Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ νέο ΝΑΤΟ

ΝΑΤΟ
 Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη το βράδυ, μια πολύ σημαντική Σύνοδος των Υπουργών Άμυνας  και Εξωτερικών των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ.
Στη Σύνοδο αυτή συζητήθηκαν ΟΛΑ τα θέματα μετεξέλιξης και μετασχηματισμού  της Ατλαντικής Συμμαχίας. Ουσιαστικά ρυθμίστηκαν οι λεπτομέρειες  των αποφάσεων,  που θα πάρουν οι πολιτικοί  ηγέτες στην επικείμενη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ , που θα γίνει στις 19-20 Νοεμβρίου στη Λισαβόνα.
Πιο συγκεκριμένα, οι Υπουργοί Εξωτερικών και Άμυνας της Συμμαχίας συζήτησαν το νέο στρατηγικό δόγμα, τη νέα δομή δυνάμεων, το ζήτημα της αντιπυραυλικής ασφάλειας, τη μεταρρύθμιση των οργανισμών της Συμμαχίας και  τις σχέσεις ΝΑΤΟ- ΕΕ.
Ένα νέο ΝΑΤΟ δημιουργείται, που δεν θα έχει καμιά σχέση με τον δυσκίνητο στρατιωτικό μηχανισμό του παρελθόντος.
Δημιουργείται ένας  πανίσχυρος πολιτικο-στρατιωτικός μηχανισμός, που θα έχει τη δυνατότατα παρέμβασης σε οποιοδήποτε σημείο του Πλανήτη, εκεί όπου κατά την άποψη των ηγετών του ΝΑΤΟ απειλείται η σταθερότητα,   δηλαδή τα συμφέροντα της Δυτικής Συμμαχίας (ο συνασπισμός κρατών που ανήκουν στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε.).
Στην εισήγησή  του ο Γ.Γ. του ΝΑΤΟ κ.Ράσμουσεν, διευκρινίζοντας το νέο  δόγμα του ΝΑΤΟ, είπε ότι  πέρα από τη συλλογική άμυνα (παραμένει σε πλήρη ισχύ το άρθρο 5), θα πρέπει το ΝΑΤΟ να αναλαμβάνει στρατιωτικές  αποστολές, όπως στο Αφγανιστάν.
Επίσης συζητήθηκε η  πρόταση για  την επέκταση του υπάρχοντος συστήματος τακτικής αντιπυραυλικής άμυνας , για να καλύψει τα εδάφη των χωρών-μελών της Ατλαντικής Συμμαχίας,  ώστε να προστατεύονται από επιθέσεις από το Ιράν ή τη Βόρειο Κορέα.  Και το εντυπωσιακό είναι ότι οι υπουργοί ΝΑΤΟ, πρότειναν να  συμμετάσχει και η Ρωσία στα σχέδια του ΝΑΤΟ,  για την αντιπυραυλική ασπίδα. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΝΑΤΟ, οι πύραυλοι πρόκειται να εγκατασταθούν στη Μαύρη Θάλασσα και στις ανατολικές και βορειοανατολικές περιοχές της Τουρκίας.

Στην κοινή Υπουργική Σύνοδο του ΝΑΤΟ την Ελλάδας εκπροσώπησαν, οι Υπουργοί Εθνικής Άμυνας ΕΥΑΓ. Βενιζέλος και Εξωτερικών Δ.Δρούτσας,  που σε δηλώσεις τους επεσήμαναν ότι, στην παρούσα φάση της διαδικασίας, τα σχέδια αλλαγών του ΝΑΤΟ που βρίσκονται υπό επεξεργασία,  ανταποκρίνονται στις επιλογές που έχει κάνει η χώρα μας.

Σχόλια

  1. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΑΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ
    ================================================


    ΩΡΕ ΖΑΓΑΡΙ ΜΠΟΥΚΑΛΑ

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”: “Εκτός γηπέδου, Tου Παντελή Μπουκάλα

    Κι έπειτα: «Αίμα, τιμή, Χρυσή Αυγή» κι ό,τι άλλο μοβόρικο και ρατσιστικό περνούσε από το κεφάλι των ελληνοκαπηλικότατα ωρυομένων (α, και το «Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες», ακροδεξιό πια). Και το πιτσιρίκι, το αλβανάκι που δεν θα γίνει λέει ποτέ ελληνάκι, το πήρε το παράπονο. Και τους φίλους του μαζί, τα ελληνάκια που δεν θέλουν να είναι ελληνάκια με τον τρόπο που αποφασίζουν και διατάσσουν οι νεοναζιστές.



    ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑΣΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ .
    ΩΡΕ ΖΑΓΑΡΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΛΒΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑΚΙ .
    ΓΙΑΤΙ ΩΡΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΚΙ , ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΑΚΙ .
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΡΑΔΟΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΑΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΞΕΦΤΥΛΑΣ ΩΡΕ ΤΟ ΑΛΒΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΛΒΑΝΑΚΙ
    ΑΥΤΟ ΡΕ ΖΑΓΑΡΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΑΥΤΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΤΡΙΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΚΕΡΝΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ .

    ΑΠΟΛΟΓΗΣΟΥ ΩΡΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα