΛΟΚ στο Καβούρι της Βουλιαγμένης, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κ. Φλώρος, είπε μεταξύ άλλων ««Είμαστε απόγονοι ευκλεών και γενναίων πολεμιστών. Η λαμπρή μας ηρωική παράδοση, θα πρέπει να συνεχιστεί. Ιδιαίτερα αυτήν την εποχή, που τα σύννεφα στη γειτονιά μας ολοένα πυκνώνουν και η γεωπολιτική σκακιέρα έχει πάρει φωτιά, πορευόμαστε με ακαταγώνιστη βούληση, εμπνεόμενοι από το παράδειγμά τους και την ύστατη θυσία των ηρώων μας, έτοιμοι να συντρίψουμε οποιονδήποτε επιβουλέα που θα κάνει το μοιραίο λάθος να μας υποτιμήσει.»
Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα