Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέρα μνήμης, επαγρύπνησης και τιμής η φετινή επέτειος

Χρήστος Καπούτσης
ΣΑΒΒΑΤΟ 1ηΜΑΙΟΥ 2010


Μέρα μνήμης και τιμής στην εργατική Πρωτομαγιά. Και η φετινή επέτειος είναι επίκαιρη, όσο ποτέ άλλοτε.
Η χώρα βιώνει μια πρωτοφανή και εξόχως δυσάρεστη εμπειρία. Την διακυβέρνηση της χώρας έχει αναλάβει ουσιαστικά η τρόικα, το Δ.Ν.Τ., η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η Κομισιόν.
Προκειμένου να εξασφαλίσει η Κυβέρνηση δάνεια, που θα τη σώσουν από τη χρεοκοπία, έχει υποχρεωθεί από τους δανειστές της να υιοθετήσει μια σειρά σκληρών και αντιλαϊκών μέτρων.
Τα μέτρα που σχεδιάζει να πάρει η Κυβέρνηση, θυματοποιούν εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους, νέους, γυναίκες, συνταξιούχους, δημοσίους υπαλλήλους, εργαζόμενους στους ΟΤΑ και τις Δημοτικές επιχειρήσεις, άνεργους και απολυμένους από τις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Οι άνθρωποι αυτοί σπρώχνονται στο κοινωνικό περιθώριο, τη φτώχεια και την εξαθλίωση.
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ: Δεν φταίμε ΟΛΟΙ για την οικονομική χρεοκοπία της Ελλάδας. Απλά υποχρεωνόμαστε ΟΛΟΙ «δίκαιοι και άδικοι», μισθοσυντήρητοι και λαμόγια, νεόπλουτοι και νεόφτωχοι, να πληρώσουμε ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ το κόστος των εγκληματικών λαθών των πολιτικών. Να πληρώσουμε πανάκριβα την ανευθυνότητα και ανικανότητα του μεταπολιτευτικού πολιτικού μας συστήματος. Για αυτό, κάθε πρόβλεψη για ενδεχόμενες κοινωνικές αντιδράσεις, στο τσουνάμι των αντιλαϊκών και επαχθών μέτρων, είναι παρακινδυνευμένη.
Πιθανότατα, η αναμενόμενη κοινωνική έκρηξη, να υπερβεί συνδικαλιστικές και κομματικές ηγεσίες και να παράξει πολιτικά αποτελέσματα, που θα αναδιατάξουν τον πολιτικό χάρτη της χώρας.
************
Προκύπτει όμως και ένα θέμα λειτουργίας της Δημοκρατίας και των Κοινοβουλευτικών μας θεσμών.
Ο Λαός, με τη ψήφο του ορίζει τους αντιπροσώπους του και εκλέγει Κυβέρνηση, για να ασκήσει πολιτική εξουσίας. Όταν η εκλεγμένη Κυβέρνηση δεν υλοποιεί τις προεκλογικές υποσχέσεις της , τότε σε μια ευνομούμενη Δημοκρατία, οι πολίτες ζητούν εξηγήσει και καταλογίζουν πολιτικές ευθύνες στο πολιτικό κόμμα, που με λαϊκή εντολή έχει την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας.
Όταν όμως, η διακυβέρνηση της χώρα έχει περάσει σε υπερεθνικούς οργανισμούς, όπως το Δ.Ν.Τ. και η Ευρωπαϊκή Ένωση, από ποιόν θα ζητήσουν ευθύνες οι πολίτες-ψηφοφόροι; Οι τεχνοκράτες του Δ.Ν.Τ. και της Ε.Ε., που υπαγορεύουν τις αποφάσεις τους στην Κυβέρνηση, δεν είναι αιρετοί, άρα δεν είναι και υπόλογοι στον Λαό, ούτε φυσικά ελέγχονται από το Κοινοβούλιο.


Με την κηδεμονία της χώρας από το Δ.Ν.Τ. και την Ε.Ε., αποδομείται το κοινωνικό κράτος και ξεθεμελιώνονται εργατικά δικαιώματα. Ο έλληνας πολίτης, δεν κινδυνεύει να χάσει μόνο τη δουλειά του, τη σύνταξή του, τα δικαιώματα που έχει ως νομοταγής πολίτης . Το επίδικο είναι η ΚΑΙ η Εθνική μας κυριαρχία. Κινδυνεύει να απολεσθεί, ή να σμικρύνει απελπιστικά, η ισχύς του Κράτους, το έσχατο αποκούμπι και σημείο αναφοράς, για κάθε έλληνα, που διαθέτει μόνο μία ιθαγένεια, την Ελληνική, που δεν έχει καταθέσεις σε ξένες τράπεζες και ακίνητα στις μεγαλουπόλεις της Δύσης, που έχει βιβλιάριο του ΙΚΑ και όχι κάρτα υγείας για νοσηλεία σε Ιδιωτικά Θεραπευτήρια και Ιατρικά Κέντρα του Εξωτερικού.


*********
Στη σημερινή πολύ κακή οικονομική και πολιτική συγκυρία, είναι αδιανόητο η Ελληνική Κυβέρνηση να επιχειρήσει επίλυση των μεγάλων Εθνικών προβλημάτων, όπως είναι το Κυπριακό, το Σκοπιανό και οι απαιτήσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο και τη Θράκη.
Είναι βασική αρχή, όταν είσαι σε θέση αδυναμίας, δεν διαπραγματεύεσαι με ισχυρότερους, διότι, ο ισχυρός τελικά, θα επιβάλει τη θέλησή του. Αρχή διαχρονική, που την πρωτο-διατύπωσε ο μέγας ιστορικός και στρατηγικός αναλυτής ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ.
Η αμερικανική διπλωματία, το ΝΑΤΟ και η Ε.Ε., πιέζουν τώρα, που η οικονομική κρίση έχει γονατίσει την Ελλάδα, να επιλυθεί μέχρι το τέλους του χρόνου το Κυπριακό, να υποχωρήσει η Ελλάδα στο Σκοπιανό, εγκαταλείποντας την πολιτική του βέτο, ώστε σύντομα η π.Γ.Δ. Μακεδονίας να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ, ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας».
Και ακόμη μεθοδεύεται η δορυφοριοποίηση της χώρας μας στον τουρκικό νέο-οθωμανισμό, των Αχμετ Νταβούντογου και Ταγίπ Ερντογάν.
*****************


*************
Όμως, είναι δυνατόν, από αυτή την πολύ σοβαρή και πολύπλευρη κρίση, διότι, της οικονομικής κρίσης, έχει προηγηθεί η ηθική και πολιτική κρίση, που κατέστησαν το πολιτικό μας σύστημα αναξιόπιστο. Από αυτή λοιπόν την σημερινή κρίση, είναι δυνατόν να προκύψει κάτι νέο και ελπιδοφόρο.
Καταρχήν , είναι εφικτό να μπει μια τάξη στο ΧΑΟΣ που επικρατεί στα δημοσιονομικά. Να εξυγιανθεί ο σπάταλος και διεφθαρμένος Δημόσιος τομέας, να μπει τέλος στη φοροκλοπή. Να ποινικοποιηθεί ο παράνομος πλουτισμός και να επιβραβευτεί η φορολογική συνέπεια.
Θα μπορούσε λοιπόν, η κρίση, να γίνει ευκαιρία αναγέννησης του Έθνους και αναδιοργάνωσης του Κράτους, αν ένα δυνατό κοινωνικό κίνημα αναδείκνυε μια νέα πολιτική ηγεσία, που θα είχε τη δύναμη και την ικανότητα, να αντιμετωπίσει επιτυχώς τα προβλήματα που γέννησαν την οικονομική και πολιτική κρίση και όχι για να αναθέσει τη διακυβέρνηση της χώρας σε υπερεθνικούς οργανισμούς.




Σχόλια

  1. Ας προστεθει οτι υπαρχει φημη πως ετοιμαζουν απιστευτο σοου στην επισκεψη Ερντογαν με κοινο υπουργικο συμβουλιο -τηλεοπτικη διεθνη φιεστα- στου μαξιμου μαζι με την μιση τουρκικη κυβερνηση!!!!!

    αν το δουμε και αυτο ,ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΧΡΗΣΤΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ
    Στρατιωτικές ασκήσεις με στόχο την εξουδετέρωση των αμυντικών συστημάτων της Ελλάδας διεξάγει στο Ικόνιο το Τουρκικό Ναυτικό, τη στιγμή που η Άγκυρα υποδύεται τον «καλό φίλο» της Ελλάδας και το δόγμα Νταβούτογλου έχει ως αρχή τα μηδενικά προβλήματα με τις γειτονικές χώρες.

    Σύμφωνα με τη «Χουριέτ», στη φετινή άσκηση συμπεριελήφθησαν και σενάρια που προβλέπουν συγκρούσεις με τακτικό στρατό. Επελέγησαν όπλα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για να καταστήσουν ανενεργά τα συστήματα αεροπορικής άμυνας που κατέχει η Ελλάδα. Τα σενάρια προβλέπουν να...

    δοκιμαστούν και αμυντικά συστήματα έναντι ελληνικής επίθεσης!

    Στην άσκηση που δόθηκε η ονομασία «Αετός της Ανατολίας» παίρνουν μέρος φρεγάτες του Τουρκικού Ναυτικού και χρησιμοποιούνται συστήματα εδάφους-αέρος. Επίσης λαμβάνουν μέρος μη επανδρωμένα αεροπλάνα ισραηλιτικής κατασκευής.

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
    ΣΗΜΕΡΙΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα